Dat is waar maar het zou ook fijn zijn dat je dan lekker even kan genieten zonder dat je lichaam helemaal af is. x
@Rasp, aaaaaahh gillen nee, F heeft een handje van in de tuin te gillen!!!ik heb er ook een hekel aan. Negeren ja dat werkt hier ook het beste. Maar het is dus niet je dagje, Morgen een nieuwe dag en nu hopen dat het snel bedtijd word he Xx @BB, arme nichtje! maar jee wat en dag echt niet normaal!! probeer toch tussendoor beetje rustig aan te doen(indien mogelijk) en ja het is waar wat je zegt binnekort heb je rustige dinsdagen werkze en fysio-se Ik ga even na het dorp boodschapjes doen, ML is laat vanavond thuis. heb ik altijd een hekel aan nou ja ach ja is niet anders. Oh hij heeft gister een sollicitatie gesprek gehad!! ben benieuwd wat het word
@Meis, oh spannend een sollicitatie, is hij niet meer tevreden met zijn huidige baan? Nee t is niet mijn dag, maar J. slaapt nu wel en V.era is lekker aan het spelen. Vanavond heel vroeg eten en daarna meteen op bed!
@Meis, oh spannend een sollicitatie, is hij niet meer tevreden met zijn huidige baan? Nee t is niet mijn dag, maar J. slaapt nu wel en V.era is lekker aan het spelen. Vanavond heel vroeg eten en daarna meteen op bed!
giraf, wat goed dat je van je afgebeten hebt, wel heel fijn dat je direct vandaag al naar het zkh kan, zit je ook niet zo in de zenuwen. succes meid !!! meis, sollicitatie, spannend hoor !! wanneer krijgt ie het te horen of ie door is ? BB, wat een dag , wel aan jezelf denken he, maar dat is op zulke dagen makkelijker gezegd dan gedaan helaas . rasp, volgens mij zit er onweer in de lucht, S is ook al zo dwars als maar kan , en dat gillen *zucht* wel fijn dat ze al kleertjes zat hebben, zal eens kijken wat er nog meer op zolder en de kelder staat mag morgen om 10.30 bij de gyn zijn, denk echt dat het goed zit maar ja dat stemmetje van die andere gyn he :x
@Rasp, ja hij zit niet lekker in zijn vel en ben het spuugzat elke keer dat gemopper en ja hij wou graag interim werk doen maar dat ligt op zijn gat op het moment. En is wel fijn als hier nog rook uit de schoorsteen komt en brood op de plank hiii En idd lekker vroeg er in vanavond!! @Vlek, ja had de was klaar en dacht ja het gaat zo regenen tenminste dat zei buien.radar maar nog niets gezien, het is ook zo benauwd he. Maar begrijp ik goed dat je een kelder vol kleding heb?? kom ik bij je shoppen whahahahaaa
Maandenlang vaart ML tussen Adam en Rdam en nu zijn ze onderweg om te laden in Rdam voor Duitsland...
@Vlek, nou hier heeft het niet geonweerd hoor, bij jullie wel? @Meis, nou dan zou het superfijn zijn als hij aangenomen is, hoop het voor jullie!! @Nemo, oooh jeee, nou de baby komt dan toch niet joh. Mijn vK zei altijd dat je niet bevalt wanneer het echt niet kan dus komt vast goed meid! @Giraf, meid hoe is het?? Al nieuws?? Denk de hele tijd aan jullie en de kleine meid en of ze in het ziekenhuis moet blijven... @Merel!!!! Waar ben je??!!!!!! Heb je geen internetverbinding meer op de camping?? @All, nou het lijkt wel of ik pas net begonnen ben met BV, mijn linkertepel doet pijn!!!! Het voeden voelt nu net zo als voeden met kloven, dat heb ik nu in feite ook maar man wat doet dat zeeeeer!
Hij dacht dat ik de grap al lang snapte Hij zegt ook wacht nog maar 14 dagen.... nou als het aan mij ligt niet hoor. maar helaas hebben we het niet voor het zeggen...
Wat een heftige dag!I is dus opgenomen..... Vandaag kon ik ineens om half 3 terecht bij de KA. Wij ernaartoe en ze is helemaal onderzocht. Zegt de KA ineens dat ze diezelfde nacht nog opgenomen gaat worden. Oké, dat had de HA ook al gezegd dus ik had er stiekem al rekening mee gehouden. I kreeg een kamer toegewezen en de arts kwam vertellen over het verdere verloop van de opname. Ze wordt voor meerdere dagen, dag en nacht opgenomen! Ze gaan haar dag en nachtritme onder de loep nemen, medische dingen uitsluiten en ons zo pedagogisch bijstaan om I te laten doorslapen... Wat betekend dat ik er in de nacht niet bij mag zijn! Pfff, heftig hoor! Ik moest rust pakken in de nachten en overdag mogen we er zoveel zijn als we zelf willen. Ik heb haar daar dus op bed gelegd en ze ging na 3 min jammeren al slapen, ik ben nog even bij de deur blijven luisteren maar ze bleef stil. Dus nu zit ik thuis, zonder I Ik blijf de mantra in mijn hoofd maar herhalen "het is voor een goed doel" ik hoop met alle vezels in mijn lijf dat het iets gaat opleveren, dat dit hele gebeuren niet voor niets gaat zijn... Ik heb nog nooit zoveel gehuild op een dag volgens mij
Lieve lieve Giraf, idd wat moet het moeilijk zijn voor jou ml en I. En dat je moet huilen logisch, tuurlijk weet je dat het voor een goed doel is maar ja daar heb je nu even niets aan!!! Een hele dikke knuf probeer toch een beetje te slapen en dan is het ook zo morgen. Dikke kusssss (hoelang moet I nu blijven??) Xxxx
Aaaah lieve Giraf... dikke knuffel Het is inderdaad voor een goed doel Probeer toch goed je rust te pakken en hoop dat de dagen voorbij vliegen...
Waren ze verder wel behulpzaam en vriendelijk in het ZH? Kan me voorstellen dat het wel fijn is dat je nu serieuzer genomen wordt