Hahaha T en J ook vreetbeertjes Heerlijk!! Merel: Oooh lekker zonnetje!! Meis: Ach meid toch wat een zielepootjes Geef ze maar heel veel knuffels en sterkte er mee he! Oooeeee 9 mei komt dichterbij Vlek: Ach meid toch das geen combi nee Hele dikke kus op je misselijke buikje!! Pas op de plaats en rustig aan. Zo mijn dolledinsdag heb ik overleefd. Pfffff ben kapotmoe!
Vlekkengek, veel beterschap, rust goed en let goed op jezelf!!! En ja zoooooo spannend de eerste echo maar ook erg leuk. Ik kan niet wachten Arm van mijn moeder, ze heeft daar last van (pijn) en kan niet alles mee doen Lief dat je het vraagt. Giraf, lekker gesport, respect, echt waar! BB, hoe is het gegaan zonder luier op het kdv? Moos is knap bezig (vooral 's nachts!). Met M ging het vandaag minder, hij werkt ook niet altijd mee, zegt gewoon "nee ik wil niet op het potje, mama moet op het potje". Zit nu te twijfelen of ik hem zonder luier naar het kdv laat gaan, vind het lastig. BV pillen hou ik zeker in gedachten maar gebruik voorlopig nog niet. Heb tot nu toe al met al genoeg kunnen kolven voor L. Ben sowieso blij dat wij 4 maanden hebben gehaald, 6 maanden zou ik heel erg fijn vinden (en daar hoop ik op/ga ik voor). Meis, oh jeej iedereen ziek arme schatten. En ja, L vier maanden weer, gaat hard.
Nou Quint ik had m zonder luier op t KDV maar hij plaste 2x in zijn broek en toen hebben ze m weer een luier aangedaan helaas Oh ik moet echt vrij nemen hiervoor ben ik bang...
BB, knuffel, komt goed lieverd. Ooit zijn ze zindelijk Ik moet zeggen dat ik het lastig vind (vooral M zijn houding) maar wij blijven het hier gewoon proberen.
Ja ik hoor dan alleen mijn zus in mn oor: Ja die van mij waren binnen een week zindelijk toen we de luier uitlieten. Maar haar kinderen kunnen ALLES snel en ALLES goed... En zij had een jaar vrij na de bevalling. En ik weet dat ik niet moet vergelijken maar ooooh soms is dat wel frustrerend als ze haar goedbedoelde adviezen geeft hahahaha. Laat me maar, ik vind mn weg wel met Moos Ach ja... Het komt wel ik heb nog geen stress. Maar wat rot dat je moeder nog zoveel pijn heeft En die houding van M... Lastig he meid, maar voor hem is er ook veel veranderd. Mama delen, broertje er bij, oma in huis, zindelijk... enz enz. We moeten maar gewoon heel veel geduld en onderbroekjes hebben hahahahahaha
*giraf zet snel een extra sterk bakkie koffie voor meis nadat ze haar gezicht van deze morgen gezien heeft*
Meis: Hahahahaha van F gekregen, ze maakte zich wat zorgen over je Giraf: Hahaha ja doe maar ze kan gebruiken geloof ik
Oeh meiden....ik drink geen koffie, maar kan er op zich wel 1 gebruiken.... Hoorde vanmorgen mijn baas enkele telefoontjes plegen, en het ziet er niet best uit op mijn werk.... Hebben al wel vaker zware tijden gehad, maar nu is de bodem van de put weer bereikt....financieel dan. Benieuwd of ik eind deze week mijn loon krijg..... Verder ben ik wel vrolijk hoor. (*stopt even haar kop in het zand, omdat ze stiekem toch wel bang is haar baan te verliezen...*) De aanbouw gaat super hard! Vanmorgen heeft de dakdekker het dak dichtgemaakt, en maandag gaat de keuken er definitief uit!! Dat is dan week 18 en in week 22 krijg ik een nieuwe...... Anyway, hebben gisteren heerlijk gegeten bij mijn ouders, en vanavond bij schoonmoeder, dus komt wel goed schatje....
Oh Merel wat rot Ik geef je maar beter een stevige borrel wijffie Bekijk bijlage 240485 Ik hoop dat t bijtrekt snel en je je baan kunt houden!!!! Voor nu even kop in t zand en van je huissie genieten dan maar!!! Kus!
Hey meiden Ik volg jullie wel hoor maar ben even druk met heel veel dingetjes. Zodra ik ruimer in mn tijd zit ben ik er weer, hoop vanavond!! Fijne dag allen!!! X
@BB, hahaha, jou nou F is de gene die mama wakker houd!! @Giraf, thanks heerlijk ik ga nu maar eens koffie zetten voor mezelf (was er nog niet aan toe gekomen) @Merel, oooh jee hoop echt dat je baan blijft houden en ook dat je je salaris krijgt. Wel fijn dat het zo goed gaat met de verbouwing. alleen 4 weken zonder keuken, ach overal een vorkje mee prikken. anders even gasfornuisje bij de Kring.hoop op de kop tikken?? En een borrel!! ik zeg er zitten al weer 2 cijfers op de klok dus gooi maar open die flessen. (of borreltje in de koffie) Oooh wacht even een echte huisvrouw drink toch om 11 een glaasje port??? whahahahaaaa te ranzig hiii
Rasp, knufje!! tot vanaaf!! Ooh ben op zoek naar een lounge set voor een beetje betaalbare prijs zie werkelijk door de bomen het bos niet meer!!! (iemand nog tips??)
Hey lieve meiden, Het gaat weer kriebelen..zit ik gezellig te beppen via FB met een van jullie, kom ik ff aanwaaien! Allereerst Lieve lieve vlek, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!Oh wat ben ik super blij om dit te horen!!! Duimen draaien dat alles goed mag blijven gaan! En dat gaat het!! Tijd voor een mooie lieve, (kerst) Vlekbaby op de wereld!! Nemo, succes met de laatste loodjes!! Gaat het allemaal nog een beetje? Giraf, duim voor je dat deze ronde mag gaan lukken voor een derde!!Leuk zeg! Veel plezier met klussen (oh, hoe doen jullie dat toch met tijd om hier te zijn? ik heb nu heel ffies rust en straks komen de meiden weer en ben ik voorlopig weer bezig) Hier gaat het goed, net op vakantie geweest naar belgie, maaike had waterpokken en nu trekt het weer weg. Eline heeft nu 2 zichtbare ondertandjes. En ik ben na al 4 weken braaf aan het hardlopen (tenminste..trainen dan..) Laatst 18 minuten achter elkaar, dusse..hier gaan we de kilo's proberen weg te werken 3 keer savonds in de week erop uit, dus moet lukken! ik ga proberen af en toe met regelmaat hier ff mee te lezen en te kijken en wat te kletsen. Knuf voor iedereen en fijne dag verder!!