Part II of the 13 musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door giraf, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    nemo, hihi en de slak gaat al zo traag, ze zullen bij de efteling wel gedacht hebben "het duurt wel erg lang voordat die karretjes terug zijn" :D

maar S haar heupjes zijn dus niet goed ? naar hoor, kan ze zich erbij neerleggen dat ze niets kan ? maar ze heeft toch niet in een stuit gelegen of wel ??
    hopenlijk blijft het bij 3 mnd !!

giraf, wat voor eeen stamppot was het dan ?? heb ik ook wel eens gehad, maar toen bleek de andijvie niet meer goed te zijn :)

rasp, zit je in een caravan ?? hoe doe je dit met het slapen en 2 kids ?? 1 nachtje hotelkamer met z'n 3en vond ik al niets.

BB, das snel !! is ML helemaal om voor een 3e ?? hoe gaat het met z'n band, nog zo druk, als ze een keer in het oosten komen moet je het even laten weten he !

wij hebben ook DE namen, een meisjesnaam hadden we al, maar nu staat een jongensnaam ook zo goed als vast, helemaal happy !!

2. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Ja, dat heeft ie vanavond gedaan :D
    "Papa, de slimakie (pools voor slak) zat vasssttt!! Jah!! En toen ging de brandweer ons hellupen.. Jahh... Met een trap!"

Ooohh Cinn, wat gaat dat toch snel met L

3. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Lol :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

4. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Vlekkengek, gaaf dat jullie de namen hebben gevonden! Ben benieuwd.

5. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Vlek, nee nog genanter: ik had al leuk naar ze gezwaaid en zat op een bankje op ze te wachten. Zag later dat de karrtejes stil stonden en dacht "er zal wel iemand in een rolstoel in moeten".

Later dacht ik: hee de karretjes staan nog stil, dan baal je ook.." toen pas "waar blijven ze eigenlijk?" en daarna snapte ik het pas en ben ik gaan kijken waar ze waren. Anderen hingen boven water of struiken, dus ze hadden geluk.

De eerste dagen waren niet leuk voor sarah, maar ze is er aan gewend. Inmiddels slaapt ze het klokje rond mét spreidbroek. Toen we paar dagen weg waren vorige week (in een caravan :p) heb ik hem 's nachts niet aangedaan
    We krijgen trouwens nog second opinion omdat ze beetje een randgeval is

6. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH CINN!!!! Ben je zwangerrrrrrr??????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36

Dat kun je zeker!!! Daar werk ik:D:D (is op dat terrein ook een school;))

8. giraf

giraf Niet meer actief

Heb ik iets gemist?? :)

9. giraf

giraf Niet meer actief

Tof!

10. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36

Hihihi, dan zou mijn NOD echt pas aug 2013 zijn;)
    Maar ik heb vorige week getest en die was omo. Misschien dit weekend nog maar een testje wagen als ik nog niet ongi ben

11. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Weet je al wanneer moet je daar zijn Giraf? Ik ben werk op do en vr;)

12. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Nemo: Jaaaaaaaaaa gelukt!! ♥ (je moet ook eens de andere cijfers proberen. Of 2 x drukken en 3x drukken etc. Leuk!! ☻♦♣♠♥♂o☺) Jaaaaa dat was spannend in de Efteling :D

Giraf: Oei! Maar goed dat Rasp de aardappelsalade maakt dan hahahaha :p:D;)

Cin: ooh moet dat sept zijn??? :p:) Hahahaha ik dacht dat de ... voor geheimpje stonden hahaha :)

Merel: Waar ben je toch meissie??? Ik mis je!!!

13. giraf

giraf Niet meer actief

Nee nog niet.... Heb de verwijzing gisteren op de post gedaan en volgens de receptioniste die ik aan de telefoon had was er wel een wachtlijst, ik weet alleen niet van hoe lang.
    Maar als het zover is kunnen we wel afspreken, dan ben ik zo dichtbij! Lijkt me leuk!

14. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Maar Cinn zit toch op dag 45 ofzo van de cyclus, dus dan was haar NOD inderdaad al ff geleden .. Toch ???

15. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hè,
    Ik haak even in, kan niet goed typen op iPad....

Heb op veel dingen nog niet gereageerd, ben erg druk geweest met t laten bezinken van mijn aanstaande nieuwe status....werkeloos:x

Dus daar gaan we, heel kort;

Giraf; goed van je dat je dagboek bij houd van I! Deed ik ook voor jp toen met niet poepen (leeg dagboek...) scheelt hoop gezeur straks.

Loulou; wellicht niet orgie door gewicht. Ben er ook voor naar HA geweest. Hield me ook in de gaten, maar zit ook in de genen dat dun zijn. Goed eten, en bv als bijvoeding zien. Misschien morgen en avond aanhouden en 1 voeding afbouwen?

Vlek; ellende alom met je pc dus. Sta je als leek niet bij stil dat jullie koeien pc ook nodig hebben.

Nemo: Daan tijd van zijn leven gehad las en zag ik!

Amarens;schoenen al binnen van M?

BB: al wat van 4FF gehoord? En van die andere workshop droogmaak?

Cinna; oeh spannend zeg, je kunt zomaar. Eerste van de derde zijn!!:)

Meis: bikkel, zo laat werken, vind t toch knap na hele dag met de kinderen.

Alle anderen : zwaaiiiiii

Vanavond heb ik jp alle foto's van jullie kindjes laten zien, en de namen geoefend. Hij vind het wel spannend om naar de boerderij te gaan:)

16. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Spannend Giraf!!

Cinn en Giraf minimeeten!! Leuk!!!

Cinn heb je m nog gepast? Hoe was t op t KDV vandaag???

Kijk nou: Pipje bij Moos op schoot :) (neee Pip is echt een meisje, dat is de teen van Moos :p;))

17. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Lijkt me leuk Giraf! Laat maar weten tzt:)

BB, voor jullie heb ik toch geen geheimen:D

18. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    BB: droogmaak moest droombaan zijn:D

19. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Nemo, klopt, ik zit nu op cd 47. Mijn NOD was echt 16 aug als ik uitga van een cyclus van 32 dgn.

20. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Hihi, Merel, woordenboek op je ipad?:D

Deel Deze Pagina