Part II of the 13 musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door giraf, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ja hahaha al vond ik het nu stiekem wel een beetje gezellig nu ML weg is :)

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hahaha, ja alleen is ook maar alleen. Maar het moet geen gewoonte worden natuurlijk.
    Hoe laat is je man er weer dan?

3. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    ML is optreden in België, dus ik heb geen idee. Ze spelen om 0:00, dus dat zal wel 0:30 worden. Dan om 1:30 klaar, affbreken, nog wat kletsen met de mensen en dan nog 2 uur rijden... Dan nog iedereen thuisbrengen en ws ook nog uitladen. Ik schat dat hij tegen 6:00 thuis is.

4. raspberry

Hoi dames

@BB, oh bah joh wat laat dan!! Is hij veilig en wel weer thuis gekomen?

Wij zijn vanmorgen wezen zwemmen, ik kon toch mee want ik was toch niet ongi. Weer zo'n vreemde bloeding geweest die ineens ook weer voorbij was. Maar dat was dus fijn want nu kon ik ook heerlijk genieten van de kids.
    We zijn net weer terug, kindjes op bed en wij ook helemaal loom van het zwemmen maar het was erg leuk!

Verder niet echt veel in petto voor vandaag en jullie?

5. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ik ben helemaal operdetop gestresst :( ML was indd om 6:00 thuis, dus die moest slapen. We hadden afgesproken vandaag de speelkamer op te ruimen en uit te zoeken, en de kleertjes van Pip uit te zoeken en ik zou nog aan school werken. Nou ik vanmorgen weer om 7:30 opgestaan met Pip en een half uurtje later kwam Moos. Kindjes eten gegeven en de poepjes en plasjes geregeld. Toen alvat aan de speelkamer begonnen met uitruimen. Om 10:30 ML wakker gemaakt, want het werkte niet in mn eentje met Moos erbij. Ik gaf aan dat het gesjouw wel eerg belasgtend was voor mn bekken en of hij iig even Moos kon overnemen van me. Gaat ie met een kwaaie kop douchen grrrrrr. Heel relaxed komt ie beneden, is Pip weer wakker natuurlijk GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRr
    Nu is ie een kast gaan ophalen bij mn ouders, en daar issie ook lekker lang voor weg. En ik zit midden in de troep (kan ECHT geen kant meer op, niet eens de keuken in) met een baby die niet wil slapen en een chagrijnige peuter. IK BEN ZOOOOOOOO GESTREST NU!!! Waar is de zEn??????? Ik moet m echt vinden ben al 3x uitgevallen tegen Moos :):( En ik word gek van Pip die NIET gaat slapen :(
    Zo moest t echt even kwijt!!!!!! Sorry!

6. raspberry

Ach lieverd toch, kan me de stress wel voorstellen hoor, heb ik af en toe ook enorm en je kunt er niks aan doen, je word er door overmand. Misschien loop je sowieso een beetje op je tandvlees door alle stress die je had door school en daardoor is je lontje nu wat korter en ben je snel gestrest. Ik herken het van de periodes waarin ik te weinig slaap kreeg/krijg, dan kan ik heel weinig hebben maar kan ik ook heel moeilijk ontstressen. Dan heb ik echt ml nodig anders komt het niet goed. Leg dat maar uit aan ml dat je hem nu echt heel erg nodig hebt omdat het anders niet goed komt met je. Dat moet hij gewoon begrijpen!!!
    Rustig aan meid en dikke knuf X

7. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Nou ik lijk wel manisch vandaag :$ hahahaha:p
    Het ene moment heel rustig en kalm en er hoeft maar dít te gebeuren en ik stress de pan uit :) Arme Moos :( Heeft lat van slaapgebrek en zeurt om A-L-L-E-S ;)En Pip is ook uit haar doenetje :(
    Nou ja morgen heeft ML weer een optreden, dus weer volle bak voor mij... en dan dindsdag en donderdag weer volle bak werken...
    Maaaarrrr de speelkamer is een paleisje geworden :D:D:D Dat is wel heerlijk hoor!

8. raspberry

@BB, he meid toch, nou ja gelukkig een mooie speelkamer nu, das enigszins een lichtpuntje dan. Hopelijk snel weer alles helemaal zen bij jullie!

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Het trekt nu lekker bij :) Voel de rust in mn lijf terugkomen ;) Jij bent een lieverd!!! SMAK!!!!

10. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Hoi musketiers

Kom even zwaaien!! Morgen is het zoals F het noemt Noninninedag hiiiii
    en daarom kleuren onze nagels al oranje :)

Bb, dikke knuffel voor jou geloof dat je hem nodig heb :) lieffy

Rasp, jij fijn nachtje gehad?? Lekker gezwommen vandaag leuk leuk

Verder was het rustig hier ....... allemaal lekker weekend aan het houden :D

11. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Dank je Meis :D Het gaat weer geloof ik.. :) Sorry hoor, moest t echt even van me afschrijven anders ging ik gillen hahaha
    Aaaah noninninedag lief!!!!! hihihi ja mooie nageltjes :D Moos heeft blauwe nagels: hij was di. de enige jongen op t kdv :D hihihi

12. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    LM: hiep hiep hoeraaaaaaaa, gefeliciteerd met je verjaardag!!!!
    Maak er samen met je mooie gezinnetje een zonnige dag van!!!:)

13. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Van harte LM!!!!!

Daan slaapt nog, ben gelijk van slag..

14. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Lm: Van harte gefeliciteeeeeeeeerd met je verjaardag!!
    Geniet van deze mooie zonnige dag J
    Dikke kus!!!

15. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedemorgen fijne dag allemaal!!

Lm, gefeliciteerd

Vlek lieverd lees net je berichtje op Fb dat je uit zkh bent oooooooh jee wat is er aan de hand lieverd??
    De nierstenen weer?? Dikke kus en knuf van mij.

16. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    zo ik ben er weer, kan iemand een update doen ?? of heb ik niet veel gemist ?

zag wel aan het berichtje hierboven dat LM jarig is, dus bij deze: LM VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG, DAT HET MAAR EEN ZONNIGE DAG MAG BLIJVEN

heb 3 nachten in het zkh gelegen voor de nierstenen, donderdagnacht was al niet top en vrijdagmorgen was het weer hopenloos, dus wij naar de ha in de veronderstelling dat we pijnstilling mee zouden krijgen en weer naar huis komen, maar daarvoor in plaats mocht ik me direct in het zkh melden :$
    eerst bij de uroloog geweest en toen ook nog even een echo gemaakt bij de gyn, en er zit een mooi vruchtje !!!! volgens de gyn te klein (was 1.5 mm bij 5.5 wk zwangerschap), maar de gyn boven zei dat dit in dit stadium nog niet te zien was, dus daar hopen we maar het beste van.
    direct aan het infuus gelegd op de kamer en toen ging het wel redelijk, zaterdagmorgen nergens last van gehad maar s'middags weer een aanval gekregen, dus extra spuiten erin en narigheid en s'avonds ging het al iets beter en zondagmorgen werd ik wakker met geen pijn, oooh wat heerlijk !! toen hebben we besloten de medicatie eraf te doen en te kijken hoe het ging met alleen zetpillen, en dit werkte !! ik zou er 4 per dag krijgen maar heb zondag er maar 2 gehad de rest van de dag ging het goed !! dus vanmorgen kon ik naar huis, nu blijft de pijn hopenlijk weg en kan het vruchtje gaan groeien zoals het moet, 9 mei een echo ben er zo zenuwactig voor, vooral nadat de gyn zei dat het eigenlijk niet goed leek.
    maar goed door dit hele gebeuren weten dus wel veel mensen al dat ik zwanger ben, had het liever anders verteld maar goed.
    ik bedoel als ik niet zwanger zou zijn geweest had ik het thuis op kunnen lossen met zware pijnstilling maar dit was nu niet mogelijk vanwege de zwangerschap en aangezien veel vrienden in de gezondheidszorg werkzaam zijn, kregen ML toch meer vragen en hebben we maar besloten open kaart te spelen. ook mijn ouders weten nu van de hele MMM ook wel fijn, maar voor hun een donderslag bij heldere hemel.

dit was even een "korte" update van de 3 dagen :D

17. raspberry

Lm, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag!! X

HAPPY QUEENSDAY!!!!!!!!!
    Fijne dag vandaag allemaal!!!

18. raspberry

@Vlek, he meid wat een toestanden allemaal, het zit je niet mee! Op zich fijn dat je een echo hebt gehad maar nu heb je toch weer meer zorgen erbij gekregen, wat jammer.....
    Hopelijk is het snel 9 mei en kunnen jullie je kleine beebje weer zien.
    Sterkte en een dikke knuf, hopelijk vanaf nu alleen maar goeds!

19. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Lieve Vlek toch, meid wat een toestanden!!! Jee kon dr ook nog wel bij;):(
    En over t kleine vruchtje: Bij Moos werd ik ook bijna een week teruggezet, terwijl ik ZEKER wist wanneer hij verwekt was... De VK zei toen tegen mij, dat het vruchtje soms na bevruchting enkele dagen "stil" kan staan voor het zich gaat ontwikkelen en delen. En dat dat vaker voor kwam.. En ja Moos is toch echt geboren ;) Dus ik denk en hoop dat de gyn boven gelijk heeft en dat we 9 mei een PRACHTbeeb gaan zien!!!!!
    Verder wel fijn dat je ouders er nu ook vanaf weten indd, maar het zal wel schrikken zijn geweest ja!
    Dikke knuf!!

Rasp: Jij ook een heeeeeele fijne queensday:D:D:D

20. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    ML had het ook met de veearts over gehad ( kwam ook doordat hij zei dat er goede pijnstilling was en waarom ik dan in het zkh lag) en bij zijn vrouw was hetzelfde gebeurd, zij had ook met 6 wkn een echo gehad omdat ze iets had, hij zei dat als er een blaasje met vruchtje te zien is dat het dan eigenlijk wel goed zit, en dit was heel duidelijk aanwezig, dus we houden hoop :D
    maar goed je gaat dan toch twijfelen ;), en er was WEER een cyste te zien, deze was 4 cm, hopenlijk blijft ie zo klein, "ooooh dat komt wel vaker voor zei de gyn, deze verdwijnen vaak vanzelf" ik zeg ja maar niet altijd, vorige keer moest ik geopereerd worden omdat ie zo groot was en eruit moest "oh" zei die met een rood hoofd :p

Deel Deze Pagina