Part II of the 13 musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door giraf, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Voordeel van dat mandje is dat we dat ook in het ledikantje kunnen zetten. Kan ze vast wennen..

Geeft toch niks Quint, ik vind dat je nog goed reageert (beter dan mij :)) Wel balen dat het zo druk voor je blijft. Dikke knuffel

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik ga zo naar bedje! Slaap lekker allemaal en tot morgen! X

3. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Slaap lekker Rasp

Update: heb er weer een zwanger stief(schoon)zusje bij...

4. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    nemo, wauw wat mooi !!!! dat is dan weer het voordeel als je weet wat het word ;), en dat zwangere stiefzusje, is ze net zo erg als die ander :D, hoe gaat het daarmee eigenlijk, al veel zkh bezoeken gehad?

merel, jeetje zo beroerd en dan ook nog je eigen ding niet kunnen doen in je huis :(, beterschap !! is het koken nog gelukt vanadaag?

quint, heel vervelend dat M je moeder niet accepteerd, maakt het voor jou ook een stuk lastiger :(, wel fijn dat je de bv nog kunt rekken, maar niet over je grenzen gaan alleen om die 6 mnd he ;)

giraf, hopenlijk kun je vannacht wat beter slapen :(, sterkte meid !!

BB, heb je al een mail gestuurd naar die oplichtster ?? wat gemeen vind ik zulke praktijken :x

hihi kleine meiske is volgens mij blij dat mama thuis is, af en toe enorme botsingen maar ze is zo lief en gezellig en knuffelt nu ook veel vaker :D

5. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Vlek: aahh heeft S je gemist.. leuk als ze zo lief zijn he. daan is de laatste tijd ook zo lief...
    ach mn stiefzusje, hou op... ga er maar niet meer op in.
    en nu is het de vriendin van mn stiefbroer. we wachten af...

6. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Goedemorgen!!

7. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    nemo: SUPERMOOI!!!!!! Echt ZOOOOOOOOO leuk geworden!!!! Laat maar komen je meissie :)

merel: Hoe voel je je vandaag? Beterschap meid!!

quint"Aaaaah meid wat rot dat M nog zo tegen je moeder doet :( Lijkt me heel zwaar. En verder zo druk, dat is ook niet lekker. Wel fijn dat de voeding goed gaat. Knuffel!!

giraf: En hoe is t met J? Eindelijk beetje geslapen?

Vlek: Aaaaaaaah had S je gemist :) Wat lief!!! En ja hoor ik denk mn geld wel te zien, want ik heb haar adres gebruikt in mn bericht;)

Hier een ziek meisje. Gister bijna 39 koorts en vannacht flink gespookt!! Giraf, Rasp: CHAPEAU!!! Pfffffff echt zielig hoor :(

8. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ach arm pip...

9. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Weet niet meer wie het vroeg, maar daan is met 39w4d geboren

pfff niet mn dag vandaag. ML is natuurlijk wel thuis maar afgelopen dagen fulltime aan het klussen geweest. is nu ombouw aan het lakken. heb wel gevraagd of hij als hij klaar is wat met daan kan doen, ik MOET zo echt even rusten...

10. raspberry

@BB, ach arme Pipje en arme jij! Sterkte en hopelijk snel weer alles bij het oude!

@Nemo, wordt er nog niet aan de deur geklopt? Ben zo benieuwd!! Heb zin om te F5en!

@Vlek, ah ze heeft je vast gemist, kindjes kunnen niet zonder mama hoor. Wel fijn voor jou nu dat ze zo lief is.
    Hoe gaat het met je misselijkheid?

@Merel, hoe is het met je? Beetje opgeknapt?

11. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ik voel nog weinig Rasp...

Weet ook niet meer hoe het hoort te voelen, maar als de eerste weeen beginnen herken ik vast wel weer ;)

12. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Aaaaah komt goed Rasp!! Dit is maar even (hoop ik) Je bent een schat!

Vlek: Nog 5 nachtjes!!!!!!!!

13. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    goedemorgen dames.
    zo heb lekker een onverwacht ochtendje voor mij alleen, S slaapt nog steeds :$, ga dadelijk maar eens kijken.
    heb wel alle kalfjes weer op orde, en dat was ook hoognodig :)
    vanmiddag even lekker naar de stad, waarom: geen idee, even lekker neuzen :D

dadelijk de vlag nog even halfstok hangen, als de vlag er dan toch is moet je m ook gebruiken he.
    nog meer mensen die vandaag en morgen de vlag uit hebben?
    vanavond moet ML nog even helpen met de dodenherdenking als verkeersregelaar.

BB, hoe gaat het vandaag met pip ?? hopenlijk stukken beter, zo zielig als ze zo ziek zijn :(

nemo, ja jammer dat sommige mensen zo zijn :( die hebben geen bord voor hun kop maar een 30 cm dikke betonplaat, en alles wat hun bedenken is goed, ken helaas ook zulke mensen ;)

14. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Nemo: Jaaaa je moet je rust ook goed nemen!!!! Sleur ML maar uit de babykamer

15. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Eerst de ombouw af, BB... Dan.is het écht klaar

ML is super schilder. Echt fijn, maar duurt zo lang. Alles wordt net zo lang geschuurd tot het spiegelglad is en daarna super keurig in de lak gezet. Je kan jezelf er in zien... Hij is nu zelfs de radiator achter de ombouw aan het lakken ;)

16. raspberry

@Vlek, wij hebben geen vlag maar vanavond ben ik wel even stil hoor, dat doe ik trouw ieder jaar.
    Geniet van je dag, lekker neuzen vanmiddag!! Iets moois voor het beebje kopen he haha.

@Nemo, oh je herkent het zeker wel als het zover is hoor!

@All, jullie nog plannen voor morgen?! Jammer dat het niet zulk mooi weer wordt als met koninginnedag...
    Wij hebben nog geen plannen.

17. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Plannen voor morgen: net zoveel als normale zaterdag. Ik hoop wel dat ML Daan de komende dagen beetje kan bezighouden. hij is wel heel lief hoor, maar vermoeiend...
    dinsdag gaat ML weer weg :$

18. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Nemo: Oh heeeeerlijk!! Ik heb juist zo'n afraffelman :( Miet alle klussen aan mn sbroer vragen, anders krijg ik puin :p;)

Rasp: Nee nog geen plannen :) Komt vast goed ;)

Vlek: Ik heb ook geen vlag, maar ben wel stil meestal (soms vergeet ik t met de kindjes :))

Pipje is nog niet fit helaas. Ze hoest nog flink, maar is wel lekker gaan slapen net gelukkig. Dadelijk een lading fruit er in gooien, vitamientjes :D:D
    En Moos is 100% zindelijk nu!! Alle poepies en plasjes op de wc of in t potje :D:D

19. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Wat super van Moos!!!

Wij hebben wel een vlag. Die kunnen we idd wel uithangen morgen.

20. raspberry

@Nemo, he jakkes wat vervelend dat ML dinsdag weer weg moet, sta je er weer alleen voor. Waar moet hij heen en voor hoelang?

@BB, Hoeraaaaa voor Moos, kanjertje!!! En mama's geduld is beloond!

Deel Deze Pagina