Nemo: En en en ??? Goedemorgen dames!!! Ik ga zo weer sporten en daarna shopen met ML en de kids voor de band van ML Rasp: Ja ik had ook nog spulletjes, maar indd verzenden, maar had ik niet erg gevonden hoor En ik maak wel een tegoedbon voor een mutsje voor ze Is lleuk om er bij te geven toch? Toch bijzonder
Goeiemorgen! @BB, das lief van je! Ik kan je de naam ook laten weten als het zover is en dan geef ik het dan. Ben benieuwd, het is een buitenlands gezin dus wat voor naam zou het gaan worden... @Nemo, ik denk ook indalingspijn, had ik ook erg op het laatst. Oh ik ben zo benieuwd wanneer de kleine Nemo naar buiten komt zwemmen! @Merel, hoe is het nou met jou lieverd? Voel je je nog steeds zo slecht? Hoop het niet....knuf x @Giraf, wanneer ga je weer op zoek naar je ei?? Kunnen we allemaal weer fijn meezoeken! @Vlek, hoe is het nu met je nierstenen? Heb je ze al uitgeplast? En hopelijk wordt het snel beter met je misselijkheid, rustig aan hoor! @Meis, nou het druilerige weer van vandaag doet vast geen goed voor je kindjes, zijn ze al weer helemaal de oude? En benieuwd naar de pas geknipte koppies van je kids, ik zeg SPAMMEN! @Jadore, lieverd hoe is het met je lichamelijke gesteldheid? Hopelijk heeft de BO niet doorgezet. @Madl, echt leuk dat je af en toe weer komt kletsen, je hoort er nog steeds bij hoor!!!! @All, weet niet of ik nu hele belangrijke dingen gemist heb, sorry dan!!! Hier een redelijk goede nacht gehad. J. kwam gelukkig maar 1 x vannacht. V.era heeft ook lekker tot 8 uur geslapen. Ben benieuwd of ze vanmiddag gewoon weer gaat slapen. Verder niet veel vandaag, het is hier alleen maar regen momenteel dus we kunnen niet naar buiten helaas...
Kan me de indalingspijn niet herinneren van Daan... Ben zelf ook benieuwd wanneer het zover is. De douchebak is bijna klaar!!!! EINDELIJK weer douchen!! Laatste keren was na de bevalling van Daan Raamkozijn in babykamer is geverfd, langzaam komt eind in zicht Sorry voor het ego bericht, alles gaat momenteel het ene oor in en andere weer uit Tot snel!!
Niet echt douchen in bad, maar gewoon in bad. Heb geen douchestang boven het bad ofzo, alleen een handdouche. Dus gewoon in bad en met de handdouche haren wassen.. Wel lekker hoor, in bad, maar niet ideaal als het altijd zo moet. Morgen kunnen we in principe weer douchen, alleen de glazen douche-deur moet er nog in.
RaspEi komt eraan?! Vandaag een bijna-positieve ovutest, dus ik verwacht morgen mijn ei..... Dan zou deze keer een cyclus zijn van 22 dagen, mits de lf deze keer dan wel 14 dagen is.... Het blijft een raar lijf dat van mij Nemo Heerlijk in je cocoon voor de naderende bevalling! Rest even een snelle zwaai, sorry, druk druk druk
@Giraf, oeh spannend, het ei is er al bijna!!! Fijn weekend dan maar hihi! @Nemo, dat lijkt me inderdaad niet ideaal. Geniet maar lekker van het douchen straks dan.
goedemiddag!!! kom ook even zwaaien!! @Rasp, ooh fijn een goede nacht gehad dus!! en dankje met de kindjes gaat het beter alleen T heeft kontje kapot hij heeft erge diaree heb jij nog tips?? @Giraf, oooooh spannend bijna een ei op springen!! @Vlek, lieverd hoe is het met je had je ook al gesmst, hoop dat het beter gaat met je!! Xx knuf @BB, lekker gesport, en ja zal snel foto spammen. en shop ze, heb je leuke dingen op je verlanglijstje staan of nou ja je ml dan? @Nemo, oh heerlijk einde in zicht alles klaar en lekker cocoonen maar he!! en baby flink aan het indalen dus! Rest zwaai geniet van het weekend!! doen wij ook hiiii
@Meis, ah gossie wat sneu voor T. Tja tips voor de bips.....alles wat je smeert moet je heel dun smeren (deppen eigenlijk meer gewoon met sudocreme) en even lekker met de billen bloot is ook goed maar wanneer hij dan gaat poepen is dat niet echt fijn, ieuw hihi.
ja had ook al gewassen en gedept en bepant.hen gedaan. gillen arme mannetje. ja bloot was hij vanmorgen alles onder geplast hiii. maar door die AB word de poep zo zuur, ach ja nou hoop maar dat ze er snel weer bovenop zijn!! Zo nu even snel weer wat doen, de plicht roept!!
Ja, gewoon snel verschonen en goed schoonmaken met water, doekjes bijten dan ook......heel vervelend hoor, sterkte!
Oh en maizena he, was ik vergeten, heb je dat in huis? Werkt ook erg goed! Of eiwit, maar das misschien niet zo fris....
Nemo: cocoon ze meid Meis; Oh Moos had ook altijd de billen kapot bij een AB door diarree. Ik moest vaak eerder stoppen met de amoxilline als de klachten over waren bij hem. En bepanthen houdt het nat, sudocreme heelt en houdt het droog. Ik ben echt fan van zinkzalf. Maar wel heel dun indd. Babypoeder helpt ook. Rasp; Oh beter!! Hier weigert een klein meisje te slapen op dit moment. Ligt te kletsen in bed. Wawawawawaaaaa AAAAH (heel hoog) uuuuuhhhhhhhhh waaaaa En Moos was in de auto in slaap gevallen en heeft even lekker getukt op de bank. ML is vanavond optreden, dus home alone Is de bar open?
Wat mij betreft is de bar open vanavond maar ik blijf niet heel erg lang denk ik, mijn ml is thuis dus we doen ook even beetje quality time vanavond....