Part II of the 13 musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door giraf, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Rust maar lekker uit Giraf

Was nog vergeten te zeggen dat Daan ook op een billendoekje zat te kauwen... Is daarna wel lief gaan slapen.

Hij is nu naar kdv, ML heeft hem net gebracht. Nu aankleden en naar de VK en daarna gaat ML weg.

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Nemo, ach je moet maar zo bedenken dat het voor D.aan ook niet niks is allemaal. Hij merkt dat er zoveel gaande is maar kan het nog niet allemaal begrijpen. Komt goed met je mannetje.
    Sterkte dat ML weg gaat!

@Girafke, meid toch doe maar rustig aan, even goed beter worden!!

@All, het is hier rustig, ik mis een heleboel musketiertjes........
    Wanneer kwam Cinnemon ook al weer terug??.......

Hier een druilerige dag, regen! Denk dat we binnen zitten de hele dag helaas....
    De buren hadden net heel erge ruzie, hoorde het door de muren heen. Vind ik dan zo vervelend maar tja, oude huizen....
    Ze kwam net een kaartje brengen om haar excuses aan te bieden voor het lawaai. Ach gos ik heb zo te doen met die mensen, zijn diegene die een baby krijgen in juli en niks hebben. En hun relatie is ook niet al te best maar tja wat wil je ook als je zorgen hebt...zo zielig maar wat kan ik doen. Heb maar gezegd dat ze maar eens moet komen praten als ze wil.

3. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Alles was goed bij de VK. Vorige week 2,5 kilo erbij, nu weer een kilo er af :( En vreet toch aardig moet ik zeggen :p
    Hartje klopte goed, bloeddruk goed en net bloed wezen prikken voor ijzer.

4. giraf

giraf Niet meer actief

Oh fijn!
    In de laatste weken verloor ik een kilo per week, terwijl ik toch echt de hele dag door at, amper dat dat nu niet meer zo werkt :D

5. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Rasp: Wat vervelend dat t eten met J nog niet helemaal goed gaat... En het is niet fijn als je niet weg kan onbezorgd :( Ik hoop wel dat alle moeite beloond is en hij goed is gegroeid!! Knuffie!!

Nemo: Ooooh hihihihi dat is wel een heel duidelijke statement van D;) Vandaag Mloos :( Sterkte bikkeltje!! Knuf! Fijn dat alles goed was! :D

Giraf: He verdorie wat rot dat je ei zo gek doet :(:( Hopelijk wordt het wachten wel MOOI beloond!! Ik vind het wel leuk als jij en Vlek beetje gelijk op gaan :D:D
    Oooooh en ook nog slecht geslapen en ziekjes :(:(:( Knuffel!!!!!

Sorry meiden ik verwaarloos jullie... Ik zal er weer meer proberen te zijn!!

Merel: Hoe gaat het met je op de camping??? Beetje beter??

6. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    zo ook goedemorgen!!

@Nemo, weer gekeurd!! en die Daan, ja f deed ook maffe dingen hiii komt straks allemaal goed joh, hij weet dat er iets gaat gebeuren maar ja is ook moeilijk. Rustig aan, en ooooh ben zo nieuwsgierig na je beebje!!

@Rasp, hiiii had je me gemist??:p. weet ook niet wanneer cinn terug komt!
    En jee ja dat is ook allemaal niet niks voor je buurtjes maar leif dat je een luisterend oor heb geboden <3
    Oh en hier schijnt de zon!!

@BB, ja voel me verwaarloost whaaaahhaaaa

@giraf, nog niet echt beter dus, nou rustig aan dan maar he!! snel opknappen, en jij heb dus een raar ei!! nou wie weet alles kan nog!

Hier een heerlijk rustig dagje, wasjes draaien beetje strijken!!

Oh kwam zo net F dr nw tas voor PSZ uiteraard van nijntje hiiii ze was helemaal blij, zo lief!!

7. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh ja Rasp: Wat ontzettend lief ben je toch ook voor je buurtjes!! Jij hebt een mega hart van goud!!!!!!!

8. raspberry

Meiden, hou op, hihi.
    Nee, ik vind het gewoon erg, zou willen dat ze het net zo goed als wij hadden...vind het frustrerend dat ik niet veel kan doen....

9. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    rasp, ik denk dat je al veel meer doet dan menig buur, dus een klopje op je schouder van vlek hoor !!
    ik kan hier nog wel even de kleertjes uitzoeken, als je dan in aug deze kant op kunt kun je dat mooi meenemen, scheelt toch altijd weer iets.

nemo, lastig dat ML weer weg is hoor :(, als er wat is wel melden he, misschien kunnen de musketiers je helpen. wel lastig dat D zo gekl doet, zou mij ook nog wel te wachten staan met S

merel, hoe gaat t met je ?? nog een kleine 3 wkn toch ?? voel je je alweer iets beter ?

BB, welke film ben je eigenlijk geweest met ML ?? deze week weer een drukke week zo te lezen, succes meid !! mooi tutdoekje had je gemaakt zeg, wauw !!

giraf, vandaag even giraftime, goed zo even die batterij opladen, is ook niet niets om elke nacht maar weer uit je slaap gerukt te worden :(
    wel raar dat de ovutesten zo vaag zijn, hopenlijk snel een knallend ei !!

nog 1 nachtje en dan weten we het, oooh ben zo zenuwachtig.
    vandaag s naar de PSZ, en moet vanmiddag nog boodschappen doen, vanmorgen de was al opgevouwen en buiten weer alles geveegd, die pluizende paardebloemen en afvallende blaadjes van de beukenheg kun je blijven vegen :(

10. raspberry

@Vlek, maar jij hebt meisjeskleertjes toch? En het wordt een jongentje bij de buren. En daar komt bij dat ze al heeeeel veel kleertjes hebben gekregen tm maat 80 dus ze kunnen een heel eind vooruit, toch bedankt lieverd!
    En jaaaah morgen is DE dag!! Ik heb er zin in hahah! Spannend!

11. giraf

giraf Niet meer actief

Jaaaaaa!!!! Morgen echo! Hoe laat mogen we? ;)

12. giraf

giraf Niet meer actief

Whaaahhhh!! Wat een dag!Ik belde vanochtend de HA voor de verwijzing, had ze nog steeds niet gedaan! Dus ik ben behoorlijk uitgevallen tegen de ass. :) belt de HA me 5 min geleden terug, dat we vanmiddag al naar het ZH kunnen!
    Vanmiddag 14:30 hebben we een afspraak met de KA en ze zei dat ik er rekening mee moest houden dat ze gelijk ter observatie opgenomen zou worden! Spannend dus!
    Ik houd julle op de hoogte!

13. raspberry

@Giraf, oeh jeetje meid! Wat heftig!!! Ben heel benieuwd maar vind het wel sneu voor jullie wanneer ze opgenomen wordt. Sterkte vast!!!

14. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Giraf, oooh de HA wil wat goed maken dat jullie gelijk al kunnen komen. Wel fijn.
    Maar hoop maar dat ze wat doen, en ja je kleine meiske achterlaten nee dat is niet leuk maar onthoud goed; het is voor een goed doel!!
    Toytoytoy!! succes en we worden graag op de hoogte gehouden
    Knuf voor I he!!

Vlek, al zenuwen voor morgen spannend maar vast helemaal goed je heb zoveel zwangerschapskwaaltjes kan niet missen, dus morgen vast naar een pracht beebje kijken!! We willen wel de foto's zien he:D:D

15. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ooowww spannend Giraf...

16. raspberry

Pfff, V.era heeft het schreeuwen/gillen opnieuw ontdekt en ze weet dat wij daar van balen, ik ga maar even in de negeerstand denk ik vanaf nu want ik word er gek van. Ook ligt ze wéér boven in bed te stieren en ze houdt J. hiermee ook wakker. Dus 2 boefjes boven die nog wakker zijn en mama had zoooo'n zin in een moment voor zichzelf.
    Ook gaat de BV al een paar dagen neit goed, J. is erg onrustig aan de borst, komt weer 2 keer 's nachts en hij heeft zonet een gaatje in mn tepel gebeten, au au au!!!
    Ben een beetje bv radeloos maar stoppen is geen optie.
    En ik vloei ook al weer 11 dagen.....
    Zo, even een klaagzang, ben ik het weer kwijt....

17. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oooooooooooooooooooooooooooooooh Giraf wat spannnd!!!!!! misschien kun je even doktertje spelen met een pop voor je gaat? is ze een beetje voorbereid!! Knuffel!!!!!! En je gaat je vast heel kut voelen als ze moet blijven, maar voor haar en voor jullie echt het beste wat je als mama kunt doen!!!! Kanjer!!!!!!

Vlek: oooooh nog 1 nachtje!!!!!!!!

Rasp: je bent een topper!

18. raspberry

@BB, thanks!!! Werkse vanmiddag lieverd!

19. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    jeeeee hier al t middagje gehad. Neef en nicht lunchen bij mij dinsdags. Mn zus was vandaag ziek. Echt flink diarree. Nou... mn nichtje ook ineens! alles ondergepoept op de wc, net te laat... arm ding. Dus ik maar mn neef naar school gebracht, mn nichtje op de wc laten zitten en mn zus gebeld. Nichtje kon naar huis. Op school haar ziek gemeld en naar huis om mn nichtje te verschonen. luier omgedaan, hup in de auto en naar huis gebracht. En ik had vanmorgen al gewerkt en de kindjes weggebracht en boodschappen gedaan. En zometeen mag ik weer;) en dan fysio... :( pfffffffffffffffffffffff

20. raspberry

@BB, jeetje was sneu voor je nichtje en wat een dag zo voor jou! Dat kan eigenlijk niet he.......
    Denk goed om jezelf lieverd, het moet wel goed blijven gaan met je he. Knuf X

Deel Deze Pagina