aaaha, duidelijk. ja ik heb de voortanden ook al laten opvijzelen want die waren ook door de AB van vroeger mooi aangetast.
Ben denk ik geboren met sterke tanden. Gelukkig nog maar iets 3 à 4 gaatjes... Tot mijn 23e (ongeveer) überhaupt geen gaatjes, terwijl ik toch ook meer keer per jaar een kuur heb gehad... Hopelijk heeft Daan dat geërfd
Moet ff mijn frustratie kwijt Ging net naar de kruidvat, moest voeding hebben ende doekjes van zwitsal waren in de aanbieding, denk doe dat mooi in 1 keer en rijd daarna door naar stal. Kom ik daar keuidvat dicht, had het kunnen weten haha. Dus denk ga naar de ah op dat zelfde plein, dicht. Ik richting huis gereden naar ah bij ons in de wijk, wel flesvoeging maar geen potjes fruit. Ik weer richting deka, kom weer langs het eerste winkel centrum, dicht. Kon ik dus weer richting huis om bij de c1000 fruit te gaan halen. Ben dus niet naar stal geweest en heb uit frustratie een zam chips in de auto zitten eten
LM, aaaaaah ja jee kan me voorstellen dat je gefrustreerd bent!! zou er ook gek van worden. nu wel even je woeste gevoelens kwijt!! hiii een zak chips doet altijd goed he!!
Heerlijk......hij ligt nu netjes in de kast. Heb nog wat bewaard voor de volgende keer . Ga nu slapen om 06.30 uur gaat die stomme wekker weer. Zo geen zin om te werken, kan wel janken als ik er aan denk Fijne avond meiden!!! En nemo laatste dagje!!!
Aaah lieve LM, nee je zit niet lekker in je vel door het werk of niet?? maar het duurt nog even voor je minder kan werken toch (oktober uit mijn hoofd??)
Ik zit inderdaad niet lekker in mijn vel. Ben moe, nergens geen zin in en lig het liefst de hele dag op de bank. Maarja we moeten door, per oktober ga ik minder werken. Er komt nu een hele drukke periode aan op het werk en ben bang dat wanneer ik nu minder ga werken ik straks helemaal thuis zit.