Part II of the 13 musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door giraf, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    roseetje zonder ijs voor mij:D:D

goed van Moos joh dat hij potje heeft gepoept!!
    en arme Pipje, skeetje toch;)

2. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    doe mij maar een koude appelsap (blijft tenminste liggen)

HOERA VOOR MOOS !!!!!!!!! goed zeg !! en arm popje pip :( das dan weer iets minder, heeft ze er last van of dat niet ?

nemo, hup opschieten met die foto !! :D

meis, ja lekker dagje vandaag he, was gewoon warm. hihi ik had S naar bed gedaan vanmiddag nou ze werd me toch met een natte kop wakker van het zweet.
    en dat niet naar binnen willen ken ik wel idd ;)

ja maak mezelf gek met die echo, ik denk echt dat het goed zit, maar ja die woorden van die achterlijke gyn staan wel in mijn achterhoofd ;), ach ja we zullen wel zien.
    vandaag lekker een rommeldagje, heerlijk !! beetje was, gras gemaaid en plantjes gepoot (deze had ik vorige week al gekocht dus waren aan het verdrogen in de pot :) hoogtijd dus) stof gezogen en gedweild en alles weer op hun plek, jeetje je bent maar 3 dagen weg maar het lijkt net alsof er een heel gezin heeft gewoond met 10 kinderen die dagen, wat een zooi. maar goed nu alles weer op zijn plek en mijn hoofd weer rustig :D

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi meiden

@Vlek, och lieverd kan me zo goed voorstellen dat de woorden van de gyn in je hoofd zitten de hele tijd. Maar het zit wel goed, kan niet anders!!! knuffies xx

@BB, ach gossie, kleine Pip weer ziekjes?! Hoe gaat het nu?!
    Ja mooi kort koppie van mn mams he, vind het zo fijn voor haar. Helemaal met het mooie weer is het gewoon lekkerder dat ze geen pruik op hoeft.
    En hoeraaaaaaa voor Moos, die knappe vent!;)

@Nemo, k ben benieuwd!!!:D

@Meis, heerlijk he dat buiten spelen, ik geniet er zo van om haar lekker bezig te zien. En 's avonds lekker vroeg, heel moe maar voldaan hun bedje in!;):)

4. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Vlekkie meissie ik snap je heeeeeeel goed!!! Maar laat die gyn maar lullen. Ik ken op het andere topic een meid en die testte pas 12 NA NOD positief. Bij de eerste echo zei een inval-gyn letterlijk: Ja nee dit is te klein hoor, dat is geen goede zwangerschap. En ze hadden het al over curretage... En haar zoon is nu echt al bijna 6 maanden!!!!!!
    Liefie vertrouw op je gevoel!!!! Lof joe kanjer!!!

5. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Jaaa, daar zijn de foto's
    Het wiegje had ik zelf nog, maar die bloemetjes bekleding heb ik van mn vriendin geleend. Heb zelf de witte bekleding nog.
    Bekijk bijlage 242309
    Bekijk bijlage 242310
    Op het lakentje staat "mijn kleine zusje" (weet niet of dat te lezen is)

De babykamer is niet toonbaar :) ML is bezig de radiatorombouw te verven en als deze is geplaatst (morgen??) kan alles weer op zn plek. Moet wel opschieten nu, wordt er onrustig van...

Rasp: hele mooie foto van je mams!!
    Vlek: was wel geschrokken van je bericht, fijn dat alles nu weer goed gaat. aftellen tot je echo
    BB: Goed van Moos!!!!
    Rest: sorry, vergeet de helft
    Voel me de laatste tijd een wandelen afvink-lijstje...

6. raspberry

Supermooi en lief wiegje zo Nemo!!!! Kom maar op met die mooie kleine meid!!!

7. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden

kwam even spieken of nemo al was bevallen, maar helaas...

en hoe het met de zwangerschap van vlek gaat en of er nog zwangeren bij zijn gekomen...

Knuffels voor jullie! xxx

8. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Wauw Nemo: Prachtig!!! :D:D:D Ik heb ook zo'n mozesmand :) Zo mooi!

9. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Thanx dames :D

10. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Nemo wauwie wat mooi, ik zeg morgen kamer klaar ovemorgen baby ???? :D ;)

11. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Goed idee meis...

12. giraf

giraf Niet meer actief

NemoMooie kamer! :)

Dames,
    Ik schiet even in de alleen-meelezen-modus... :)
    J is ontzettend benauwd en heeft nogal moeite met ademen, en vooral 's nachts heeft hij het zwaar. Vannacht heb ik van 1:00 tot 4:30 met hem rond gelopen anders sliep hij niet, het lijkt wel dat alles blokkeerd zodra hij gaat liggen (geen oorontsteking trouwens)
    Maar goed, nachten zijn nu dus even pittig met 2 kindjes die het moeilijk hebben met slapen, dus elke vrije minuut die ik nu heb probeer ik te rusten....(oud wijf ben ik ;))

Ik hoop dat het over een paar dagen weer helemaal goed gaat!

13. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Sterkte Giraf, doe maar rustig aan...

14. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    BB: wil jij voor mij nog een mooie geboorte aankondiging maken voor op de site :)

15. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedemorgen allemaal,

@Nemo, ja geen slecht plan toch, morgen bevallen:D:D al weer wat kunnen afstrepen van je to-do-list??

@Giraf, nou doe maar lekker rustig aan dan he, beterschap voor de kids!!

wij zijn al lekker naar de bakker gewandeld. en verder lekker rustig dagje, mijn zusje komt nog spelen dus dat is ook wel leuk.

jullie hadden nog een vakantie foto te goed. :p;)

Bekijk bijlage 242380

16. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
  17. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ombouw is klaar. nu elrktra punt aanleggen. plinten op maat. kitten en.plamuren en morgen hopelijk lakken.
    had het liefst vandaag alles weer goed gezet maar hopelijk morgen. Is al zo'n klein kamertje, ML kan amper zn kont keren.

alles wat gisteren schoon was ligt nu ook weer vol gereedschap. herkenbaar merel?

we hebben trouwens wel al alledrie gedoucht!! Voor ons voor het eerst in 3 jaar. Voor daan voor het eerst van zn leven haha!!!

18. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Aaaaaah Girafke wat akelig :(:(:( heel veel sterkte :(

Nemo: ooooh super het eind is in zicht!!! Laat maar komen die beeb!! 38 weken toch? :D

Meis: Wat een heerlijke foto!!! Twee mooie lieve dames :D

19. raspberry

@Meis, leuke kiekjes hoor!!! Wil je al terug??

@Giraf, he bah, doe maar rustig aan hoor, is niet niks zo allemaal! Beterschap voor je kleine binkie!

@Nemo, succes nog met de laatste klusjes!
    En D.aan voor het eerst gedoucht, goh hey! Hihih.

@Alle andere musketiertjes, zwaaaaaaaai en knuffies voor iedereen!!

20. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ja dat douchen, haha!! Bij een zwembad ofzo doucht hij natuurlijk wel maar thuis alleen in bad (en dan met handdouche afspoelen).
    voor anderen zo logisch, maar voor daan is douchen echt raar... ook mega bang. nu al twee keer gedoucht en vind het steeds leuker.

Deel Deze Pagina