Part II of the 13 musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door giraf, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giraf

giraf Niet meer actief

Dat weten we nu nog niet precies, is even afwachten hoe I op de hele situatie reageert, maar iig de komende 4 dagen, en dan misschien langer....

2. giraf

giraf Niet meer actief

Ze vonden zelfs dat ik nog lang heb gewacht met aan de bel trekken :) ... Schijnbaar krijgen ze vaker kinderen ter observatie die niet goed slapen.

3. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Hebben ze het ook gehad over mogelijke oorzaken??
    Sorry hoor, lijkt wel kruisverhoor

4. giraf

giraf Niet meer actief

Haha geeft niks hoor :D
    Misschien slaapstoornis, maar misschien gewoonte. Dat het gedrag is wat wij haar en/of zij zichzelf aangeleerd heeft. Ze kunnen nu nog niet veel zeggen daarover, dus is nog even afwachten...

5. giraf

giraf Niet meer actief

Ik ga nu lekker douchen en naar bed... Ben doodop....

Truste alvast lieverds! Ben echt heel blij met jullie steun!! Vind het fijn om mijn verhaal aan jullie kwijt te kunnen!

Jullie zijn allemaal kanjers! :)

6. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Nou hopelijk reageert ze goed, en laat ze ook dr onrust zien net als thuis!!
    Maar als je even wil kwekken huilen gal spuwen ik zeg doen lieverd want het moet voor jullie echt moeilijk zijn.
    En wel knap van I dat ze toch zo goed is gaan inslapen want het is toch een andere omgeving!!! Xx

7. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Slaap lekker. Hopen kun je zelf goed slapen...

8. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hi....

Wel bijgelezen, wel internet, geen tijd , geen goeie zin, geen goeie gezondheid....

GIraf: oeehhh meid wat ellendig, maar van de andere kant ook weer fijn. Klinkt stom, maar eindelijk iemand die jullie gaat helpen!! Probeer dat vooral te onthouden, jullie worden gehoord!!!
    Hoop dat I inderdaad hetzelfde 'gedrag' laat zien, en dat er snel conclusies getrokken gaan worden. En vergeet niet: jullie zijn top-ouders, jullie doen alles voor de kleine meid om haar te helpen!
    Dikke dikke dikke knuffel voor jou ML en I en J!!!

Nemo: wacht nog even met bevallen....ik wil ook mee F5-en, maar heb nu zo weinig tijd!!

BB: whatsapp me even een hint als er hier iets mega spannends aangekondigd wordt wil je? Anders kom ik zo laat om het hoekje kijken.....
    Pip alweer beter??

Rest: sorry, ik ga heel hard zwaaien, heb alles gelezen, maar mijn hoofd zit nog steeds potdicht van de snot, ik hoest als een roker, en de kindjes zijn ook snotterig...
    Het huis gaat ok, maar even een weekje dat je het niet echt ziet vlotten...
    Afgelopen weekend zo'n knallende ruzie gehad met ML dat het bordje te koop wegens scheiding bijna de tuin in kon :(.
    We lopen op eieren en ons lontje is -10cm.....

9. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Halloooooooooooooooooooo lieverds!!!!!!

Ik ben er weer:D Ik heb jullie gemist! Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Het weer was niet geweldig maar het was super fijn om met z'n viertjes te zijn! We hadden het zo nodig!!

Ik heb alleen de laatste 10 pag. bijgelezen. Ik hoop niet dat ik hele belangrijke dingen heb gemist?
    Ik heb iig geen smsjes gehad. Dus nog geen Nemo-beeb en geen zwangere Giraf.

Giraf, Eindelijk worden jullie serieus genomen!! Het is niet leuk dat je nu niet bij je meisje mag zijn maar hopelijk kan er nu wel duidelijkheid komen! Dikke knuf!

Merel, niet lekker in je vel:( Arme jij! Verbouwen geeft veel stress. Ik hoop dat jij en ML weer snel op 1 lijn zitten! Knuf!

Vlek, morgen echo!!! Jippieeee! Hoe laat? Weet niet of je dat al gezegd hebt maar dan heb ik daar overheen gelezen.

BB, in de lappenmand zag ik. Vervelend dat je nog zo'n last hebt van je bekken. Laatst zei iemand tegen mij dat het terug kan komen tijdens het ontzwangeren, maar dan is het gelukkig tijdelijk.

Meis, ook een goede vakantie gehad? Heb je al lang niet gesproken zeg! Ik ging net weg toen jij terugkwam.

Alle anderen; hoe is het met jullie?

Wij hebben dus een fijne vakantie gehad. Alleen was er minder goed nieuws toen we terugkwamen.. Vriendin van ML is overleden... (ik heb op de site wel eens iets over verteld geloof ik) Ml heeft nog net afscheid van haar kunnen nemen gelukkig. Vrijdag is de uitvaart.
    En na de uitvaart kunnen we meteen door naar een familie weekend wat m'n schoonouders hebben georganiseerd. Ik denk niet dat we dan in de stemming zijn om gezellig te gaan doen..

pfff, dit had een gezellig berichtje moeten zijn na 2,5 wk afwezigheid... Sorry:(

10. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Wil nog even zeggen dat ik jullie echt heb gemist! Ik wilde super graag tijdens de vakantie even binnenvallen maar ik had een afspraak met ML gemaakt. Ik geen i-net en hij niet werken. Hebben we ons beide braaf aan gehouden;)

11. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Nou wij jou ook hoor!!

En ja even helemaal niets is ook wel lekker he. (ik ging overal waar i-net was even zp spieken hii verslavend hoor:))
    Je glazenset al compleet hii

En wij hebben een heerlijke vakantie gehad, jullie ook dus.
    alleen zo thuis komen is niet leuk gecondoleerd, en kan me voorstellen dat je even je hoofd even niet naar familieweekend sterkte!!

12. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    BB, zit je lekker te chillen met de pootjes omhoog op de bank!! heb je verdient hoor na zo'n dag als vandaag Xxxx

13. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    oh giraf.. :( war zwaar en heftig en kut en onmenselijk is dit! Ja matuurlijk is het nodig en voor n goed doel' maar je kindje zo moeten achterlaten is afschuwrlijk :( ik leef echt mdt je mee wijffie.
    Ik hoop echt dat je snel geholpen wordt!

Hier gaat t e,ht ff niet goed.. Erg veel pijn en ben ook niet gaan sporten. Pip wilde niet gaan slapen en Moos viel voor t dten in slaap maar werd net wakke r nu sla apt ie maar hij blafhoest ik ga plat want morgen lange dag...

14. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    :$Jeetje lieverd wat heftig!!!! Kan me erg goed voorstellen dat het allemaal heel erg emotioneel moet zijn. De gedachte dat een ander ineens de zorg voor JOUW kindje overneemt kan je je denk ik ineens wanhopig en onterecht "misbaar" voelen. Ik heb het natuurlijk niet meegemaakt, maar zo'n gevoel als ik jouw verhaal lees komt in mij op. Lieve schat JE BENT EEN TOP MAMA!!!! Al zou het een combi zijn dan nog heb jij met alle liefde het beste voor haar gedaan! Het vele huilen laat alleen maar blijken hoeveel je van haar houdt! Je meisje mag blij zijn met zo'n lieve mama en jij met zo'n lieve geweldige en mooie dochter. Een ontzettende dikke knuffel van mij en je kunt het schat! Blijf tegen jezelf zeggen dat dit nu misschien heel erg moeilijk is voor jullie allemaal, maar uiteindelijk het allerbeste en ook voor allemaal!
    Hele dikke kus Doortje

15. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Jaaaa

nee toch niet :p

16. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Hiiiii, verveel je je :)

17. raspberry

raspberry Niet meer actief

Meiden toch, even niet zulke mooie berichten hier.

@Giraf, meid ik heb je gesmst, vind het vreselijk voor jullie en hoop echt dat het een heleboel goeds gaat opleveren.

@BB, he lieverd het gaat niet echt zo he. Sterkte en ik hoop dat je snel weer wat rust hebt en dat het dan beter gaat. Knuf

@Cin, wat fijn dat je er weer bent, we hebben je gemist hoor.
    Maar wat een vreselijk nieuws bij thuiskomst, gecondoleerd en sterkte hoor.

@Vlek, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah het is eindelijk zo ver!!!!!!!!! Ben zooooooo benieuwd!!!!! Geniet er van meid!!

18. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedemorgen,

Nou vandaag mag F naar Psz. Ga dr nu zo wegbrengen hiiiii
    Oooh wat worden ze dan groot.

19. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Meis, oh jaaaaaa, succes!!!! Hopelijk vind ze het geweldig!!!! Hopelijk jij ook hihi.

20. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    giraf, heeel fijn dat je eindelijk gehoord word, ook al breekt het je hart :(, lijkt me heel erg om haar achter te laten, maar het is voor haar eigen bestwil moe tje maar denken, hopenlijk laat ze haar gedrag van thuis ook in het zkh zien zodat er wat aan gedaan kan worden, en jullie weer een vrolijk gezinnetje worden met veeel slaap !!

cinn, gecondoleerd !! wat naar thuiskomen :( wel fijn dat je ML nog afscheid heeft kunnen nemen. heel veel sterkte de komende tijd en je zinnen verzetten tijden het familieuitje is misschien ook wel fijn, maar kan me voorstellen dat je er niet echt voor in de stemming bent :(.

meis, hoe ging het wegbrengen ?? vast heel goed !! spannend he, vooral als ze dan na zo'n eerste dag weer thuiskomen.

BB, denk maar even vooral aan jezelf, zoveel pijn is niets :( en dan vandaag vandaag ook nog zo druk, doe t kalm aan meid !!

merel, kan me voorstellen dat alle stress er in een ruzie uikomt hoor, maar leuk is het niet :(, wel alles weer uitgepraat ?? word tijd dat de verbouwing afkomt zodat jullie niet op 10 M2 hoeven te leven, want daar word je lontje idd heel kort van.

jadore, fijn dat je even langs komt, hoe gaat t ??

over een half uur naar t zkh, ben zo zenuwachtig, ontplof bijna van binnen :( kan 2 kanten op en ik hoop de goede

Deel Deze Pagina