Hi, Nemo: leggings koop ik tegenwoordig allemaal bij de Z.eeman. Daar kosten ze gemiddeld 2,50 per stuk, en echt degelijke kwaliteit! Soms een strikje aan de zijkant erop, nou als ik het niet mooi vind haal ik het eraf. Van Prenata.l zijn ook erg fijn, maar wel ehel stuk duurder. Van de H.ema vind ik echt slecht, althans voor jk dan he! Ze floderen echt om haar benen, net joggingbroekjes. Niet mooi. En merk....ja, ik wil ook wel merk, maar zo lang ze niet loopt ga ik haar geen dure leggings aandoen, of jurkjes. Het slijt nu gewoon veel erger. Op MP wordt ook veel Z.8 aangeboden, ik kan het er nog steeds niet zo goed voor over hebben... Blijf toch veel kleertjes duur vinden. Lou Lou: klopt, voor meiden is veel meer goedkoop spul te krijgen wat ook echt hip is. Jongens is moeilijker shoppen vind ik. Ik heb laatst 3 t-shirts in de aanbieding van Name.it gekocht voor jp, moet zeggen dat die kwaliteit stretch shirts echt mooi blijft!! T-shirts van bijv H&.M zijn na paar keer wassen vaak al anders van model. Vooral de polo's, echt lelijk worden die kragen...stijf en vaal. Voor de baby-jongens mama's: Heb nog een hele mooie winterjas van Baby.face op MP te koop staan, met hele leuke N.oppies muts en sjaal. maat 74, donkerblauwe jas met witte bies bij de rits. Ik wil er wel nog wat voor hebben, de jas ziet er echt nog als nieuw uit, en was niet goedkoop. Als iemand interesse heeft.... Vandaag dé dag hier op kantoor, althans dat hoop ik....zucht Baas zit nu bij de bank op gesprek, om te kijken of de tent nog te redden is....en anders gaat de stekker eruit...
Succes vandaag merel!! zei het ook wel verkeerd: koop ook veel legging enz bij zeeman en prenatal. maar wilde gewoon graag een leuk merksetje (van z8 ofzo). maar dan dus geen.spijkerbroekje. maar vind zelfs tweedehands alles nog best duur. vroeg me alleen af of jullie bepaalde richtprijs aanhouden voor 2e hands?bijvoorbeeld ..% van de nieuwprijs... lieve T (en mama papa en F): van harte gefeliciteerd!!!!!
Ohhhhh, Merel, ik denk aan je, sterkte vandaag. Hoop op een positieve uitkomst voor jullie. Ennnne, de jas zou ik wel van je willen overkopen maar ben bang dat 74 aan de kleine kant is voor L. Hij zit nu in 74 dus denk dat wij straks 80 nodig hebben.
In de banner van meis staat: nog 1 jaar dan is onze kleine man 1 jaar Gisteren stond er nog 1 dag... ???
Ik dacht dat hij de 30e jarig is..... Maar ik weet het niet zeker hoor.... Misschien sla ik er wel helemaal naast Op onze site staat toch dat hij de 30e jarig is?
Nemo: ik vind dat er op 2ehands Z.8 spullen nog belachelijk veel geboden wordt op MP. Dan koop ik weer liever zelf nieuw van zon duur merk en dan zelf verkopen en er nog flink wat voor terug vangen. Ik vraag 'vanaf 20 euro' voor de jas en accessoires. Was nieuw bij elkaar ruim 70 euro, dus dan vind ik het persoonlijk niet té duur. Kijk ook altijd wat er geboden wordt he, en men moet ook de verznedkosten nog betalen, dan wordt het voor de koper ook weer iets duurder. Merk zet ik meestal wat hoger in, rond helft van nieuwwaarde als het er nog echt goed uitziet dan. Anders eronder, maar zoals je schrijft van dat pakket 100 stuks...wie neemt die gok voor 250 euro? Als het tegenvalt ga je echt niet kei veel advertentie zetten om zo de boel weer te verkopen. Ik maak wel eens pakketjes, maar niet meer dan 5 setjes of stuks. Meestal verkoop ik het te goedkoop achteraf, maar in de kast levert het me ook niks meer op denk ik dan. Ben altijd blij als anderen het nog een 2e leven gunnen.
Ahhh trouwens, sarahs oogje zat vanmorgen helemaal dichtgeplakt met prut en ook allemaal opgedroogde snotjes in haar neus. bij daan en mezelf overigens ook... één snot familie