Part II of the 13 musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door giraf, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Goedemorgen!!!

@Giraf, gelukkig is je offday weer voorbij, hoort er af en toe bij he maar is niet leuk. En wat raar dat je al ongi bent geworden!! Ok je lijf werkt wel maar t is wel jammer!!!

@Nemo, eetse!! Succes met boodschappen doen.

@BB, he wat een onrust met kleine Pip. Als ik jou was zou ik een 3-ren dagje doen, doen wij ook altijd na een paar dagen onrust en dat werkt toch wel erg goed. Leuke dingen doen kan nog vaak genoeg schat.

@All, ik ga straks met V.era naar de bolle buiken beurs, die wordt georganiseerd door mijn werkgever. Woezel en Pip komen ook en Babette van Veen, er zijn voorleessessies en meet en greet met Woezel en Pip dus dat leek me wel leuk voor V.era.
    T is hier ook grijs en grauw met regen, bleh niks aan!

Fijn weekend allemaal!!! X

2. giraf

giraf Niet meer actief

Hier ook regen :(

BB
    Gek kind die pip! ;) hier moet J ook altijd even mopperen voordat hij in slaap valt.... En na een paar dagen onrust blijven we altijd een dagje binnen, dan zijn ze meestal heel huilerig en zeurderig en na zo'n pyama dagje is alles weer goed....
    Slaapt ze sowieso ook niet meer in de kinderwagen?

Rasp
    Leuk dagje voor de boeg dus! Ga je alleen met v? Moeder-dochter dagje?

3. raspberry

@giraf, ja ik ga lekker alleen met V.era. Vind ik fijn even met haar alleen want dat gebeurt maar weinig. Daar leeft ze ook echt van op merken we.

4. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    WAAAAAAAAAAT lees ik daar gewoon overheen:$ sorry!!!!!!!! :( Giraf wat kl$te van je ongi :(:(:(:( Oh meid had het je echt gegund. Ja en wel fijn dat je lijf t weer doet, maar een roze test is toch leuker he wijffie :( Knuf!!!

Rasp: Oh lekker met je meissie op pad:) Veel plezier!! Hoe doe je t met voedingen van J? Heb je BV gekolfd? Xxxx

5. giraf

giraf Niet meer actief

Haha gekke meid! Zou ook wel heel snel zijn hè.... Ik ga gewoon voor de volgende ronde ;) :D

Rasp
    Zo is het! Lekker genieten van je meisje :)

6. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    He daar!

Giraf: aaaaaaaaah wat balen meid! Was toch wel erg leuk geweest, zo samen met Vlek. Maar ben er niet zo bang voor dat jou tijd snel gaat komen! Met opgeheven hoofd op naar de volgende ronde!
    Hoop dat je een leuke shop-dag gehad hebt!??

BB: Oei lastig van Pipje....fase? Vast! Zul je zien dat ze als het over is in ene vanalles bijgeleerd heeft. En inderdaad, RRR......en dan hopelijk weer snel op de goeie rit!

Rasp: hoe was de beurs! Nog wat leuks gekocht??? V onder de indruk van W&P??

Vlek: lekker gewerkt meid? Heb je nu niet dat je bepaalde (bloemen) geuren niet verdraagt? Kan ik me best voorstellen, zijn soms zo'n penetrante geurtjes van bloemen en planten.

Hier zo hectisch, veel gedaan vandaag, maar je ziet geen resultaat he, da's weer jammer.
    Hebben de kindjes net te logeren gebracht bij mijn ouders. Zijn in hele goede handen, maar moest toch bijna een traantje laten....is de eerste nacht zonder mijn meisje:)...
    Wij gaan zo gourmetten met en bij vrienden, nog tegoed van oud op nieuw die toen in het water viel!
    XXX en tot morgen!

7. raspberry

Hoi meiden!

@BB, ik had niet gekolfd, gewoon gevoed en daarna meteen weg en voor de volgende voeding was ik er weer. Maar er is wel kv in huis voor het geval dat.

@Merel, oeh das even moeilijk, kan ik me zooooo goed voorstellen!! Hopelijk hebben jullie een hele fijne avond.

@all, de beurs was superleuk, erg goed opgezet vooral voor zwangeren natuurlijk maar ook voor de kindjes heel leuk. Er was een springkussen en een hoekje waar ze konden tekenen en Babette ging ieder uur een verhaal voorlezen en daarna konden alle kindjes met Babette en W&P op de foto. V.era liet zich zo optillen door Babette om op de foto te gaan en ze ging Woezel knuffelen hahah, zoooo lief!!!! Ik smolt gewoon om haar zo te zien. Op de terugweg in de auto was ze zo moe dat ze gewoon in slaap viel terwijl ze chippies zat te eten. Ze werd niet weer wakker, hebben haar zo in bedje gelegd bij thuiskomst. Ze kan dus nog niet zonder haar middagslaapje.
    Ik heb nog een vestje voor J. gekocht voor 5 euro, kopie!!

8. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh koopje Rasp!! Wat lekker dat je genoten hebt! oh superfijn dat je dat tussen de voedingen door kon doen :) Stoere V zomaar bij babs op de arm :) Leuk leuk!!!

Merel: Lekker hard gewerkt!! Nu even geen resultaat, maar straks des te meer meid!! ;)

Hier heb ik de luiers van Moos verbannen. Resultaat: 6 boxertjes vol plas en een vol poep... Maarrrrr ook 4 potjes met plas!!! De bedoeling was ook 's nachts zonder luier, maar ik ben kapot, dus maar even niet ;)
    Pip heeft trouwens van 12:00-15:15 geslapen vanmiddag :) Wel aan de borst i slaap gevallen, maar toch :D

9. raspberry

@BB, he lekker hihi, ach het begin is er!!!! Komt goed!!
    En wat fijn dat Pip goed geslapen heeft, heerlijk toch aan de borst. Is een goed slaapmiddeltje.

10. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    giraf, oooooh meid, had zo gehoopt dat je naast me kon gaan zitten :(, we gaan duimen voor de volgende ronde

rasp, leuk W&P !! hier nog een fan in huis :D

BB, knap dat je daarmee begonnen bent, en al direct resultaat !! en kleine pipje lekker in slaap gevallen <3
    en stekte met jou ontstoken oog, kamillethee deppen helpt ook heel goed, wel eerst laten afkoelen ;)

merel, aaah eerste nachtje weg van je kleine dochter :(, maar wel een gezellig avondje zo te lezen !!

wij hadden vanavond eigenlijk een verjaardag, maar voel me niet zo lekker, nog steeds snotverkouden en megamoe na een dagje werken, we hadden ook geen oppas geregeld dus dat scheelt, kon ik mooi thuisblijven.
    gister met m'n vriendin wat gedronken in een cafe, ze wou op vakantie maar eigenlijk niet alleen, ze drong er een beetje op aan dat ik met S mee zou gaan, maar weet niet of dit verstandig is, denk niet dat we heel relaxt op een strandje kunnen gaan zitten met S, ik zie misschien weer teveel beren op de weg, eerst maar eens laten bezinken.

11. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh ja dat zou ik ook niet meteen toezeggen hoor Vlek... Even over nadenken, want dat is me noga wel wat, zeker straks als je buik dikker is :D Goed dat je lekker thuis blijft: Goed voor jezelf zorgen hoor!!! :)

12. raspberry

@Vlek, oh nee ik zou het jezelf niet te moeilijk maken met een vakantie hoor. Je moet niet de hele tijd achter S. aan moeten rennen met dikke buik.

13. giraf

giraf Niet meer actief

Morning sunshines :)

Merel
    En, hoe is het gegaan vannacht? Eerste nacht zonder je meisje...is toch altijd weer een drempel hè....
    En lekker gegeten gisteren net jullie vrienden?

BB
    Oh heeft pip dus toch even lekker geslapen gisteren! Hihi soms kunnen die kleintjes denken dat ze al heel wat zijn en dat ze best zonder middagdutje kunnen, maar vaak wint de slaap toch en zijn ze stiekem toch best wel weer klein ;)
    En die Moos! Knappe man! 4 potjes volgeplast!

Rasp
    Stoere V! Zomaar op schoot bij een wildvreemde en dan ook nog eens een inmens grote beer knuffelen!
    Met J thuis bij papa ook alles goed gegaan?

Vlek
    Goed zo voor je rust nemen! Ik wist niet dat je dat kon ;) :D
    Maar over di vakantie zou ik toch ook even 2x na moeten denken.... Ligt er misschien ook aan hoe goed S je vriendin kent.... Anders kun jij lekker in het zonnetje liggen en kan je vriendin achter S aanrennen.... Zij wilde toch met jullie op vakantie? Dan zal ze het weten ook hahaha!

Wij hebben gisterenavond onverwacht visite gehad, de buren stonden ineens met de babyfoon op de stoep! Was super gezellig! Hun zoontje is 3 dagen ouder dan J :)
    Nu eerst koffie drinken bij mijn ouders, vanmiddag komt schoonzus langs met vriend en kind en vanavond kindjes weer bij opa en oma slapen.... Heerlijk :) gaan wij al om 20:00 naar bed en dan slapen tot 6:00 :) en dan beginnen we weer fris en fruitig aan een nieuwe werkweek!

14. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Wauw Giraf dat klinkt allemaal erg gezellig!! Behalve dan 6:00 en werkweek:cool:

Merel: Ik wilde ook nog zeggen: Wat een stap he je meissie uit logeren!! :( Vreselijk is dat. Maar ik hoop dat je lekker genoten hebt meid!!! En nu dan hup je kleine meid en grote boef gaan knuffelen!!!!!!

15. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Goedemorgen
    Voel me weer ontaarde moeder, heb mn kind weer gedumpt. Hij is bij mn zusje, ze gaan leuke dingen doen. Ik ga beetje rusten en ruimen.
    Dinsdag ML weer thuis.
    kus

16. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ken het gevoel Nemo, maar weet dat je de juiste keuze maakt! Zo heeft D een superdag en kun jij bijkomen.. Knuffie!!!

17. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    goedemorgen dames !!!

nemo, lekker bijkomen van alles, lekker hoor, en niet zo praten over jezelf, jij hebt een fijn dagje en D ook !! dubbele winst

giraf, ook een lekker dagje zo te lezen, veel plezier !!

merel, het nachtje overleefd zonder je dochter en zoon ?? ;), leuke avond gehad gister ??

BB, vandaag weer proberen zonder luiers ?? knap hoor, misschien moet ik het ook maar zo aanpakken met S in de zomer.

vandaag niet zoveel op het progamm, vanaf 15.00 een verjaardag maar we moeten zelf melken dus op tijd naar huis, wil vanavond nog even paardrijden, heb alleen ontzettende pijn in mijn rug, is niet zo fijn :(, S is nu lekker buiten aan het spelen, ML is de koeien aan het voeren en mama kan even lekker computeren :D

18. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Hee Vlek het gaat heel goed zo!! Hij snapt het nu echt!! :D

Oh en wij gaan zo naar de winkel. Koopzondag in t durp. :D

19. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Hello Ladies!!!

zooooo daar ben ik weer.
    heb nog niet bij kunnen lezen maar dat komt nog!!

(BB wil je zo lief zijn en een update op de mail kwakken?? als je tijd heb he!!)

Vannacht heerlijk geslapen in ons eigen bedje de kindjes waren blij weer thuis te zijn. T is alleen ziekje nu 39,8 dus die slaapt de hele dag zowat af en toe een flesje er in.

En maar jeeee wat hebben we het koud zeg.....brbrbbr. Ml loopt rond huis met de winterjas hahaha.

De wasmachine draait overuren op het moment!!

Kom vanaaf even kijken eerst even puinruimen in de chaos hiiii

Dikke knuf voor alle musketierkindjes en liefs voor de rest!!

20. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Welcome back meis...

Deel Deze Pagina