Oh Rasp! Dat zou super zijn! Wilden jullie al langer weg dan? Hoop dat het allemaal haal- en betaalbaar is, zou heerlijk zijn ook voor de kinderen. Zie het uitzicht al helemaal voor me!! Wij krijgen vaak te horen dat we zo fijn wonen. D.w.z., we wonen in een nieuwbouwwijk, maar die is wel niet zó ruim opgezet, dat vind je tegenwoordig nergens meer. De meeste wijken kun je amper 2 auto's voor de deru kwijt en dan maar niet klagen over het uitzicht en de inkijk van de buren. Wat dat betreft hebben wij bij het uitzoeken van de kavels toendertijd enorm geluk gehad en gekregen wat we wilden. Niets zo fijn als je droomhuis te hebben gevonden!!! Ik ga voor julie duimen!!!!! Wanneer weten jullie meer? (jazeker de hypothekerrrrrr!!!)
@Merel, wij wonen momenteel nog in een huurwoning omdat we min of meer wachten op ons droomhuis en dat is het huis van ml's ouders of het huis van zijn opa en oma, das vlakbij zijn ouders ook. We wonen nu heel goedkoop wat ons de mogelijkheid bracht om nu lekker thuis te zijn met de kindjes wat wij heel belangrijk vinden. Ml en zijn broer erfen het huis van hun moeder en we kunnen nu evt. dus al iets met het erfdeel etc......vraag me niet precies hoe of wat want das niet mijn pakkie an, maar we hopen dat het allemaal mogelijk is op wat voor manier dan ook. Ik vind nieuwbouw wat ruim opgezet is ook wel mooi hoor. Een heerlijk nieuw huis is fijn! Maar wij houden meer van het landelijk wonen en veel tuin en dieren haha. Als we daar gaan wonen komen er ook zeker dieren.
Oh Rasp, als ik had geweten wat ik nu wist, had ik ook nog gehuurd gezeten... Pffff zou ook echt thuis willen kunnen zijn!!
@BB, ja wat zal je daar nu dan van balen. Ik zou niet anders willen nu alhoewel ik nu bijna niet de deur uit kom in mn eentje en dat is ook wel belangrijk merk ik. Af en toe moet je even opladen voor je kindjes, dag in dag uit de zorg voor de kids wordt me wel eens wat te veel hoor maar goed......verder is het heerlijk!!!
ooooh spannend rasp, hier zit een kip te broeden, dan breng ik de kuikens wel zou wel heel fijn zijn om het huis van je ouders over te nemen, voor je ouders ook fijn lijkt me, ze weten precies wie erin komen.
Ah Rasp, dan zit er een erf-constructie bij, wel fijn dat je op deze manier je droomhuis kunt realiseren! Wij hebben niet heel bewust naar nieuwbouw gezocht, deed zich per toeval voor. Hebben daardoor en daarvoor ook tot ons 27e thuis gewoond! Puur om te sparen en geen zinloze huur te verspillen. Maar op jullie manier huren is dan heel slim. Zal trouwens ook per provincie veel schelen wat je aan huur of hypotheek betaald. Als ik soms huizen op tv voorbij zie komen....jullie regio is dan volgens mij ook nog heel gunstig qua prijs of niet? Spannend hoor. Ik heb bij mijn ouders aan de rand van het dorp gewoond, mij te rustig....ik zie graag mensen voorbij komen, en vind het buren geluid weer charmant. Dus daarom ben ik ook zo blij met ons huis. Toch in een wijk, maar zee van parkeerruimte en vrije uitkijk achter het huis. Ons huis heeft geen inkijk van achterburen, dat scheelt zoveel! Ohhhh ik wil naar huisssssss.....
BB, Jipieeeeee, documenten zijn ingeleverd! Ik hoop echt dat ze nu goedgekeurd worden en dat je je diploma haalt! Ik duim voor je! Vlek, al die kwaaltjes zijn een goed teken; het zit goed! Nemo, hoe is het met het gerommel in je buik? Is ze nog flink aan het trappelen? Rasp, wat gaaf als jullie dat huis kunnen kopen! Lijkt me heerlijk om zoveel ruimte te hebben! Hier zit de laatste werkdag er op! Morgen spulletjes inpakken, poezen naar het pension en dan springen we in de auto! "Joehoeeeeee, UK here we come"
Zo....eindelijk rust! Cinnamon: Oeehhhh heerlijk effe ertussenuit!! Gaan jullie bij familie in huis, of hotel of huisje geboekt?? En hoe lang gingen jullie weg? Lees in boeken vaak over de Cotswolds in UK, dat klinkt zo mooi zoals ze dat omschrijven....waar ergens gaan jullie heen? VEEEEEEL plezier!!! Rasp: veel plezier vanavond met je oudklasgenoten!! Ben bekaf....heb tot net staan opruimen en poetsen. Ja niet dat ik de bouwput aan het afstoffen ben hoor, maar slaapkamer moest hoognodig gezogen worden en bed verschoond. Dus dat maar op orde gemaakt zodat me morgen of overmorgen daar wat meubeltjes neer kunnen zetten. De garagedeuren zitten erin, dus heb ik wat kasten leeggemaakt zodat ze die morgen kunnen verzetten. Met als gevolg dat mijn kleine aanrechtje nu proppe vol staat met zooi uit de garage. Maar Giraf, ik begrijp nu wel dat jij gek moet zijn geworden in huis toen ze gingen verbouwen en jij kon amper wat doen met je dikke buik! Ben zo blij dat die buik mij nu niet in de weg zit en ik mee kan helpen!!! Ga zo naar bed, morgen weer een drukke dag. XX truste!
Oh Merel harde werker!! Maar indd mee helpen aanpakken is beter dan toekijken en afwachten! Om gek van te worden! Ik ben ook bekaf en ga zo slapen. De hele week heb ik het 2:00 zien worden met als klapper gisternacht om 3;30 naar bed gegaan. Ik kan niet meer!! Maar goed komt goed!!
@Cin, hele fijne vakantie meid!!!! Geniet er van en tot heel snel!!! knuf x @All, ik ben net terug van het uitje, was erg leuk. Nu volle melkmachines dus ik ga voeden en daarna slapen. Tot morgen!!! x
Zo ben ik weer! Goedemorgen trouwens Gisteren was weer even een dag om heel snel te vergeten..... Na heel veel slaaptekort heb ik er soms even een off-day tussen zitten, maar het is voorbij gelukkig en ik zie de zonnige kant van het leven weer! Droomhuis Ik ben op mijn 18e op mezelf gaan wonen en in eerste instantie alleen in een huurhuis.. Mijn toenmalige vriend kwam al snel bij me wonen en na een jaar of 2 hebben we samen een huis gekocht. Toen we daar eenmaal woonden is hij als een blad aan een boom omgedraaid en werd de relatie onhoudbaar, dus toen weer alleen in een huurhuis. Ik leerde ML kennen en ook die trok al snel bij me in. Ook na 3 jaar een huis mee gekocht en ik kan wel zeggen dat dit absoluut ons droomhuis is! Zeker na de verbouwing, we gaan hier nooit meer weg. Nu willen we nog een nieuwe badkamer en keuken en dan zijn we tevreden. Vakantie Kon in mijn donkere depressie gelukkig nog wel aan de musketiertjes denken, dus had Cinnamon gisteren een 'fijne vakantie sms' gestuurd.... Wij gaan vandaag ook een vakantie boeken! In oktober 8 dagen naar Turkije, Royal wings in Lara. Echt super veel zij in! Ik weet bijgod niet waar we aan beginnen met 2 kleine kinderen in een vliegtuig, maar dat zien we dan wel weer..... Ik zag dat de schoolopdrachten afgerond waren! Lekker uit eten met moeders! En de baas weer de hort op was.... Dus geen kindjes ophalen van het KDV en dat we 2 zwangere onder ons hebben! Ik hoef trouwens niet meer te testen, ben gisteren ongesteld geworden?! Raar lijf.... Lf was deze keer 9 dagen? Maar goed, lijf werkt gelukkig, dus op naar ronde 3! Vandaag lekker een dagje op pad met moeder en zus. We gaan naar de ik.ea en pren.atal, ik moet echt rompertjes voor J kopen, hij heeft bijna niks meer liggen en ik krijg hem echt niet meer in maatje 68 gewurmd
Nee dat was gisteren giraf nu zitten we een cracker te eten en straks boodschappen met oma. heeerlijk turkije. wil ook!!! de portemonnee niet
Morgen dames!! Giraf: Ah meid toch, zo'n offday eens in de tijd? Als ik in jouw schoenen stond, zou ik volgens mij iedere dag een offday hebben ondehand Dikke knuffel voor jou kanjer!!! Nemo: Boodschap ze! Zo vanmorgen wad Pip al om 6:00 wakker, maar ML heeft me laten slapen tot 7:30 de schat. Ik heb al een dag of 5 een ontstoken oog en die zat vanmorgen dichtgeplakt hihihi. Pip is al vanaf pasen uit haar doenetje. Overdag gaan slapen is echt een probleem. Bij oma heeft ze donderdag NIET geslapen 's middags, dus maar 1 uurtje 's ochtends op de hele dag!!! Nu net viel ze aan mn borst in slaap en normaal kan ik haar dan wel in bed leggen, maar sinds gisteren kan dat ook al niet meer. En nu was mama het echt een beetje zat, want wie aan de (.) slaapt is MOE. Dus ik heb even mn gevoel EN de babyfoon uitgezet en ja hoor... na 10 minuten brullen is t stil... Ik had haar al een zetpilletje gegeven voor haar tandjes, ze was schoon, buikje vol... En kapot moe. Dus ik moest het even doorbreken.... Oh ik hoor een kreun.. neeeeee ze is alweer wakker..... *zucht* Ik wilde eigenlijk vanmiddag naar de kinderboerderij, maar t gaat regenen. Dan wilde ik naar kind.erdrôme (net zoiets al bal.lorig), maar nu twijfel ik of ik haar niet beter gewoon in bedje kan leggen vanmiddag. ML is nl werken... Oh en op t KDV slaapt ze wel!!!! Gekke troela T is weer stil ssssssst