Oh hahaha moest zo lachen! Als Moos begint te brullen omdat ie zn zin niet krijgt, dan mag hij dat altijd in de speelkamer gaan doen, zodat ik er geen oorpijn va krijg Geen straf, hij mag best zijn frustratie uiten, maar wel in de speelkamer, ik hoef er geen last van te hebben. Nu sprong hij straks op mijn (.Y.) met stoeien en ik roep aaaaaaaaaauuuuuuuuuw en zucht nog even na met au au au. Zegt meneer de wijsneus: "Mama, in de speelkamer huilen!" Hahahahahahaha en buiten 1 dikke drol in zn onderbroekie, heeft Moos al zijn plasjes in het potje gedaan!! Geen natte broek meer gehad vandaag!!
jadore, ik denk niet dat je aan de corsages moet beginnen als je er geen weet van hebt, heb je misschien een nichtje of een tante die handig met bloemen is ?? ik vind het altijd wel persoonlijker als het door een bekende is gemaakt, en qua kosten kan het wel iets schelen, maar ik weet niet wat de corsages in jullie buurt kosten bij een bloemenwinkel, en ik weet niet hoeveel je er nodig hebt ?? en een jurk ontwerpen lijkt mij ook heel lastig, op papier kan het mooi zijn, maar of het dan ook mooi is als jij hem aanhebt is dan een 2e, maar jou staat alles dat scheelt wel en bep.anthen erop scheelt echt !! BB, hihi wijsneus moos , leuk die opmerkingen !! en wat knap, alle plasjes op het potje, toe maar !! merel, gefeliciteerd met ML !! oh fijn is dat te laat van bol kan me voorstellen dat het nu niet zo heel gezellig is thuis, een lekker gebakje in de slaapkamer dan maar nemo, hihi dat zou ik ook doen, scheelt dat ik alles zelf wil doen, ook niet vaak een handige combi maar goed. de lasagne staat in de oven, en S is de hond aan het vervelen. net een uurtje liggen snoezen op de bank, had al genoeg voor vandaag gedaan vond ik, en het is toch vies weer buiten
Warempel, ML is ffies weg met de oudste, heerlijk, heel ff RUST! @BB Wat een droppie..heerlijk zo'n bijdehandje! En dat kunnen ze goed! haha viel laatst ff boos uit tegen Maaike, zegt ze zelf al gelijk: 'sorry mama, mwaaah' (kusje) Echt zo schattig! Ze passen heel veel dingen toe naar jezelf weer. Zoals naar de speelkamer gaan dus. @vlek Duimen draaien en dat de dagen mogen omvliegen tot de echo!! @Nemo Laatste voorbereidingen met het kamertje! Fijn als het straks af is! @rest zwaai, mama plicht roept weer! knuf!
@BB, Whahahaha te grappig, mama ga maar in de speelhoek huilen haha. Hier ook hoor. Chloe huilt laatste tijd vaak en snel als ze haar zin niet krijgt ofzo en dan doe ik haar overal behalve waar ik ben en zeg ik "als je klaar bent met huilen dan mag je weer gezellig bij me komen"...na nog geen halve minuut is ze meestal alweer klaar en zeg ik "ben je klaar met huilen" en dan zegt ze nasnikkend "Ja" en nog geen 3 sec. later trekt ze dit gezicht: o o o hahaha. Moet je trouwens nog electrische schokken krijgen ??? @Vlek, ja denk dat je wel gelijk hebt en neem anders alleen maar meer hooi op mijn vork. Nee verder niemand in de bloemekes maar ik heb een site gevonden waar ze echt goedkoop zijn...vanaf 1,50 per corsage. We hebben geloof ik rond de 80 corsages nodig. Heerlijk even een dutje gedaan. Zo schattig S. de dierenvriend ik hou ook echt van diertjes. Snap soms niet dat sommige mensen daar niets mee hebben, zoals 2 vriendinnen van me. Ben je veel moe en misselijk? Al een voorgevoel of je een jongen of een meisje in je buikje hebt? @Kloven...wat voor bepathen bedoelen jullie? Kan ik dat gewoon bij de drogist halen? @Merel, oooo neeee jij ook! Pfff ik zak echt door de grond hoor. Moet morgen de dokter bellen van de assistente...ben benieuwd, want tepelhoedjes weigert meneer. Hij wordt gewoon echt boos Ooo haha die lange tepels, dat heeft N. ook wel eens gedaan. Maar verder niet echt regelmatig ofzo. Hahaha jij een keer douchen, volgens mij ben jij iemand die het liefst 2x per dag gaat . Ik zou het ook zo erg vinden als ik zou moeten stoppen met BV AS zei, dan heeft N. gewoon pech en blablabla, maar ik kan het echt niet hoor, heb nog liever die pijn. Hoe vaak voed jij Jk nog? @Madelief, Hai meid. Ook zo druk druk druk he. Ik vind/vond het ook moeilijk hoor om mijn tijd te verdelen. Hoe gaat het verder thuis?
@BB, O je wat voor ring? @Girafy, zwaai terug ik ook ...alleen zonder thee jammer genoeg, geen zin om op te staan
jadore, E 1.50 is echt geen geld, zou wel goed doorspreken wat je dan krijgt. het is dat je zo ver weg woont, anders had ik het met alle liefde gedaan. en bep.anthen kun je overal halen. BB, oooooh een ring , hoe gaan ze dit doen dan ?? mlief, knap hoor dat hardlopen, heb je daar een schema voor ?? durf het bijna niet te vragen ....... ( ik wou er ook mee starten, maar nu komt eerst de zwangerschap op 1, na de bevalling wil ik beginnen met als doel een 5 km loop of zo, dat je toch een doel hebt om naar toe te werken) nou de lasagne is er weer uit , ach ja als dat het enige is, kom ik er dadelijk nog slanker uit dan voor de zwangerschap
Ohhh Vlekkie, wat zonde van de lasagna.....en wat zielig voor jouw meid! Vanaf nu geen pijntjes geen spugen alleen genieten....ik gun je zo een mega makkelijke zwangerschap. Maar zoals je zegt...als dat het ergste is.....kop op, en rust nemen he!! En anders ontbijten met lasagna en dineren met crackers?? Doortje: oh ik weet hoe dit pijn voelt. Maar kloven....ik heb ze in de kraamtijd gehad, weet je nog dat jk midden in de nacht beetje bloed spuugde? Had ze uit mijn tepel gezogen.....moet zeggen dat ik toen helemaal geen echte pijn had, gewoon de eerste aanleg pijn. Ik vrees zelf dat ze harder zuigt dan dat er wat uitkomt. En dat dat de pijn veroorzaakt. Van het weekend waren kindjes uit logeren, en toen kolfde ik 's ochtends 160cc. Ik geef nog alleen de ochtendvoeding en dat bevalt me heel goed. Ik heb tot en met 6 volledig gevoed en tot en met bijna 8 'smorgens en 'savonds. Deze ochtendvoeding zou ik heel graag tot haar 1e verjaardag geven, maar wat niet gaat gaat niet..... BB: knappe Moos!! Ik zou het ook graag willen proberen bij jp zonder luier maar dat werkt nu alleen maar averechts ben ik bang. De terugval is nog niet helemaal te boven.... Madelief: ZWAAIIII!! Je moet gewoon tijd plannen voor zp. Jou kindjes liggen toch ook wel tegen 20 uur in bedje....?
Merel: Maar voor Jp vind ik het een minstens zo geweldige prestatie als hij gewoon het poepen zonder angst onder de knie krijgt!! En dat zindelijk zijn dat komt echt wel goed, stap voor stap he meid Maar ik snap dat je dat graag zou willen meid en ik zou het je ook echt gunnen. Vlek: aaah meid toch Dat is zonde van zo'n lekkere lasagne En niet leuk voor jou. Maar je hebt alweer een superinstelling kanjer!!!! Knuffel!
Maar mn VK is op vakantie!!!!! En morgen gaat de douchebak er uit. Hoop voor het eerst in drie jaar binnenkort weer te kunnen douchen. steeds in bad wordt je ook zat en kom er bijna niet meer uit maar jeeeeejjjj bijna 37 weken....
Zekers!!!! Morgen nog wat laatste spulletjes kopen van mn lijstje. wiegje klaar maken en de enveloppe komen binnen dus kan aan de slag... ooh ja, wie willen er allemaal een kaart????
Morguh!! Lekker vrij vandaag. Nemo, oh 37!!!! Het mag het mag, maar NU even niet! Zekers wil ik n kaartje! (Indien mogelijk he) Oh ben zo blij, jk zit sinds het weekend zelfstandig! Wat is dat toch een geweldige fase, zo schattig! Wat denken jullie, wanneer is het verstandig om met haar te gaan fietsen in het fietsstoeltje? Wil zo voorzichtig mogelijk zijn met haar ruggetje..... BB, wat adviseert jou moeder? Fijne dag allemaal!!!!!!!
Whahaaaa, hoor net naast me in bed "sssssssshhhtt.......sssjjjjjjjssssssttttt" Zit jp zijn winnie de p.ooh Knuffel BV te geven!
MerelDe fysio van J adviseerde om pas te gaan fietsen als ze echt goed zelf zitten.... Zij had het erover dat dat meestal met een maand of 9 is. BB Whahaha moest echt lachen om je vingers-opsteken-in-de-klas foto Madeliefje Hier liggen de kinderen altijd om 19:00 op bed, en soms zelfs nog eerder, dus dan heb ik alle tijd voor ZP. En overdag spelen ze hier vaak genoeg lekker zelfstandig, dus dan kom ik meestal ook even spieken hier.... Jadore Wauw, je gaat hard dus met regelen voor de bruiloft! Ben echt zo benieuwd naar je jurk!!! Nemo 37 weken!!! Je mag officieel bevallen!!! Spannend.... Met hoeveel weken ben je van D bevallen? Rasp Rust alweer teruggekeerd in huize rasp? Meis Hoe gaat het met de kindjes? Slaan de kuurtjes al aan? Vandaag gaan we met mijn moeder en zus naar de markt en gelijk even in het nieuwe huisje van mijn zus kijken... Verder veel RRR'en hier. Gisteren is I de hele dag met ML op stap geweest dus vandaag weer even lekker een dagje rust.
Ah lief Hier geeft I de knuffels altijd de fles.... Wat letten ze toch goed op hun mama hè die kleintjes
Ik zat trouwens een paar dagen terug nog eens in ons oude topic te lezen 'we gaan voor de 2e' en er waren daar nog 5! Gasten aan het lezen! Hihi, we zijn echt populair.... Misschien moeten we entree gaan vragen? Hebben we gelijk een zakcentje voor onze meeting