Merel, zo de eerste stenen gelegd, fijn toch weet je ook dat er weer een einde aan gaat komen. En JK ook snotterbellen vast van T gekregen door al dat gekus hiii. Maar ze is dus lekker druk bezig hiii, T schuifelt op de buik de hele kamer door hij wil ook niet meer in de box heel handig. ach ja is ook wel weer leuk. zie ik eens de gordijnen bewegen of de kussen gaan van de bank. LM, zo mooie auto hoor!!! je ML vast heel blij mee. En J weer lekker een kort koppie leuk. Vlek, duim duim duim voor je (maar wist je al he) en ja zag dat stuk van die BV ook voorbij komen, zou ook wel in shock zijn maar kan me zo'n moeder ook wel voorstellen. En ja er gebeuren rare dingen in de wereld is maar goed dat we niet van alles af weten denk ik dan. BB, pipje een heerlijke luie meid hiii, F was dat ook altijd gewoon liggen en mooi zijn is ook knap denk ik dan maar hiii De koffers zijn vol!! heb 2 koffers en nog gewicht over netjes toch, nu morgen nog een tas met schoenen knuffels ed vullen en dan is het klaar!! heerlijk gevoel dat nu de kleding gepakt is. En zal mooi weer mee terug brengen, hoop zelf ook wel een beetje bruin te worden daar, lekker in de zon zitten en relaxen.
Snap ik, maar ik heb het ook hoor Ach lekker lang baby is ook fijn En knuffelen dat kan ze als de allerbeste
Maak ons maar weer jaloers Meis LM: mooie auto en leuke foto!! Rest: ik sta al op stand-by, welterusten... kus
Nemo, nog 1 dagje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! whoehoeeeeeeeeee en dan heerlijk met de bolle buik vooruit!!
aaah niet jaloers zijn (heb nog 23 vrije kilo's dus als je je zelf in een koffer weet te passen en aan het gewicht voldoet mag je mee hoor )
Oh ja LM: Mooie foto van J!! Skeet!! En die aut is niet helemaal mijn ding, maar wil m wel hebben om te verkopen hoor Meis: Oooooh 23 kilo.. haal ik makkelijk! Laat ik mn kont en buik thuis, gaat t misschien... Nemo: Neeeeeee komt door jouw beebje
Meisjes, niet vechten Meis: Heb je nou WEER ruzie??? Ruziemaker Nemo: Ja ik heb ook de nodige keelontstekingen (en andere luchtweginfecties) gehad... ken t...
Ja zie een zwangere vrouw spreekt altijd de waarheid, nu is het eindelijk boven. Jij nemo toch!!!!! (vind je toch lief hiii) BB, ik ruzie doe niet zo mal!!