Ohhhh voel me belabberd.... Heb gistermiddag al niezend en snotterend op mijn werk doorgebracht en vanmorgen in bed....nu is het op mijn longen geslagen...mega pijn als ik hoest...blerh.....voel me opgesloten op mijn slaapkamer. Heb jp maar op laten halen door oma, kind kan hier ook niks.... Nemo: wauw wauw wauw, wat een mooi en knus wiegje heb je!! Heel mooi met die bekleding zo!! En hoop voor je dat het na morgen helemaal op orde is, dan zit je toch net wat lekkerder je laatste weken he! Is D trouwens voor of na de 40 weken geboren? Ben t effe kwijt. Rasp: mooi koppie van je moeder zag ik op FB voorbij komen!!! Heerlijk, laat de zon maar gaan schijnen he! Giraf: ohhhh arme J......hoe klote moet zo'n klein manneke zich wel niet voelen......wacht niet te lang met evt HA bezoeken he! Gezien zijn vorige benauwdheids-'aanval' .....beterschap, dikke knuffel voor hem en ook voor jou, niet niks zo'n gebroken nachten.... Rest: zwaaiiii...... Ga weer liggen, en zo koken, is dat maar vast klaar. Niemand die me stoort in mijn micro-keuken...
Kom weer even ego spammen: De radiatorombouw is klaar, moet alleen nog gelakt worden. Bekijk bijlage 242569 En aan de andere kant met de boom Bekijk bijlage 242570
Nemo: sssssssssuuuuuuuuuuuuuppppppppppeeeeeeeeeerrrrrrrrrrr MOOI! Ik wil er ook wel slapen! Mag je heel erg trots op zijn! Ik ga 'draag.moeder gezocht kijken op NL1, lijkt me erg mooi programma! En daarna truste!!!!! xx
Dank je merel... Gaat het weer een beetje? Slaap lekker alvast Het is wel een mega zoet kamertje geworden, maar ben er erg blij mee. ML zei: hebben we Daan destijds niet tekort gedaan. Haha, tja, toen vonden we andere dingen mooi.. Er komt nog wel iets in het raamkozijn (geen idee wat) en dat doosje van de billendoekjes staat me niet aan Die verdwijnt misschien gewoon in de la Baby mag nu komen van mij
@Nemo, vind het een prachtige meidenkamer! Superzoet is mooi!!! En dat billendoosje, tja...hier ging het billendoosje ook heel snel weg de kast in maar niet omdat hij niet mooi was maar omdat ik het waardeloos vind. Hier ligt nu gewoon heel lelijk een plastic pak billendoekjes op de commode haha. Wij willen ook dat baby Nemo komt!!!!!!!!!!! @Merel, slaap lekker, hopelijk hoef je er vannacht niet uit, brrrr op slippertjes naar het toilethok hahaaaaaaaa!
Nemo, het is een erg mooie kamer geworden!!!! Een echte meidenkamer ook. Jullie kleine meid kan nu komen. Merel, beterschap en sterkte zonder keuken. BB, hartstikke goed van Moos, natuurlijk ben je daar trots op. Rasp, goed nieuws van je moeder en leuke foto's van de kinderen. J is weer groot geworden. Giraf, beterschap voor J en knuffel. Vlekkengek, ook een knuffel en op naar een mooie echo. Zeepje, zwaai en hoop dat alles goed met jullie gaat. LM, van harte met je verjaardag! (ben wel laat, sorry daarvoor) Was je lekker verwend geweest?
Die uil is eigenlijk een deurstopper en dat kleintje is een spaarpot. Beide van de Xenos. Die stopper is rood en de spaarpot roze, maar toch staat het heel leuk bij elkaar..
Zwaaaiii Quint? Hoe gaat het?? Trouwens nog over dat wiegje: dat had ik gekocht voor daan op MP met standaard voor 15 En nu vragen ze er gerust 80 voor op MP. Moet alleen wel die leuke blekleding weer afstaan aan mn vriendin, maar voor de eerste weken is het toch super?? Bed staat pas net 2 dagen omhoog maar Daan is er al twee keer vanaf gevallen... Oeps
@Nemo, kan zeker voor de eerste tijd, heerlijk naast je op de kamer. En het staat zo mooi zo'n kleintje in een mandje of wiegje, dat vind ik toch wel leuker als een ledikant meteen hoor. Och en die arme D.aan, hopelijk heeft ie zich niet al te erg pijn gedaan?!
Daan heeft maar een week of twee bij ons in de kamer in het wiegje gelegen. Hij huilde heel veel een het CB raadde aan om hem vooral 's avonds toch in zn eigen kamer te leggen (ook omdat ze zei dat hij mijn spanning dan niet voelde). En vanaf dat moment ging het beter. Maar die eerste weken hoort het toch in een wiegje vind ik ook Daan vergeet dat het bed hoog is, dus wil enthousiast afglijden en hups, op de billen. Niet mega pijn denk ik maar wel huilen van de schrik. Hij zat vanmiddag op de bank en zei: de bank is niet hoog he?? Arm kind..
Hee lieverds, helaas heb ik weinig tijd en enrgie om te reageren (ben moe en/of druk in huis/met moeder en kinderen). Het gaat wel goed maar L vraagt veel aandacht (is een paar dagen een beetje ziek geweest met veel huilen, het gaat nu beter) en M accepteert mijn moeder nog steeds niet (hij is echt vervelend naar haar toe). BV gaat ok. Niet geweldig maar ik kan voldoende kolven en voeden. Zal heel blij zijn als wij 6 maanden volledig bv geven halen.
Ah gossie, is nieuw voor hem, helaas ondekt met zere billen. J. slaapt wel op zijn eigen kamer nu hoor maar dus nog wel in zijn wieg. Hij heeft 4 maanden bij ons op de kamer geslapen en V.era destijds wel meer als een half jaar....
He lieve Quint, je krijgt het wel flink voor de kiezen he, kan me voorstellen dat je erg moe bent. En zo jammer dat M. je moeder niet accepteerd. Ben wel blij dat je genoet bv hebt en dat je kunt blijven voeden.Je doet je best en meer kun je niet doen, rustig aan en sterkte!!