Merel: Ik had al met je gebabbeld over t werk he meid Maarrrrrr JOEHOEEEEEEE onze eerste Musketierbaby die loopt!!!!!!!
Zo zag Jk net op FB, haar eerste stapjes.. Maar dat zijn al hele passen joh! En ze loopt en staat ook al zo stevig! Alsof ze nooit anders doet!
@Giraf, het slapen van J. gaat op en af. De avonden gaan nu gelukkig wel goed! Maar de afgelopen nachten was het wel weer een paar keer raak maar gelukkig is het nu een kwestie van aai over de bol en speentje erin en hij slaapt verder maar goed je moet er wel weer uit he. Ik weet niet of ik al verteld had dat J momenteel erg goed eet en dat hij sinds een aantal weken eindelijk uit de fles drinkt!!! En sinds een paar dagen drinkt hij zelfs 2 a 3 x per dag een papfles van 200 cc!!! Heeeeeeeeeeerlijk, hij maakt een inhaalslag denk ik. Maar hij verbruikt het vast ook weer meteen want hij is altijd in beweging, zit ook nooit meer in de box of wipstoel want dan wordt hij woest!
Oh wat fijn dat J flesjes drinkt! Geeft je misschien ook wel een fijner gevoel voor je gevoel te stoppen met bv of niet? Nou ja, een fijn gevoel is het niet natuurlijk om te stoppen met bv, maar het maakt het misschien makkelijker nu hij de flesjes zo goed drinkt? Snappie? *edit* Stom gedacht bedenk ik me net... Als J niet uit flesjes wilde drinken kon je natuurlijk nog niet stoppen met bv ik loop weer te raaskallen.... En de nachten, tja, daar ga ik je geen adviezen in geven Hier zijn de box en de wipstoel ook al maanden geleden opgeruimd, J werd ook woest zodra hij erin moest.... Hij opgesloten in een kooi en zijn zus die vrij rond mag fladderen, dat pikte meneertje echt niet!
Oooooh Pip zit wel nog in de box, vindt ze soms heerlijk!! Geen last van broer en ze kan zich erin optrekken ondanks het gips! Geweldig!! De wipstoel is hier ook al een poosje useless Maar ja... wie weet hoe lang
Hii, wat zijn jullie lief!! Super leuk dat plaatje BB! Echt n mijlpaal hè! Rasp: superfijn dat het eten van j zo goed gaat ineens!! Een zorg minder hè! Giraf: ja, jk stond al weken heel vaak los, en dan echt lang los, dat we zeiden, waarom loopt ze niet, ze staat echt mega stevig. Ze wankelde nu die passen ook amper vond ik. Het grappige is, jp die liep met 8 maanden overal langs af. Met 16 maanden pas echt los. Hij durfde niet los te laten. Jk die liep later overal langs af, ze ging daarna los staan, en afgelopen week ging ze ineens op handen en voeten lopen?! Net een aap. Laatste dagen stak ze piepkleine stukjes over, 2 pasjes zeg maar, en vanavond dus van bank naar stoel, is 2-3 mrt. Ze deed het daarna ook paar keer weer. Zoooo cool!!! Wat wel gek voelt....ze is echt geen baby meer. Alleen haar haartjes zijn nog wat babyachtig, maar ze heeft me ook een mond vol tanden. 8 tanden en 3 kiezen. En ze kan sinds 2 weken ook goed slokken uit een beker drinken. Wat dat betreft gaat ze echt vreselijk snel......snik snik..... Maar mijn kleine meisje blijft toch mijn ukkie hoor!!
Oh, BB hier ook nog in box! Maar alleen als ze geen spelende drukke kinderen in de buurt ziet, anders wil ze meedoen. Maar als ze alleen is, dan kan ze er heerlijk in doedelen.
@Giraf, J. dronk wel uit een bekertje hoor dus op die manier kreeg hij ook wel KV. En pap gewoon met een lepeltje. Maar pap uit de fles is veel makkelijker, vooral 's morgens ben ik een luie moeder dus ideaal hihi. En ja, stoppen met de BV is makkelijker nu hij flesjes drinkt! @Merel, Jk is inderdaad al een hele dame om te zien, heerlijke hollandse meid. Vind zo'n mooie bekkie met tandjes prachtig hoor. @BB, de box blijft hier ook wel even staan nog hoor, vind het wel makkelijk om hem af en toe even "veilig" achter te kunnen laten als ik even naar boven moet ofzo. Dames ik ga naar bedje, nu al?! Ja nu al!! Was fijn weer te kletsen hier dus ik zeg tot morgen!!! XX
Rasp: truste! Ik heb ibuprofennetje op dus kan nog even opblijven Haha, durf te wedden dat jullie zondag zeggen: jee wat een klein ding. Jullie met die beren van kinderen, en dan zon sneuzeltje die ertussen loopt
Dat zal wel niet hoor..... Ik zie het eerder gebeuren dat jullie I aanzien voor S van Nemo en anders kunnen Jk en I lekker samen spelen... Het sneuzeltje en het scharminkel
OP de valreep, net thuis dus echt niet minder gemeend! Van harte lieve T. en lieve Mama van T.! Liefs, LouLou Hou het verder kort, ben bekaf van de fysio en ook mentaal ik heb maar 12,5% lichaamsvet en moet de dokter/CB bellen om te vragen of BV nog goed voor mij en M. is...ben dus heel verdrietig en zit er even doorheen, erg confronterend.
ai moppie dat is moeilijk... maar je moet wel aan jezelf denken liefie!!! niemand heeft er wat aan als jij er aan onderdoor gaat... je hebt het al zooiio lang volgehouden meissie! superknap! supermama!