Succes vandaag Vlek! Ik duim voor je Hoe is het gegaan meis?? Nog nieuws Giraf? En verder nog een berg 'slecht' nieuws zag ik. Dikke knuffel voor jullie allemaal... Ben weer bij mn moeder aan de studie Had mailtje gehad met punten om te verbeteren
Vlek: SUC6!!! Ga duimen voor een hele mooie beeb met mooi kloppend hartje! (weet eigenlijk wel zeker dat het nu goed zit!) spannend maar probeer er ook van te genieten he! Meis: spannend voor jullie beide! Maar.....weet zeker dat jullie het beide super fijn vinden!! En wat zal ze straks trots zijn en vol verhalen!! Cinn: oh gecondoleerd meid.....heftig zo jong.....sterkte voor de afscheidsdienst. Hoop dat je op het familie uitje toch je zinnen kunt verzetten.... Knuffel! BB: jij ook een dikke knuf.....is niet makkelijk, lichamelijk wordt je door je werk uitgeput, dat op en neer sjezen enzo, kan toch niet eigenlijk? En anders even de ziektewet in he....je wilt hier niet je hele leven mee blijven sukkelen. Giraf: hoe was de eerste nacht van I gegaan? Hoop zo dat je al iets van berichten krijgt van het ZH, als is het maar dat ze zich niet helemaal alleen gevoeld heeft. Weet dat de zusters in het ziekenhuis super lief voor die kindjes zijn, en dat er ook veel te kijken is voor haar, alles nieuw dus vaak ook wel alles interessant. Knuffels voor jou en je meisje!!! Zo, iedereen weer een klein hart onder de riem gestoken, ik ga weer aan het werk. (terwijl ik ook beter eens een paar dagen onder de wol kan blijven, het wordt en maar niet beter op lichamelijk...:x)
@Vlek, oooh ik denk aan jullie meid!!!! Hoop het snel te kjunnen lezen hier! @Merel, och helemaal jou vergeten, he meid wat een toestanden bij jullie ook. Moeders hebben gewoon geen tijd om ziek te zijn terwijl dat soms zo nodig is, even goed uitzieken. En verbouwingen brengen volgens mij altijd stress mee he en we hebben het al vaker gezegd hier, stress is echt niet goed voor je relatie. Heel veel sterkte meid en werkse vandaag!!! knuf x
Merel, beterschap, doe je rustig aan? Giraf, hoe is het vannacht gegaan met I? Hoop van harte dat het slapen nu wordt opgelost en dat ze heel snel naar huis mee mag, een hele dikke knuffel voor jullie. Cinnamon, gecondoleerd en veel sterkte. Fijn dat jullie vakantie leuk was. Vlekkengek, heel veel succes. Het zit goed, ik voel het! Meis, hoe is het gegaan met F? Spannend, hihihihi Nemo, nog geen beeb zie ik. Succes met je studie. BB, doe je ook rustig aan? Inderdaad anders even je ziek melden. Knuffel. Rasp, hoe is het?
@Quint, hey! Gaat goed hier, eten van J. nog niet maar dat komt vast wel. Hoe gaat het met jullie? En werken?
Goeiemorgen allemaal! Vlek, ik hoop dat het allemaal goed zit en dat je nu aan het kijken bent naar een prachtig kloppend hartje!! Giraf, je zal nu wel bij je meisje in het zkh zijn. Sterkte daar vandaag! Ik hoop echt dat je meer duidelijkheid krijgt. Nemo, suc-6 met het verbeteren. Is het veel, of valt het mee? Hoe voel je je verder? Merel, een paar dagen rust zou voor nou ook geen kwaad kunnen geloof ik... Denk aan jezelf hoor! BB, hpoe is het met jou vandaag? Heb jij al iets teruggehoord van je studie? Ik hoop voor je dat het allemaal wordt goedgekeurd. Wij gaan hier vandaag lekker aanrommelen. Ik heb nog een berg was en strijk liggen. En vanmiddag wil ik met de kindjes gaan knutselen. Ik denk dat ikiets van brooddeeg met ze ga maken.
@Giraf, hoe is het gegaan vanacht? @Vlek, lief oehhh je hebt nu denk ik je echo wat spannend meid! Ik duim hier mijn duimen er bijna af, pleaseeeeeee laat het goed nieuws zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan me voorstellen dat je enorm zenuwachtig bent meid. Ik hoop dat je snel positief uit onzekerheid wordt gehaald of al bent @All, zwaaiiiii naar mijn lieve meiden!!! Kan niet wachten tot het "normale" leven weer begint en ik weer heel veel kan komen kletsen, mis jullie!!!!
Rasp, V is bijna jarig!!! en J bijna 6 maanden, gaat hard, he. Het eten komt vast en zeker goed. Hoe gaan de nachten? Nog steeds één voeding of niet meer? Hier gaat het wel goed. Proberen M te trainen om op het potje te plassen maar het gaat nog niet zoals het zou moeten
Vooral wat theorie en verwijzingen Verder alles okee, wordt wat zwaarder natuurlijk, slecht geslapen, maar verder alles goed... Grote knuffel voor jullie allemaal!!! (sorry hoor, lees zo veel, maar reageren lukt moeilijk. Mijn hersenen zijn geloof ik al uitgezet door de zwangerschap en dan ook nog die studie er bij!)
JAAAAAAA ben zo blij, het hartje klopt !!!!! ben volgens de echo 7,2 wkn !!!! de echo staat hieronder, kleine hups ligt helemaal rechtsonderin
ja hihi, maar maakt me niets uit, als het maar gezond is en blijft zitten tot die tijd hoe gaat t met quint ?? kun je t allemaal nog aan meid ??
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!! Vlek geweldig!!!!!!!!!!!!! Deze beeb heeft zich goed vastgepakt aan zijn/haar mama!!! JOEPIE!!!!!! Ben heel blij voor jullie!
Maar kerstkindjes zijn wel bijzonder!!! Leuk, leuk, leuk! Hier gaat het wel, wij gaan gewoon (vrolijk) door. L is nu veel rustiger en wat makkelijker geworden maar hij komt nog steeds 's nachts voor een voeding. En M is lief en vervelend tegelijkertijd. Proberen hem op het potje te krijgen maar het kost veel moeite. Vandaag is ml aan het kleien met M, ben benieuwd hoe het gaat.
Hoi lieverds!! Vlek, whoeeeehoeeee het hartje klopt en wat een mooie echo!! heerlijk gevoel moet dat zijn of niet!! Fijn oooh ben opgelucht voor je!! Nemo, succes meis studeren en in pre-bevallingsfase ja dan heb je je hoofdje ook wel vol he, rustig aan dan maar he!! Rest lieffy's zwaai en kus!! Bedankt voor jullie lieve reacties allemaal F. heeft het heel fijn gehad, en toen we kwamen ging ze gelijk spelen met de kindjes. Ben nog even gebleven even kletsen en kennis maken met de leidsters. En warempel F plas in dr broek en poept ook nog nou zal wel spanning zijn geweest. Bij dat ik na huis ging twijfelde ze nog even maar toen kreeg ik een kus en zwaaide ze daaaaag mama. toen ik weer terug ging haar op halen waren ze lekker buiten aan het spelen, en de leidsters vertelde dat F zo'n makkelijk kindjes is en vrij in dr doen en laten. En dat alles goed was gegaan he Mama weer blij!! Nu ligt ze uitgeteld in bed hiiii (en ze ging morgen weer zei ze hiiii)
Giraf, hoe is de nacht gegaan met I in het zkh?? En heb jij/jullie nog een beetje geslapen xx Nemo, ja zeker fijn dat ze het leuk heeft gehad, en ze begon achter op de fiets ook al gelijk te vertellen wat ze gedaan had ed. zo lief!!