Ik werk 3 dagen in de week, dus dan heb ik alle tijd Leuk dat je weer mee komt kletsen! We miste je al! En of het nou vaak is of weinig, je bent en blijft altijd welkom, en ik vind het hartstikke leuk om af en toe te horen hoe het met jullie gaat! Meis Zelf een lounge set maken van steigerhout? Merel oei das niet leuk Ik hoop echt dat je je baan mag blijven houden hoor....
madelief, fijn weer even wat van je te horen !!!!!!!! hihi de rest zit nog met een duffe kop, of heeft de koffie wonderen verricht merel, wat onzettend k#t, hopenlijk alleen een dip. wel fijn dat het zo snel gaat met de aanbouw !! maar iets minder dat de keuken zo lang op zich laat wachten , een maandje jezelf redden zonder keuken is heel lastig met 2 kinders lijkt me meis, laatst was er 1 bij blo.kker te koop dacht ik, rond de E 500 met een stoel, bank en tafel vanmorgen de administatie weggebracht naar het boekhoudkantoor, en daarna plantjes gekocht voor de tuin, ja nog meer idd vanmiddag de laatste was wegwerken en even stofzuigen/dweilen, vanavond lekker niets, ook wel heel fijn, eindelijk DWDD weer eens kijken. buik gaat al steeds meer op spanning staan s'avonds, zo leuk om te zien, kan echt niet wachten om mijn buik te showen , heb al een leuk shirt gezien waar je je bevallingsdatum op kan laten drukken wat er dan uitziet als een poststempel. ML is druk met de wijngaarde klaar te maken, eind van deze week/begin volgende week komen de wijnplantjes. zo dat gebeurd er in het verre oosten, niet dat het boeiend is, maar anders krijgen we geen part III he
Oh! Zie net in mijn mail dat de 2e meeting gepland staat! Vlek We komen eraan! Ik kan niet wachten om je zwangere buik in je (nieuwe) shirtje te zien
Maar dan nog vind ik het knap, Giraf! Merel, hoop dat je je baan kan houden. En wat goed dat de verbouwing zo snel gaat.
Hee Madeliefje!! Kom maar gewoon lekker af en toe binnenvallen meid!! Hoe ik dat doe? Ik poets niet Hahahaha! Dat scheelt Nee ik heb juist bij mezelf gemerkt, dat als ik regelmatig even binnenval om te lezen, me dat minder "moeite" kost dan ineens heel veel bij te moeten lezen. Dus dat werkt voor mij beter Jadore: Heeeee wijffie!!! Hoe gaat ie lieverd? Rasp: Tot vanaaf!! xx Vlek: Hahahaha lul t maar vol hier hoor!! Leuk om te lezen Meis: Hoe gaat t met jullie vandaag? Rotnacht gehad dus Knuffie!! Giraf: Is de ongi al over??
Hihi ik zat al de hele tijd te F5en in de hoop dat je het snel zou zien Ben er vandoor, ga mijn zoon ophalen ML is een dagje met I op stap en die zijn niet voor het eten thuis, ik heb dus een diner date met mijn zoon
mmmmm BB en giraf, watskebeurt ??? giraf, hihi lekker zo'n dinnerdate met zoonlief jadore, ook ons weer gevonden !! al een jurk gevonden of word het toch een coutier ?? all, de datum staat op de kalender hoor !!! nemen we allemaal zelf iets mee, of zullen we pp E5 inleggen zodat ik boodschappen kan doen ??
@Girafy, Was je zo snel al ongi Giraf? @Nemo, hoe gaat het met de laatste loodjes meid? @Vlek, lekker zwanger meid @BB, Hey lieverd, hier gaat het goed drukker dan druk ach is oud nieuws maar goed gaat lekker hoor en met jou??? @Alle andere lieverds, yeahhhh 2e afspraak staat weer in de agenda's jippieee ik kijk er al naar uit om jullie weer te zien @All, ik moet nog even terug lezen van de vorige keer, maar weet niet of het gaat lukken vandaag. Hebben straks een gesprek met (waarschijnlijk) onze videograaf. Net terug van Bussum voor de bruiloft en moest van de dokter eigenlijk rustig aan doen vanwege tepelkloven en beginnende borstontsteking...iemand tips voor kloven???
Snelle zwaai (en een extra grote zwaai voor Madelief) ML is (eindelijk) weer in de babykamer bezig. Nu worden er van die mooie (hoogglans ) witte plinten geplaatst en daarna het raam verven. Er moet nog wel een radiatorombouw omheen, maar heb gezegd dat het kozijn sowieso moet, dus dat ging hij nu doen. Ook een paar freubeltjes voor in de babykamer gekocht, dus afstylen gaat eindelijk beetje beginnen. Ga weer snel verder, want hou graag zicht op wat er gedaan wordt
@Giraf hahaha date met je zoon XD veel plezier! @Vlek, ja ik probeer 1x per week even met jullie te kletsen al is het maar even. Nee nog steeds niet. Wel ook bij een coutier geweest, maar ik weet het niet hoor het is denk niets voor mij zo zonder te zien al iets laten maken Weet jij of coursages een beetje te doen zijn om zelf te maken of denk je dat dat veel te weinig scheelt met laten maken? En al veel mensen verteld dat jullie zwanger zijn ???
Ja bepanthen. Dat is het enige wat bij mij hielp. Tepelhoedjes maakten t alleen maar erger bij mij. Stertke!!! En BV-houding steeds veranderen: rugby, gewoon, liggen etc.
Zo...even rust op het werk. Jadore: ai niet fijn, jij ook pijn bij het voeden....inderdaad Bepanth.en erop. En rust en massage tegen de BO. Ik heb gisteren voor het eerst wat bloed verloren. Ik dacht, heej ik wordt ongesteld, maar vandaag niks meer. Dus dat telt niet. Jk doet me sinds een week giga pijn tijdens het voeden. Ze zuigt heel hard maar duwt tegelijkertijd de borst met haar handjes weg. Dus ik krijg er mega lange tepels van zeg maar. En het trekt en doet, echt niet fijn! Het lijtk alsof ze niet dichtbij me wil liggen......(zal ik me dan maar weer's douchen??) Anyway, weet niet wat ik er mee moet, wil graag nog even blijven voeden in de ochtend, zo gezellie! Oh, en ML is vandaag jarig, maar het is een karige verjaardag. Had kado besteld bij b.ol.com maar da's te laat, en kunnen thuis niks vieren....gelukkig heeft jp een mooie tekening gemaakt!
Nou Merel-ML, speciaal dan voor jou om deze karige dag wat op te leuken GEFELICITEERD!!!!! Bekijk bijlage 240538 Oooh een bijna ongi dus Ik ken het trekken aan de tepel van Moos toen ik niet genoeg melk had... Heel ruw en wild worden ze dan. Sterkte!! Nemo: oh lekker dat ML meteen aan de slag is gegaan!! Laat maar komen morgen die mooie beeb Vlek: Ik had per ongeluk ipv iemands nickname, een afkorting van de echte naam neergezet DROL dat ik ben Doortje: Oooh hier zn gangetje thanks meissie!!!