Jippiiieeee ik kan iets nieuws: ♥♥♥♥♥♥ Hiiiiiii I ♥ jullie!!!
Wilde ff wachten tot daan.goed sliep en dan ff douchen. maar hij is om het kwartier om iets aan het roepen. wacht dus nog ff, dan douchen en dan.kom ik xx
@Vlek, fijn dat je er weer bent!!! Belachelijk dat dat overstappen zo slecht gegaan is! Ik laat J. wel gewoon in zijn wandelwagen slapen anders hoor en V. slaat haar slaapje wel een keertje over of ze slapen beiden wel wat in de auto. Komt goed! @BB, de truc lukt me niet met dat hartje.... @Giraf, nou ja zeg, een half uurtje maar!!! Stom zeg, zo kun je toch niks onderzoeken. Maar tja als het hun te doen was om te kijken hoe jij met je dochter omgaat was dat ene half uurtje zelfs niet eens nodig nee. Hopelijk kunnen andere onderzoeken wel wat opleveren! @Meeting, we hebben geen tijd afgesproken maar ik wil ook wel graag met het avondeten weer bij mijn mannetje zijn!
@Giraf, oh en de aardappelsalade is geen probleem hoor, onze vakantie is gewoon een verplaatste thuissituatie dus iets lekker klaar maken lukt altijd!! Maar lief dat je het aanbood!
Vlekkengek, waarom ging het overstappen zo slecht? Giraf, ik snap niks van die opnamen. Waarom laten ze de camera niet bij jullie staan om bijvoorbeeld een nachtopname te maken? Rasp, fijne vakantie! Geniet ze.
Tja, ik snap er zelf ook niet zoveel van.... Het idee achter de video opnames van vandaag was om te kijken of er iets 'mis' is tussen onze communicatie naar I toe. Dat er misschien veel spanning zou heersen hier in huis die I dan verwerkt in de nachten en daarom zo slecht slaapt... Het idee is dus wel logisch, maar ik wist dus al van te voren dat daar niks uit zou komen. Stap 2 is dat ze het naar bed gaan ritueel willen filmen om te kijken of ze daar opmerkingen of tips over hebben.... Ons ritueel voor I is elke dag hetzelfde: pyama aan, nog even samen op de bank tv kijken of op de iPad een spelletje spelen, tanden poetsen, naar boven, boekje lezen en een dikke kus... Is volgens mij niks op aan te merken? Ik heb dus mijn hoop meer op de slaapkliniek gezet, hoe langer ik erover nadenk, hoe enthousiaster ik daar over word.... Vlek I en J hoeven in principe ook niet te slapen hoor.... Ik hoop dat ze in de auto op de heenweg even een dutje doen.... Nemo Slaapt D al? BB Ik heb geen nummerieke toetsen op mijn iPad We moeten nog wel even een tijd afspreken hè, hoe laat ik jullie zondag in N kom ophalen.... Sporten zit er weer op, was pittig vandaag! Nu lekker op de bank met een zak chips.... Hihi geintje! Wel op de bank maar geen chips...dat zou zonde zijn van mijn zweet van daarnet
Giraf, heel fijn dat je een goed gevoel over de slaapkliniek hebt. Hoop heel erg dat jullie daar snel terecht kunnen! BB, ik doe je niet na met die toetsen
Oh haha ik heb die wel op mn LT!!! Niet om er iets op aan te merken, wij doen dat ook... maar ik lees wel vaker dat heel gevoelige kindjes slecht slapen omdat ze vlak voor bedtijd nog teveel indrukken krijgen door TV of computer.... Het zal wel niet, maar toen ik het las, moest ik daar aan denken... Moos had het ook tot zn 1e verjaardag ongeveer..
giraf, lijkt me een beetje onzinnig om over een half uurtje opname iets te gaan zeggen , camera een paar nachten laten staan levert meer info op volgens mij, ik zou het aankaarten bij het zkh. beetje makkelijk ervanaf maken zo nemo, inmiddels al gedouched ?? eindtijd meeting, niet zo heel laat toch ?? zelfde als in amersfoort, even gezellig bij elkaar zitten. het terugrijden voor jullie neemt ook een poosje in beslag. overstappen, tja wij snappen het ook niet, ik zal het verhaal proberen uit te leggen. bij wilden graag interactieve tv, nu hebben wij mail van xs4all, dus overstappen met internet vanwege het bedrijf zagen we niet zo zitten, xs4all bood ook deze tv aan dus hebben we dit aangevraagd, maar nu is er iets fout gegaan bij hun waardoor we per ongeluk afgesloten waren van internet. we waren zogenaamd verhuisd , en een knopje omzetten dat we wel weer internet hadden blijkt heel moeilijk. we moesten wachten op een modem wat ertussen moest, deze kwam dus 5 dagen later, maar 5 dagen geen internet betekend dat de koeien 5 dagen stil staan in het ransoen, deze dagen zijn er natuurlijk net een boel gekalfd zodat wij ze niet konden aanmelden en ze geen opstartbrok konden krijgen, een ramp voor de melkgift dus. op dinsdag arriveerde eindelijk het pakketje wat xs4all al vrijdag op de bus had gedaan, wij blij, maar nu bleek dat dit modem er niet tussen kon icm de aansluiting die wij hebben, weer gebeld en dan word je van het kastje naar de muur gestuurd, uiteindelijk konden ze de fout vinden, in tussen konden wij bij kpn ?) een dongel ophalen zodat er toch iets internet was, nu werden de koeien tenminste wel qua voer aangepast, maar het bereik is zo slecht dat internetten er dan niet in zit. ze hebben alles aangepast zodat we vanaf de 30e weer internet hadden, waarom dit zo lang moet duren, geeeeen idee. nu hadden we wel weer een signaal maar geen modem wat ertussen pasten qua aansluitingen, en de monteur van hun kon 5 sept pas komen , zelf maar een monteur geregeld welke alles in orde heeft gemaakt, dus na 5,5 uur bellen met xsall is alles nu hopenlijk weer goed en overstappen doen we nooit meer. en er gaat zeker een klachtenbrief met declaratie op de bus.
Ooooh jeeeeeee Vlek wat erg!!! Nooit gedacht dat t zo'n impact zou hebben!! Ik snap dat je genezen bent ja!!
BB:wij ook niet, anders waren we er noooooit aan begonnen met buikje gaat het goed, ik zal voor de meeting nog wel even spammen, anders schrikken jullie zo morgen even lekker naar de stad, even bloemen halen en ik had een leuk jurkje voor S gezien. deze week een rustig weekje, we hebben 3 stagaires, dus lekker rustig voor mij , normaal komen ze allemaal een andere dag, maar dit is de opstartweek en dan komen ze vaker. ML is nu ook vaker en eerder binnen, S vind het geweldig !!
Maar Vlekkengek, wat vreselijk heb je nu wel interactieve tv? BB, hier geen tv/filmpjes voor het slapen gaan. Beviel ons zeer slecht, M wordt daar onrustig van.