Rasp hoe was het bij de kapper?Mooie bv foto! Cinnamon Dag 45 alweer is niet leuk hè.... Ik heb ook een lange cyclus, maar dit is wel een uitschieter voor je BB Gave tafeltent! Wauw! Hij is echt super!! Al iets gehoord van je sollicitatie? Of van die andere mogelijke vacature? Merel Hoe was het gesprek op je werk? Meis Tot 2 uur werken joh, dat zijn lange dagen zeg! Maar bevalt het wel een beetje? En hoe voelt het om moeder te zijn van een 1 jarige zoon? Vandaag met I naar het CB geweest, had me voor niks zenuwachtig gemaakt, want ze kreeg helemaal geen prikjes muts dat ik ben.... Maar goed, om een heel lang verhaal kort te maken, I is te klein en te licht.... Ze zit nu vanaf de 9 maanden al onder de onderlijn.... Het is niet zorgwekkend, maar het begint zorgwekkend te worden.... Beetje vaag... Maar ze weegt nu 10,2 kg en is 84 cm. Nu worden we doorgestuurd naar de KA voor verder onderzoek. Ze willen gaan testen op eventueel allergieën, (gluten, reflux) ook omdat ze "vaak" overgeeft. En we zijn weer doorgestuurd naar een slaapkliniek. De arts vond het idee van die video opnames wel oké, maar ze dacht dat dat niet echt zou gaan werken omdat het probleem volgens haar niet overdag ligt. Dus ter observatie in een slaapkliniek had toch wel haa voorkeur.... Ik weet het nog niet wat ik er van vind, krijg een beetje het 'daar gaan we weer' gevoel erbij anyway, ik ga vanavond even Google-en naar de slaapkliniek, even kijken wat ze er precies doen allemaal....
Oh Giraf... hmmmmm niet echt lekker nieuws dus... Maak jij je zorgen over je kleine moppie? Jouw gevoel vind ik wel erg belangrijk in deze! Maar het zou wel het slaapprobleem verklaren joh!! Als ze zuuraanvallen heeft!!!! Sterkte maar weer met weer die verandering in de plannen... Ik zou ook moedeloos zijn hoor meid!! Je bent een kanjer!!!!!!!!
Ja dat is het ook wel een beetje, elke keer weer andere artsen met andere theorieën, wie moet je nou volgen/geloven? Ik weet het niet... Mijn gevoel? Ik denk dat er wel 'iets' is met I, maar ik kan er mijn vinger niet op leggen wat dan precies.... Toevallig zei ik het een aantal dagen geleden al tegen mijn moeder, dat I vaker dan normaal haar eten overgeeft/uitspuugd en of dat geen verband zou kunnen hebben met het niet slapen en zo dun zijn.... Maar aan de andere kant heeft I geen probleem met eten, ze eet alles en als ze er last van zou krijgen, dan zou ze toch niet zo makkelijk alles eten? Ik vind het ook lastig omdat ik altijd denk 'het valt allemaal wel mee' en zeker als I dan weer ineens 2 nachten achter elkaar goed slaapt, dan denk ik "zie je nou wel, er is niks aan de hand" terwijl ik de volgende nacht als ik alweer 4x uit bed ben gemoeten denk "er moet NU iets gebeuren" die altijd een eeuwige twijfel in mijn hoofd, daar kan ik soms zo moe van worden ik ben altijd bang dat ik voor niks al die artsen aan het werk houd Ik ga er maar eens rustig een nachtje over slapen denk ik
Nou maar stel dat ze een allergie heeft, waardoor ze zoveel spuugt (gluten bijv.) Dat is een intolerantie dwz hoe meer je er van binnen krijgt, hoe groter de reactie van het lichaam. Dus stel dat I sommige dagen weinig tot niets binnen krijgt, dan heeft ze geen pijn of niet genoeg om er van wakker te worden. Maar heeft ze de andere dag meer gehad, dan verklaart dat een hoop!!!!!! Ik wist niet dat ze zoveel spuugde, anders had ik ook wel aan een intolerantie gedacht misschien... Oh meid dat zou wel veel kunnen verklaren! Ik hoop er bijna op, want het is echt wel te doen: leven met een allergie! En als het de klachten weghaalt... Super!!
Oh schat maar je houd die artsen niet van hun werk, je bezorgt ze juist een EXTRA lekker belegde boterham!!!!!! Gewoon gaaaaaan!!!! Het gaat om je kind moppie, dan mag alles!!!
Je hebt gelijk BB! Ik ga ervoor, kan mij het ook schelen! Hups, aan het werk meneer de dokter! En weet je, stel dat het inderdaad een allergie is, dan is daar zeker er te even en als het niet zo is, dan kunnen we dat weer an onze wat-zou-het-kunnen-zijn lijst afstrepen!
@Giraf, als ik jou was zou ik ook gebruik maken van de onderzoeken, de mensen zijn er voor om te helpen en te onderzoeken, dat is hun werk. En ik denk dat je ze alleen maar een plezier doet om met zo'n heerlijk, lief meisje aan te komen zetten! Alles voor je kindje lieverd, ga dr maar voor!!
Rasp, J is al groot, zeg, jeeeeej. En ik weet precies hoe het volet, ben ook aan het stoppen, voed alleen 's nachts nog. Ik vind het wel moeilijk ondanks dat ik altijd had gezegd dat als het niet gaat dan gaat het niet.
Blijft altijd moeilijk, je voedt met heel je hart en ziel maar deze maanden heb je maar en die herinnering kan niemand van je afpakken!
He, Ik kom even heel snel reageren, ik barst van de koppijn.... Rasp: wauw wat een mooie foto....doet me zo aan mijn 'afscheid' denken. Zoals je zegt, dit pakt toch niemand van je af he....het was mooi en is nu goed zo. Rasp kan nu weer Rasp worden! Amarens: ook knap van je dat je aan het afbouwen bent! Je hebt het geweldig goed volgehouden meid!!! Echt petje af hoor!!! BB: ga zo je tent bewonderen! at @ll: Er word ontslag voor me aangevraagd, en tegelijkertijd een nieuw contract van 8 uur opgesteld. Tja, geen idee wat ik ervan moet vinden....ben beetje lamgeslagen van al het denkwerk.... Maar eigenlijk moeten we besluit van de bank nog afwachten, komende week horen we of het noodplan nog voortgezet mag worden of dat de deur op slot gaat....dus weer wachten... Maar.........Jk heeft vanavond voor het eerst voor ons los gelopen!!! Ohhhhh alle zorgen verdwenen even als sneeuw voor de zon! Het was zo mooi, en kon het 2e loopje gelijk op camera vastleggen!!! Zooooo trots op mn meisje....
@Merel, he bah, daar krijg je koppijn van ja, logisch. Ook zo vervelend dat je maar geen uitsluitsel krijgt, sterkte! En het filmpje van die kleine kanjer van je, wauwie, echt geweldig!!
Giraf vergeten...sorry.....tjee klinkt allemaal logisch dat spugen, wakker worden, klein blijven.... Ik zou het zéker laten onderzoeken. Je hebt niks te verliezen he, en daar zijn artsen voor!! Suc6!! Ook voor morgen voor de camera's!
MerelKan me voorstellen dat je daar koppijn van krijgt, van al dat werk gedoen doe maar even lekker rustig aan vandaag.... Beentjes omhoog en een lekker hoofdmassage eisen van ML