Part II of the 13 musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door giraf, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Morgen!!! Alles goed hier?

2. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Ja hoor. beetje saai surveilleren...

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Laatste dagje Nemo!!!!

Ik heb echt totaal geen zin! Ben er gewoon chagie van en zit steeds op de klok te kijken :)

4. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Balen LM.. knuffel

moet naar de wc!!!! help

5. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    GEWOON GAAN NEMO!!! Moeten ze maar beter voor je zorgen :(
    Knuffel! En jaaaaaaaaaaaaaaaaaa laatste dagje!! :D:D

LM: Aaaaah meid toch:( Dikke knuffel!

6. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Dit kwam niet door de zwangerschap maar door de koffie :):)

7. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedemorgen allemaal

LM, he dat word een lange dag voor je!! ach wie weet gaat de tijd nog snel dan he!

BB, jij aan het studeren??

Nemo, ja koffie hiiii, succes je laatste dagje he!! wat een vooruitzicht heerlijk, oh ja nou even bevallen en dan genieten hiii

Giraf, hoe is het bij jullie?? meestal ben je 1 van de eerste smorgens.

Hier rustig dagje, kindjes hadden goed geslapen en waren lekker pas half 9 wakker heerlijk. dus nu de laatste dingen en dan vanaaf optijd naar bedje.

8. giraf

giraf Niet meer actief

Ik ben voor de verandering eens een keertje echt aan het werk :cool:

9. giraf

giraf Niet meer actief

goedemorgen trouwens :)

10. giraf

giraf Niet meer actief

Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (3 leden en 3 gasten) :(:(:(

11. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    ja vraag me af wie die gasten toch zijn elke keer!!!

maar Giraf jij echt aan het werk dus vandaag, wat doe jij ook al weer precies iets grafisch toch?

12. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    vreemd hoor telkens die gasten :(

LM, mooie auto hoor, wel vaak wassen lijkt me, en nu is jouw auto aan de beurt om gemaakt te worden ?? sterkte op je werk, ja de examens en uitslagen komen er natuurlijk weer aan :( sterkte meid, en anders een een gesprek met LG aanknopen??

nemo, JAAAAAAAA laatste dagje, als je vamiddag de deur dichtdoet van school hoef je heeeeeel lang er niet meer heen !!

meis, laatste dingetjes doen, heerlijk he, vergeet je je paspoorten en vliegtickets niet :D

BB, hoe gaat t vandaag met je keeltje, hopenlijk al iets beter dan gister !!

merel, hoe gaat t met jou ?? hopenlijk ook al weer een beetje opgeknapt.

giraf, computeren op t werk, altijd fijn !!:D

cinn, sta je trouwens al op de nieuwe stal ??

vandaag een rommeldagje, lekker niets moeten, ben bezig met de was en moet nog stofzuigen en dweilen maar voor de rest noppes :D

13. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Giraf: dat zijn al die spirits die om jou heen hangen. elke keer als jij op ZP zit verschijnen zij als gast :p

14. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Vlek, hahaha ja dat zou een bak zijn de paspoorten vergeten. ik heb alles op stapeltjes liggen voor het eerst dat ik eens geordend ben.:p das heel wat hoor.

En jij een dagje heerlijk lekker niet te veel doen en beetje aanrommelen lekker is dat he!!

Hier liggen de kindjes lekker in bedje!! heerlijk ook even rust!!

15. giraf

giraf Niet meer actief

Hihi, of stemmen in mijn hoofd.... Een schizofreen is nooit alleen.....

Meis
    Ik ben technisch tekenaar.
    En alles op orde voor de vakantie! Lekker hoor!

Vlek
    Oh ik heb ook zin in een lekker rommeldagje, gisteren heeft ML pyama dag gehad met de kindjes, ik was gewoon een beetje jaloers. :D

LM
    Mooie auto!
    Is de hoofdpijn van gisteren al weg?

Merel
    lekker gesport gisteren?

16. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Giraf, oh ja zie had ik het goed onthouden. (mijn broertje doet ook zoiets ;))
    en een pyjama dagje heerlijk, F loopt al 2 dagen in pyjama dus gister avond zeg ik zullen we een schone aandoen dan nadat je er de hele dag in rond gehupst heb Nee mama deze is Fijn hiii.
    moet kunnen denk ik dan maar.
    En ja alles klaar laatste dingen nog maar heb alles in 2 koffers gekregen ML was trots (maar wat hij niet weet is dat en nog een tas meegaat maar dat vertel ik vanaaf wel:cool: :p)

Nemo, en doen je leerlingen nog een beetje hun best!!

17. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hey meiden!!

Heb bijgelezen maar wat is er allemaal gezegd??...........
    Hahaha, nee geintje maar ik reageer vanavond even.
    Ben een beetje sip vandaag. Eigen schuld hoor.
    Moest gisteravond met mijn mams naar het ziekenhuis voor bestraling en nou mocht ik mee kijken hoe dat in z'n werk ging. Leek me wel interessant dus ik heb meegekeken. Op dat moment ging het wel, even slikken en weer doorgaan zeg maar. Maar vandaag hakt die erin!! Zie de hele tijd mijn moeder voor me met haar blote bovenlijf, vind het vreselijk!! Dan besef je weer even wat er aan de hand is.........

18. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    #118 QMerelQ, 11 apr 2012
    Laatst bewerkt: 11 apr 2012
    Middag!

Meis heeft alles helemaal onder controle!? Heerlijk vooruitzicht dat alles klaar is dan he!

Giraf: sporten: uitstel van executie. Ik kon niet weg gisteravond aangezien ML de zand voor onder de vloer van de aanbouw erin moest scheppen....had zo snel geen oppas dus volgende week poging 2.

Vlek: dagje voor jezelf? Komen altijd wel dingen op je pad he....dus stilzitten is er voor jou niet bij he!

Nemo: enne....nog een paar uurtjes meid!! Smijt die deur maar eens lekker hard dicht straks!

LM: baal je gewoon van het vele werken, of van de werkzaamheden zelf? Misschien aders inderdaad een gesprek met je LG? Als je teveel werkdruk hebt is niet fijn, kunnen ze je beter hulp bieden als dat je straks een burn-out hebt. Zijn het gewoon de vele uurtjes in de week dat je van huis bent, tja....dan is het doorbijten meid. (geen mogelijkheid om al wat eerder minder te gaan werken? Vanwaar per okt eigenlijk?)

Hier sinds gisteren een betere keel. Toch maar gewoon uitgeziekt, ben van mening dat mijn lijf dat aan moet kunnen, al snakte ik toch wel naar sterke pijnstillers....heb het met paar paracetamolletjes kunnen redden. Nu is ML ziekig....wel aan het werk. Moet vanavond nog aan de bouw werken....ai ai...

Meis: vraagje: door dat tandvlees verwijderen heb ik nu aan de binnenkant een diepere holte onder mijn tand. Eigenlijk ligt mijn tandhals gewoon bloot daar. Ik heb nu best flinke tandpijnen als ik eet of warm of koud drink. Dat trekt echt door in de tand en wortel...
    Is daar iets aan te doen dan jij weet? Is dat normaal? Of moet ik de TA bellen? KC zei dat het wel 3 maanden kon duren eer dat tandvlees weer beetje normaal zou zijn, maar kan toch niet zo zijn dat ik tot die tijd tandpijn moet blijven lijden? Ik had ooit gehoord dat als je gevoelige tanden hebt je er pure tandpasta (voor gevoelige tanden) op moet doen als je naar bed gaat, dat zou dan een laagje om de tandhals leggen.....heb ik geprobeert...ik ging door de grond van de pijn ;)

19. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Rasp: oooh meid.....zo begrijpelijk dat je de klap vandaag (en komende tijd) moet verwerken! Je ziet dan op dat moment hoe kwetsbaar je mams is he....kan me zo voorstellen dat het met kleding aan wel ok is, maar dan bloot toch geconfronteerd te worden met die klote ziekte.....
    Knuffel voor jou en voor mams!!

20. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Merel, dank je, ja het was heel confronterend, had ik niet gedacht. Ach komt wel weer goed, we zijn meer schokken te boven gekomen.

Deel Deze Pagina