Part II of the 13 musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door giraf, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    ML is jarig vandaag!!! Maar zit wel weer aan boord :(
    Kan waarschijnlijk wel weer beter slapen de komende 2 weken, dus dat scheelt.
    ML zei al: als ik weer thuis ben mag je van mij wel bevallen :D Mag van mij ook wel iets eerder komen (wel vanaf 37 weken dan..)

2. giraf

giraf Niet meer actief

*giraf is stik druk met invullen beschikbaarheid musketier-meetings* :cool:

3. giraf

giraf Niet meer actief

4. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Oooh, daar zal hij vast heel blij mee zijn :D

5. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    * is stikdruk met het aanmaken van musktiermeetings:cool:*

Nemo: Gefeliciteerd!!!

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Nemo, gefeliciteerd met je mannetje!!

7. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Nemo, gefeliciteerd, en ja wat moet ik er nog aan toevoegen hij heeft zojuist een biertje en een vrouw+taart gekregen :D:D

(en stiekem kan ik niet wachten tot je beebje er is, kunnen we weer smullen van heerlijke verse babyfoto's :) )

8. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    whahahwahhaha

heb je gelezen wat BB voor ons in petto heeft:p;):D

9. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    Indringster geeft vreemde baby borstvoeding

Laatste update: 10 april 2012 15:21 info
    AMSTERDAM - Een Amerikaanse moeder betrapte een vreemde vrouw die in haar huis haar kind borstvoeding gaf.

[​IMG]Foto: AFP
    Dat meldt The Huffington Post.
    De moeder sloeg alarm toen ze de indringster betrapte terwijl ze haar twee maanden oude baby voedde.

nouja dit verzin je toch niet ?!?!?!?! :$:(:x:$

sorry, zat even met mijn bek wagenwijd open toen ik dit las, word deze wereld nog vreemder ??

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    He!

Nemo: gefeliciteerd met ML! Mooi feesje geweest? Iedereen blijven eten??;):D

Giraf: jij hebt ook fijn 'werk' he...?:p
    Zwaar balen dat het 'reinigen' geen zin heeft gehad tot nu toe. Wie weet wat er komende dagen nog kan veranderen, maar heb er een hard hoofd in als je nu niet al enige verandering hebt opgemerkt. Heb echt met je te doen meid!!

Meis: koffers vol? Neem inderdaad maar een portie zon mee voor ons, bah bah wat een weer hier....
    Wat ontzettend knap van F, al zo goed droog zijn en blijven!!! Petje af voor je kleine meid!!!

Meeting: ik denkt dat het niet verstandig is om naar een speelparadijs te gaan of een apen.heul. Dan zijn de kids hyper van wat er te zien is en willen allemaal een andere kant op. Ik ben voor een ouderwetse 'speeltuin met picknick'. Denk dat een aantal 'vreemde' kinderen van elkaar al genoeg onder de indruk is, en dat ze zich daardoor ook prima kunnen amuseren met een zandbak, speelhuis en trampoline. Dus Vlek, here we come!!

Vlek: Hier nooit donkere tepels gehad hoor, heel de zwangerschap niet. Het klinkt allemaal positief, maar ik snap je gereserveerdheid volkomen! Laat het maar snel weekend zijn he!!! (duimpjes draaien nog steeds!!)

Ik ben vanmorgen naar de KA geweest met Jp. Hoeven niet meer terug te komen, mits het zo blijft gaan zoals nu. Zij blijft langs de zijlijn meekijken met de psychologe. Dus als het niet goed gaat zitten we snel weer bij haar. Nu met psych een plan maken hoe we hem heel langzaamaan naar zindelijk zijn kunnen krijgen!
    Verder is de bouw nu officieel begonnen! De eerste stenen zijn gelegd!!!
    I love it!!
    Jp zit nu in de geheimtaal-fase.....ik hoor alleen maar "stoi stoi" en "doebabrabie".....(of hij heeft Pools geleerd van de buurvrouw??)
    Jk is weer snot verkouden, korsten in haar ogen en neus....maar het maakt haar allemaal geen drol uit, want sinds zondag kruipt ze! En ze klimt overal tegenop en schuifeld heel voorzichtig al een paar pasjes!
    Allemaal erg leuk, maar zoooooooooo vermoeiend wat in de gaten houden betreft? Ze vraagt best veel aandacht op dit punt. Ze wil NIET in de box, gaat direct staan en brullen. (voelt zich enorm beperkt in die gevangenis) en op de grond spelen is ook niet leuk genoeg, staan wel. Dus ik moet 100% bij haar in de buurt blijven, geen sec alleen laten helaas.
    Dan is het wel fijn als je op het punt zit dat ze gewoon soepel overal langs af loopt en een stuk stabieler is. Nu hangt ze op haar armen te jengelen als het te lang duurt en als ze het niet houd laat ze zich zo omkiepen....:$;)
    Anyway, wel weer een heerlijke vooruitgang;)

Vanavond ga ik voor het eerst echt sporten sinds de bevalling. Yoga is klaar nu en we gaan aan de Zumba! Ohhhhh zie er tegenop....:)

11. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Vlek: oooohhhh gadver! Zou gelijk het mondje spoelen of nog gekkere acties om die melk er maar uit te krijgen....blerhhh
    In wat voor wereld leven we toch??

12. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Nou ja... heel eerlijk? Liever dat dan andere vreselijke dingen! Het zal misschien een vrouw zijn die haar eigen baby is verloren en nog lacteert... En helemaal in de war is. Ik snap het ergens wel. Die vrouw die onlangs haar kindje Nina is verloren schrijft ook dat ze ieder babytje uit de wandelwagen wil halen en knuffelen, omdat ze dat gevoel terug wil met haar meisje. :(

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    BB, als ik dat zo lees krijg ik tranen in mijn ogen!! Verschrikkelijk als je je kindje kwijt raakt!!

ML heeft een nieuwe auto gekocht, ben benieuwd :D

14. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    LM: Ja dat kan ik me bij jou helemaal voorstellen... Bij F is alles GODZIJDANK goed gekomen... maar die angsten ken jij als geen ander... :( Knuffel

15. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    BB, het zal vast zo iemand zijn idd, maar dan hou je het nog bij gedachtes en niet bij daden lijkt me.
    het is al erg genoeg dat ze een kindje is verloren, want hoe kan ze anders borstvoeding hebben.

merel, jeeeeh de eerste stenen zijn gelegd, wanneer kan de meiboom komen ?? en knappe jk kruipt !!!!

meeting jan/feb wil eerst weten of ik dan ga bevallen of niet, dus duurt nog even voordat ik de beschikbaarheid kan invullen

nemo, van harte gefeliciteerd met je vent, wel zuur dat ie nu helemaal niet thuis is, als ie maar wel thuis is als jullie prachtige dochter word geboren !!

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Volgens mij is F best laat met alles, laat met eten laat met rollen laat met kruipen :D
    Luie donder :D

17. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    nou ja echt niet hoor.. Pip doet alleen nog maar brabbelen, lachen, benen omhoog, hoofd omhoog, van buik naar rug rollen (soms), 1 bil omhoog duwen, iets pakken. verder niks...
    maar moos deed ook niet veel eerder iets en die kroop en stnd met 7 mnd en liep om tafel:$

18. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    oh ja nu trekt ze ook tot staan als ik haar handjes vasthou...

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh gelukkig maar!! Door dat gedoe met F in het begin kijk je wel heel kritisch naar dit soort dingen. Word je toch snel onzeker van.

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    ML is thuis, heeft nu deze

Deel Deze Pagina