Dan zou het nu dus mogen. Ik begin met piepkleine stukjes, van hier naar schoonmoeder. 3 straten. Wij fietsen trouwens alleen in de zomer een half uur. Geloof niet dat we ooit een uur gaan fietsen Ze zit al langer in de kinderstoel, maar nu gaat ze met gemak zelf staan en ook weer terug op de knieën en dan naar zit. Ziet zo leuk uit met die beentjes recht naar voren en de teentje omhoog. Zal ook wel wennen zijn zo met 2 op de fiets, best eng in het begin.
Hey meiden, lees zo ffies terug, maar zag gister zo iets schattigs...allemaal kleine eendjes bij mama eend in het water en de boom...allemaal musketiereendjes haha! Komt wel goed met de babys...kom maar op met de volgende babyboom (ik niet hoor) ps: Wat zijn jullie ook al zo lief op FB..probeer bij julie nu ook ff wat neer te zetten bij foto's etc! X!!
@Jadore Gaat goed hoor met de meiden! @Vlek Natuurlijk staat zwangerschap op nr. 1! Lekker van genieten (buiten misselijkheid om dan..) en hardlopen..ach..dit is voor mij al de derde keer dat ik het probeer. Maar, nu gaat het wel lukken! (denk ik) Het is mp3 trainingen met Renate wennemars. Die zegt dan wanneer je moet gaan lopen of wandelen. En het zijn 18 lessen over 5 km en 36 (als je wilt) naar 10 km. Vlek, ik wil graag dunner worden, maar jij mag alleen maar dikker worden (gevulder worden is ms. beter) in goede zin van het woord Jij mag luieren zoveel je wilt en heel veeel genieten van het kleine hummeltje wat er in je buik groeit!! Ik ben echt zo blij voor je!! En wat gaat dit kleintje boffen met jouw als mama!! Zo...ehm..wat had ik nog meer gelezen O ja, savonds na hardlopen plof ik op de bank (letterlijk) en na tijdje ga ik douchen en naar bed. Maar ik ga idd proberen om ergens tussendoor ZP in te plannen. Maar ik lig al op tijd te maffen.Overdag speelt Maaike niet echt zelfstandig en kan nog steeds flink jengelen, dus dan moet ik haar echt aandacht geven. En ik ben zo halfuurtje weer kwijt met nalezen, reageren, etc. komt goed! Savons probeer ik er ff tijd voor te maken! Vanvond lukt niet, verjaardag, maar morgen is maaike dagje uit logeren, dus dan heb ik veel meer me handen vrij. @nemo Als ik een kaartje zou mogen krijgen...heel erg leuk! Tot laters meiden!Fijne dag verder!x
nemo, whhaaaa alweer 37 wkn wat gaat de tijd toch snel !! en als je er nog 1 hebt wil ik ook best een kaartje merel, knappe JK !!! al zelf zitten, is best vroeg of niet ?? mlief, hihi kan me voorstellen dat je na de hardloop lekker op de bank ploft, en bedankt voor je lieve woorden !! giraf, lekker dagje voor de boeg dus, woont je zus er al of moet er eerst nog geverfd worden ?? heb afgelopen nacht een night from hell gehad, om 24.00 werd ik wakker met onzettende pijn in mijn zij, heb nog geprobeerd te blijven liggen naar dit hielp niet, geprobeerd goed naar de wc te gaan maar ook dat hielp niet, toch maar naar beneden waar ik ML tegenkwam, het werd alleen maar heftiger en heftiger, omdat we bang waren voor een BBZ toch de HAP maar gebeld en mijn zus uit bed gebeld zodat iemand op S kon passen. bleek dat ik een niersteenaanval had, echt waar zo'n pijn !!! dacht dat ik heel wat kon hebben, maar ik was zo klein op dat moment. een prik met morfine gekregen en 2 tabletten die ik nog kon nemen, daarna weer naar huis, 1 pil ervan ingenomen en toen zakte het wat af, daarna nog best goed kunnen slapen, nu nog een beetje napijn, lijkt een beetje op erge spierpijn dus ook niet echt fijn . hoop zo dat onze kleine krummel blijft zitten.
Whow Vlek!! Heb je ook een echo gehad dan? Heb je dat ooit eerder gehad, of hoe kwamen ze erachter dat het nierstenen zijn dan? Nou, goddank dat, maar nu moet het wel klaar zijn met pijn he meid!! Hopelijk was het een eenmalig iets dan!!! Heel rustig aan dan maar vandaag en tussen de bedrijven door lekker de beentjes omhoog he!! Tuuuuurlijk blijft kleine frummel zitten, die heeft zich zeker weten al lekker warm geïnstalleerd in je zachte baarmoeder, lekker waar het hoort! xxx knuffel!
merel, nee geen echo helaas, maar hij sloeg 1 keer op mijn zij/rug en toen zat ik tegen het plafond dus hij wist genoeg. nog nooit eerder gehad, dus wist bij god niet wat het was, we dachten eerst aan een BBZ, maar daar zat de pijn eigenlijk te hoog voor. hopenlijk is het nu klaar met die ongein en laat de echo over 2 wkn een mooie krummel zien
Goedemiddag!! @Madeliefje, knap hoor hardlopen!! en goed op weg lees ik. Leuk dat je weer komt mee kletsen. En met je meiden alles goed fijn hoor!! @Vlek ooooooooh jee wat zul je geschrokken zijn, en de pijn hels of niet mijn moeder heeft het aantal jaar geleden ook gehad!! Fijn dat de morfine een beetje verlichting geeft! maar jee wat een schrikken. En die kleine krummel is vast net z'n doorzetter als jij en dat word vast een pracht van een echo joh!! ( en als je je niet lekker voelt weet dat S met alle liefde hier een dagje kan komen spelen he!! gewoon bellen hoor) @Merel, fietsen ja T vind het ook maar wat leuk, klein stukjes maar lachen dat hij doet. hiii groot worden ze al he! weet je al meer hoe het er finc voor staat op het werk? @Nemo, jeeeeeeeeeeeee 37 weken!!!!!! toch wel een mijlpaal he!! En een kaartje tuurlijk heel graag wil er 1tje!! @BB, goed van Moos gister hoor alle plasjes op het potje!! en ja poepjes ja dat is toch nog wel moeilijk he! @Giraf, oooh lekker RRR, hier ook hoor we rommelen lekker wat aan zo de hele dag. En heeft je zus een leuk huisje?? Flesjes geven en pampertjes verschonen van de pop gebeurd heir ook veel Nou de kuurtjes van de kindjes slaan aan F heeft gister weer geplast op het potje gelukkig, en ze had hele erge buikpijn vannacht en vanmorgen liep ze dan ook even leeg maar geloof wel dat ze zich er beter van voelt. T zijn oortjes ja gaat beter alleen snachts heeft hij nog wel last maar dan kan ik nog lidocaiene druppeltjes geven en dat helpt hem wel. Ach ja ben zo net dr Spock hiiii. met alle mn spuitjes AB en PCM en druppels en zetpillen. ach ja houd je bezig he en van de straat.
Vlek Jeetje das wel even schrikken zeg! Maar nierstenen schijnt echt een verschrikkelijke pijn te geven, dus je bent echt geen watje hoor! Jammer dat je geen echo hebt gehad hihi, maar ach, over 2 weken mogen julie zwaaien naar de kleine! Madeliefje Kom gewoon lekker aanwaaien wanneer je zin/tijd hebt.... Sommige dagen is het hier ook drukker dan anders dus dan kom ik vaak ook alleen even bijlezen en zwaaien. En net wat BB al zei, ik vind het ook makkelijker om iets vaker te kijken en bijlezen, dan hoef ik maar een paar berichtjes te lezen ipv een heleboel pagina's... Meis Fijn dat het weer wat beter gaat met de kindjes! Merel Oh wat gaat Jk hard ineens! Staan en zelf zitten! Dan mocht je volgens mijn fysio inderdaad lekker gaan beginnen met (kleine) stukjes fietsen! Oh ik heb daar ook super veel zin in... Lekker in het zonnetje met voor- en achterop een kind! Wij zijn net terug van de markt, was een slecht idee vies weer en 2 huilende kinderen.... I was gewoon veel te moe... Ze viel zelfs in mijn armen in slaap!!! Ik kon haar al slapende in de autostoel leggen en toen we thuis waren wilde ze weer naar bed, nu heb ik dus even rust hihi.... Ga maar de brave huismoeder uithangen en alvast wortels en aard schillen.
Sorry ben de hele dag aan t werk (vakantieopvang+) dus kom ff binnenvallen: lek: jemig meid wat zul je geschrokken zijn!!!! GELUKKIG geen BBMZW!!! Wel flauw dat je niet even een echo kreeg, kleine moeite toch? Nou geen fratsen meer hopelijk en lekker een fijne normale zwangerschap!! Merel: De kinderfysio's zeggen als beebs een week of 2 zelf GAAN zitten. Niet zoals sommige mama's als ze de kinderen neerploffen ze blijven zitten, want dan is t rugje nog niet stevig genoeg!! Meestal rond de 9 mnd indd Rest: ZWAAI!!
Vlek, wat heftig zeg!!!Ken dat gevoel wel beetje, want galstenen schijnen wel soort gelijk te voelen qua voelen...een bevalling is er nog niks bij...gelukkig is mijn galblaas eruit. Maar steentje is losgeschoten?hopelijk niet meer steentjes...en dat spierpijn gevoel is idd normaal. Je spieren zijn helemaal verkrampt geweest door het proberen 'uit te persen' van het steentje. (voelt als een goede blauweplek en beursgevoel he)Ik heb gelijk na Maaikes bevalling zo'n pijnaanval gehad, nou dan weet je het wel. En is het eenmalig? (ik weet niet hoe het met nieren zit, in gal kunnen er allemaal steentjes opgeslagen zitten nl. ) Rust maar lekker uit!! Knuf! @Giraf Het is echt vreselijk vies weer!! Lekker een bak koffie nemen met dit weer en op de bank tv kijken! Zo schrok me net helemaal kapot...was in de keuken aant rommelen, hoor ik wat geluid en ineens geluid van iets openscheuren( kids lagen op bed)..staat ML ineens in de kamer!! Werkt tie onverwachts in de buurt en kwam ff aanwippen!Ik had em helemaal niet gehoord, maar hij had extra zachtjes gedaan voor de kids om die niet wakker te maken... Oh en dat scheurgeluid was zn oranje veiligheidsjasje met van die plakdingen (kan ff niet de naam komen)
@BB, werkze, zwaai terug!! @Vlek,hoe is het nu met je?? @madelief, hiii klitteband ja je moet er maar op komen he, maar je ML was naar binnen geslopen (die van mij kan alleen alles op vol volume hii) Nou T heeft het kruipen in de gaten, eerst deed hij alles op arm kracht maar nu gaan de knieen er echt onder en gaat hij achter F zo grappig alleen als het niet helemaal snel genoeg gaat word T me toch een potje boos gillen!! En ben net even goed bezig geweest, huis weer schoon en heb mijn kledingkast op geruimd hiii heerlijk!!
Meiden, heb even snel bijgelezen en doe even een paar korte reacties. @Vlek, meid wat zul je er onzeker van zijn geworden dat je zo'n pijn had. Gelukkig zijn het nierstenen maar ik kan me voorstellen dat je niet 100 procent gerust bent totdat je een goede echo hebt gehad, komt goed liefie, je spuugt je lasagne uit dus dat zit wel goed!!! Lang leve de HCG!!! @Jadore, PURELAN van Medela moet je gaan gebruiken. Bepanthen heeft meer een verzachtende werking en Purelan een genezende werking. Is de dreigende borstontsteking van de baan?? Ik hoop het wel voor je! Sterkte!!! @Merel, als je ongi wordt krijgt je melk een andere smaak en je lichaamsgeur veranderd ook dus daar reageert Jk waarschijnlijk zo op. Dat heb ik ook met V.era gehad en nu met J. ook weer, ik merk het vaak al aan het drinkgedrag dat ik weer ongi ga worden. Ben benieuwd, hopelijk kan je Jk nog tot een jaar blijven voeden, zijn fijne momentjes nog even 1 op 1 he. @All, ik reageer even op dingetjes waar ik voor mn gevoel even op moest reageren. Sorry meiden, ben snel weer helemaal van de partij hoor, beetje bijtanken, ben heel erg moe steeds en daarnaast ook nog es druk met vanalles dus dat combineert niet al te best. Het huis van schoonouders is van de baan, is niet haalbaar. Maar we hebben gisteren te horen gekregen dat we in het huis van ml's opa en oma kunnen gaan wonen wanneer zij er uit gaan. Is vlakbij schoonouders en ook vrijstaand. Het is een huurhuis waar we voor bovenaan de lijst staan maar misschien kunnen we het ook wel kopen van de woningbouwvereniging. Dus als opa en oma er uit gaan kunnen wij er in, liefst zo snel mogelijk hihi!!
@Rasp, lekker bijtanken dan maar, en als je topfit bent kom je toch hier kletsen (eerst even aan je zelf denken en opladen) XX
Rasp: ik dacht daar ook heel even aan, maar dat kan niet lijkt me. Jk doet doet dit nu al 2 weken, en ik dacht afgelopen dinsdag ongie te zijn geworden, maar is bij 1x wat bruinverlies gebleven.....??? Dus ben niet ongie... Ik denk zelf dat het aan de toevoer ligt van de melk, te weinig tegenover haar zuigkracht. Alleen dat wegduwen Ach, ik kijk het nog even aan. We zullen zien! Wat balen trouwens van het droomhuis!!!! Maar toch nog een goed alternatief las ik? Hopelijk hoeven jullie daar dan geen jaren meer op te wachten. Vind ik altijd zo zonde, nu zijn de kindjes nog zo klein en kun je die extra ruimte maar wát goed gebruiken he!! Vlek: hoe gaat het met je? Hopelijk is alle pijn weg?
@Merel, tja als er te weinig melk komt kan ze zich ook losrukken inderdaad. Daar wordt ze dan ook onrusitg van. En wat betreft het huis, we hopen dat we er dit jaar nog kunnen gaan wonen.
Goedemorgen!!!!!!!!!!!!!!!! @Vlek, hoe is het met je ???? allemaal weer wakker en lekker geslapen?? wij wel werd om 9uur wakker van T hiii. F sliep nog. Rustig hier, iedereen druk? bijna weekend en voor de meeste een lang weekend!! Ga nu zo met de kindjes naar de kapper, F word weer tijd en ga T ook laten knippen die heeft me toch een pluk boven op!! Vanmiddag word de lounge set gebracht (ja ben geslaagd) dus hoop op mooi weer!!! Nou weten jullie gelijk hoe mijn dag er uit ziet Knuffelssssss
Heeee damesssss!!! Merel: Ja dat wegduwen is de frustratie denk ik, dat deed moos toen ook... Ik hoop dat t weer bijtrekt snel!!! X Rasp: Aaaah liefie rustig aan we wachten wel op je hoor, ik wel iig En jammer van het droomhuis, maar wel fijn als je al snel het andere huis in kan!!!!! Meis: Knip ze hihi, anders toch maar verhuisen naar de pettenflat met Pluk . Lounge ze vanmiddag En waar blijven onze vakantie-pica's? Vlek: Hoe gaat ie meid??? Hier: Gisteren de hele dag gewerkt, maar echt een heerlijke dag gehad. Met kindjes naar de zorgboerderij geweest, zoooo leuk!!! Ik ga ze zooooo erg missen!! Moos is helemaal plas-zindelijk ook 's nachts geen luier meer om, maar poepen blijft ie in zn onderbroekie doen. Ja dat voelt natuurlijk hetzelfde als dat je in de luier poept, dus waarom moeilijk doen in t potje? Maar dat komt vast ook goed Pip krijgt 2 tandjes onder En ze doet verder nog niet meer dan billen omhoogduwen en op haar rug schuiven, aan de handen optrekken tot staan en heeeeeeel mooi zijn hahahaaha!! Maar zij eet wel supergoed! Ja wat verwacht je van zo'n dikkerd Ze heeft gister al bijna een hele boterham met stroop gegeten hahaha.
Morguh... Ik hou het kort. Heb weer eens een klote 'schiet nou op-eet nou eens door- hou op met zeuren- stop met brullen-ochtend' gehad, en merk dat ik een schreeuw moeder aan het worden ben........kan niks hebben van de kinderen, dus moet even aan mezelf werken.... xx
Meid toch wat rot En dat voelt zo ook niet goed he . Moeilijk te doorbreken ook als je eenmaal op je tenen loopt. sterkte Als ik je een keer kan helpen door op je kindjes te passen, dan met liefde!!!