Part II of the 13 musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door giraf, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ik zit heerlijk op de bank... half dan... Even mn ovu afwachten ;)

Oh en die vriendin is zelf ook gewoon heel slank, net als jij. Het is ook gewoon de bouw!

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Vind ik leuk, vind ik leuk, vind ik leuk:D:D:D

@Giraf, jeetje meid alweer ronde 8. Zijn jullie meteen echt met ovu's begonnen en had je al zo snel weer een ei???

@BB, Ronde 2 was jouw vorige ronde toch :D?

3. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @BB, bedoel met Pip 2e ronde toch?
    Hahahaha ja kan me voorstellen dat je graag op die mooie bank wilt zitten :p hahaha welke ovu's heb jij?
    Ja dat is ook zo hoor, ben altijd al zo geweest, behalve in mijn zwangerschappen dan. Maar daar maken ze waarschijnlijk niet zoveel gevallen mee zoals ik :) ze waren best onder de indruk van mijn 6,8 kg vet van de 54 kilo :) ...raar hoor dat zo'n ding dat kan meten. Ik wil wel graag 6 kilo er aan hebben. Dus moet ik nog even door sporten.

4. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ja je bent echt een modelletje :)!!! Ik hoop dat sporten helpt, en anders jezelf maar gewoon heerlijk omhelzen en liefhebben :p:D:D

Jaaaa bij Pip ronde 2 en bij Moos ook :D

5. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh en ovu's van 123Ovutesten en Z&K...

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Loulou, zoals jij je mannetje omschrijft is het een heerlijk tevreden kind wat geniet van mama's borstvoeding. En als jij nou gewoon wat meer gaat eten, gewoon 6 keer per dag een eetmoment voor jezelf inlassen, dan kan je gewoon lekker doorgaan met het geven van BV. Zolang jij je er goed bij voelt. M. wil nog steeds dus ik zou het er lekker bij blijven geven maar misschien iets meer andere voeding geven dan. Je moet de BV gaan zien als bijvoeding denk ik, gewoon lekker een slokje af en toe omdat hij het lekker vind en omdat het een fijn momentje samen is. Komt allemaal goed lieverd!

@BB, jeeeeeeh op de wachtbank, en wat voor eentje, wauw!

7. raspberry

Mijn borsten beginnen eindelijk wat te slinken nu, had enorme joekels vol met melk hahaha. Wel pijnlijk ook maar gelukkig zakt het af nu.....kan me dat niet herinneren van V. dat ik stuwing kreeg toen ik stopte met de BV. En nu maar afwachten wat er over blijft van de boobies, koffiefilters of theezakjes??.......;)

8. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh hihihihih we hebben gewoon DE naam gevonden net!!!! (ja weer unisex) Ooooooh I'm in love... Ik geloof ook écht dat ik geen mooiere ga vinden... nu nog een beebje :)

9. raspberry

Nou kom maar op met die beeb dan want nu ben ik uiteraard retenieuwsgierig naar de naam!!!

10. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Maakt niet uit! Mama-tieten noem ik ze!! Proud of 'm!!! :D:D:D:D

11. raspberry

@Loulou, oh ja en wij gaan naar overijssel op vakantie. Ml is daar aan het werk dus dan verblijven we lekker dichtbij zijn werk zodat hij gewoon kan blijven werken maar toch ook een beetje vakantie heeft met ons.
    Ik zet meestal niet op FB dat we op vakantie gaan, k weet niet, ben dan bang dat mensen weten dat we niet thuis zijn en inbreken ofzo hihi.

12. raspberry

Oh ja hoor ik ook maar toch kan ik mijn fiere tietjes wel eens missen:D;)

13. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ik kan mn hele strakke fiere goddelijke lijfje sowieso wel missen van 6 jaar geleden!!! maatje 34-36 en pronte tietjes en ronde billen :p:D:D:D Ach maar mn 2 prachtige kindjes zou ik er nooooooooooit voor inwisselen!! zit lekker in mn spek :D:D:D

14. giraf

giraf Niet meer actief

Lou lou
    Ah dat is niet leuk :( Gedwongen stoppen met bv... Maar net wat de andere ook zeggen: genoeg is genoeg, de kindjes hebben niks aan een mama die koste wat het kost doorgaat met bv geven toch?

BB
    Zie je banner? Vandaag een positieve ovutest? Gaan jullie er vandaag nog voor? ;)

Nemo
    S weer goed gegaan bij het KDV! Goed zo! Wanneer moet je eigenlijk weer gaan werken?

Meis
    Zo Hey, jij was laat! Leuk feestje gehad? :D

Rasp
    Wanneer vertrekken jullie op vakantie? Morgen toch?
    Lukt het dan wel om de aardappelsalade te maken voor zondag? Want als je moeilijk zit wil ik het ook wel doen hoor....

NOD lijstje
    Oeh leuk! Alweer in ronde 8! :$ :)

Mooie wachtbank hebben we dankzij lou lou!!! :)

Naam voor baby nummer 3
    Wow BB, jullie gaan hard ineens! Nu al een naam.... Nou wil ik hem weten ook! Als onze 3e een meisje is staat de naam al vast, die hadden we voor J al gekozen, maar voor een jongen hebben we nog geen idee....

Ovutesten
    Ik gebruik die van zwan.ger&ki.ds, ben er heel tevreden over.

Video opname
    Nou dat was dus 3x niks hè :( zonde van onze tijd...
    Ze heeft maar een half uurtje gefilmd en toen ze zei dat het prima was, dat er niks mis was met mijn opvoeding/communicatie naar I toe.... Nou had ik dat al wel verwacht :) maar goed, we wachten nu de uitslagen van de KA maar eens af en verder heb ik I aangemeld voor de slaapkliniek, maar die hadden wel een wachtlijst, dus dat is even afwachten wanneer we daar terecht kunnen....

Nu eerst naar mijn moeder om J terug op te halen. Die mocht niet bij de video opname zijn omdat het anders storend zou zijn :( Beetje jammer dat ik hem nou voor niks heb weggebracht... Ach... Hij heeft het fijn bij oma, dus hij zal er niet mee zitten :p

Daarna blijven we bij mijn ouders eten, ML is werken tot na het eten. En vanavond weer sporten.... Bleh..... Geen zin in....

15. giraf

giraf Niet meer actief

Dik, dun, hangtieten of niet.... Ik zie er in een vuilniszak nog oogverblindend uit! :D :p

16. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Tuurlijk!
    Nooi aan getwijfeld ook!

Nou das ook niks zeg... Een half uurtje... tssss zo heb ik dat niet geleerd hoor!! sowieso een aantal dagen enkele uren na elkaar, zodat de camera geinfiltreerd is in het gezin. Want (bijna) iedereen is toch anders als er een camera op je gericht staat. En in een half uur kun je geen goeie indruk krijgen. *zucht* wat een verspilling van energie en tijd. Ik zou er wel iets van zeggen hoor!! Maar tuurlijk ben jij een supermama!!!!!Nooit aan getwijfeld hoor, dat bedoel ik niet! Maar als je echt iets zoekt als oorzaak van een probleem, kost dat meer tijd dan een half uurtje. Dat bedoel ik!!

En nee, vandaag was ie weer lichter. dus het ei is vannacht of vandaag... oh oh.. :p
    En de naam daar kwam ik heeeeeeel toevallig bij uit vandaag!!! Via een andere naam had ik een jongensnaam en daar weer een andere versie op was m. PATS ineens was ie daar!! :D

17. giraf

giraf Niet meer actief

Je maakt me nieuwsgierig!!!! Hoop dat het snel raak is bij jullie.... Deze maand bijvoorbeeld! ;)

Over dat video gebeuren.... Ach, ze kijken maar wat ze ermee doen.... Ik wacht eerst de KA wel af en anders de slaapkliniek.... Gaat er eindelijk ECHT iets gebeuren! :)

18. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    ja precies!!!!!! werd (bed)tijd!!!!

19. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    hallo dames, zal ik me even opnieuw voorstellen of weten jullie nog wie ik ben :), 1 ding is zeker, overstappen doen we noooooit meer :x

kan iemand mij een klein verslagje geven wat er allemaal gebeurd is hier ??
    ik las dat we ook een nieuw lid hebben, welkom lou lou !! en dat er al 3 op het wachtbankje zitten voor nr 3 :$

hier alles prima, veel te doen zoals gewoonlijk.
    bezig in het babykamertje, vandaag alle kleding van S uitgezocht, zucht wat word de kleine meid alweer groot :$

en ik heb zin in zondag !!!! hoorde van meis dat er een paar afhakers zijn, jammer !!:(
    moeten er trouwens ook nog kindjes slapen, ik heb 4 slaapkamers maar die moet ik dan wel een beetje toonbaar maken als jullie er gebruik van willen maken :)

20. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Heeeeeeeeeeeeeeeeee VLEKKIEEEEE!!! Ben superblij dat je er weer bent! Moest even diep graven wie je ook weer was :p:p :D
    Hoorde dat je een mooi bol buikje had!! :D
    Heb je van Meis geen update gehad? Ik moet eerlijk zeggen dat ik het allemaal even niet meer zo goed weet :)

Slapen: Tja.... tot hoe laat blijven we??? :D Hebben we een eindtijd afgesproken? Want mn szusje is jarig die dag dus rond etenstijd wil ik wel graag terug zijn ;)

Deel Deze Pagina