Part II of the 13 musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door giraf, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Oeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhh Girafffyyy spannend woensdag!!! Ik zet hem in mijn agenda :D!!!!!!!

2. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    2 uur later en nog steeds 2 gasten :( we zijn wel heel intressant :D

nou de plantjes verder in de tuin zetten lukte niet, het begon te regenen, ga nu maar naar de winkel kippenvoer en een nieuwe band voor de kruiwagen halen.

3. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Nou ik lees heel vaak bij als een gast :D:D:D

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Quint maar dan ben jij maar 1 van de zovelen!

Wisten jullie trouwens dat de Etos de billendoekjes in de aanbieding heeft, 12 pakken voor 10 euro. Weet niet of deze aanbeiding bij elke etos is maar wel bij die van ons. Echt goede aanbieding en de doekjes zijn ook prima!

5. giraf

giraf Niet meer actief

Oh das wel goedkoop ja! Ik heb nu die van de he.ma 3 pakken voor 3 euro, zijn ook super :)
    Ik vind alleen die van de kruid.vat verschrikkelijk stinken, ga echt over mijn nek als ik ze ruik....

6. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    VANDAAG!! :D:D:D:D Oh en die vroege test is echt rotzooi! Ik testte daar 4NOD nog nega mee, terwijl K2v5 al en dikke streep gaf!

Ik sluit me helemaal aan bij de mooie woorden van Merel en Rasp: ZO knap van je, ik kan me niet eens voorstellen hoe retezwaar dat voor je is :(:( DIKKE STAANDE OVULATIE voor Giraf!!!

Jadore: ihihihi lekker gaan touren met N :D En ja morgen weer CB met Pip, zit ze op de 9 kilo, dan hupsa in t vervolgstoeltje :)
    En C spreekt nog niet alles goed uit? Ah joh dat komt goed! Ik heb 3 kids op de BSO, allemaal met een spraakgebrekkie gekomen en in groep 2 spraken ze allemaal perfect door de logopedie :)
    En is toch heerlijk schattig zo hihi. Moos heeft ook soms nog echte peuterwoordjes er tussen :)

Merel: Wat heb je dat mooi verwoord naar Zeep! Wauw!
    Hahahaha en heb je nog genoeg behang voor Jp? anders heb ik nog wat van je liggen :p

Zeep: Meid ik sluit me bij de andere dames aan. Jammer dat je de tijd niet meer vindt, en je je er buiten voelt liggen. Dat is niet de bedoeling. Maar ik snap het wel van je en ik respecteer de keuze voor je gezin natuurlijk altijd! En inderdaad is de persoonlijke noot altijd belangrijk in de berichten, ook voor mij:) Maar ik zie je op BB toch nog wel ;) of stop je daar ook mee?

Cinn: Nou ja het stata niet verkeerd, moet ik zeggen, zo'n behangetje. :p hhihihi ik lees nu bij jou terug wat ik bij Moos ook had. En ik kan met een gerust hart zeggen: HET GAAT OOK WEER OVER!!! Jippppppiiiieeeeee!!!

Zo en nu verder aan school! Heb net 1,5 uur op de wegenwacht staan wachten omdat de benzinepomp een storing had. GRRRRRR VERLOREN TIJD IS @#$@#%#%#$%#$%#$:x

7. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ja dat heb ik ook met de KV doekjes!! We hebben zo op t werk en ik kn daar zeker in mn zwsch echt niet tegen, goorlapperij! Ik heb altijd ETOS :)

8. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

thanks

bb stop ik (nog) niet mee

xxxxxx

9. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Knuffels vanachter de PC vandaan...
    schiet wel al op

Wel net als BB een probleem, kom er net achter dat ik al hele jaar geen schoolgeld betaal en dus blijkbaar niet sta ingeschreven :$ Hoop dat ik gewoon met terugwerkende kracht ofzo weer ingeschreven kan worden en gewoon mn papieren kan halen...

10. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    :$:$:$:$:$:$:$ oh neeeeee ik hoop t ook voor je!!!

11. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Zal ik dan maar een topic: De musketiers maken, zonder cijfer? Of deze gewoon vollullen?

12. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Gewoon deze vollullen, kunnen we best :D

13. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ik ben voor totaal andere naam. Ook i.v.m. meelezers die we zekers intussen hebben. Even prive doormailen zou ik zeggen.

14. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    mij maakt het niet uit, ander naam veranderd niet zoveel denk ik, dan moeten alle leden ook ander namen nemen anders vinden ze ons nog.

nemo, jeetje ook al zoiets raars !!!! :$ hoop voor je dat dit opgelost kan worden !!

BB, jij al meer duidelijkheid ??

ik heb altijd billendoekjes van de aldi, de kv doekjes komen hier ook niet het huis binnen, 1 x maar nooit weer.

mijn buik is al helemaal opgeblazen, is dat normaal ?? net alsof er een soort band omheen zit zeg maar :(

15. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ik had ook zo snel last van een opgezette buik vlek..
    Is later weer weggetrokken...

Zo, heb van alles gemaild, inclusief de vraag hoe het zit met de inschrijving... Ben denk ik nog niet klaar, maar is nu even uit mijn handen...

16. giraf

giraf Niet meer actief

NemoIk hoop dat je nog met terugwerkende kracht ingeschreven kan worden....
    Wanneer komt je ML weer thuis?

Vlek
    Ik had in de avonduren bij de zwangerschap van J ook een opgezeten buik, maar in de ochtend was hij altijd weg.... Misschien je darmen die aan het werk zijn?

Naam
    Mij maakt het niet uit.... Ik heb niks te verbergen.....

17. raspberry

@Nemo, oh neeeeeeeee jij ook al schoolproblemen!!!! Hoop dat het goed komt zeg!!! duim, duim!

@Vlek, opgezette buik was hier ook aan de orde hoor, ik had ook zo'n last van lucht hihi.

@all, tja die meelezers zijn misschien niet fijn maar ook ik heb niks te verbergen al ben ik wel gesteld op mn privacy. We kunnen er weinig aan doen ben ik bang.....

18. raspberry

Oh en we lullen deze gewoon vol hoor!!! NO PROBLEMO!

19. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Toppie :D

School: Allemaal nog erg onzeker. Volgende week meer nieuws hopelijk ;)

20. raspberry

Spannend BB, hoop echt voor je dat het goed komt, helemaal nu je je er zo voor in het zweet gewerkt hebt!!

Update J. en zijn eten: vanavond een 1/2 groentehapje wortel, appel en BV gehad. Vond ie heerlijk zo te zien! Ben benieuwd wanneer hij de fruithapjes lekker gaat vinden, tot nu toe gruwelen, kokhalzen en dan huilen hihihi.

Deel Deze Pagina