Nemo: Knuf!! En prima toch zoals je t met D doet!!!! Je blijft er wel mee bezig, zo hou je het warm! Helemaal super Quint: Nou dan zou ik je eigen gevoel volgen Succes er mee meissie!!! Komt vast goed Rasp: Jaaaaaaaa ik had zo graag willen komen... Maar 6 uur rijden is wat veel Dikke knuf en plezier met de voorbereidingen!! En J is PERFECT. Het is een prachtig mooi fijn manneke! Niks meer aan veranderen Wel fijn als de KA je gevoel bevestigd he Vlek: Hoe voel jij je? Lekker pannenkoekies gehad? Merel: Hoe is t in huize Merel? Hebben we het over beren?? Ik ben bang dat Pip ook de 9.8 al haalt hoor En die is morgen 7 mnd
Pip een beer?? Neeeee joh, eerder te mager Gaat nu wel weer. Net even strijd met Daan. Hij voelt het echt. Hoe slechter ik me voel hoe meer hij uitdaagt. Hij lijkt nu te gaan slapen...
Voor smoeder twee nachtkastjes op MP gevonden. Om drie uur krijg ik mail dat bod akkoord is, wanneer ik ze kom halen. Mail om vijf uur terug of morgen schikt. Krijg ik net een mail 'ik heb ze vanmiddag verkocht' Grrrrrrrr
Oh ja. ijzer was nog steeds laag, maar wel gestegen van 6,2 naar 6,4... Maar nog steeds bloedarmoede. hij moet richting de 6,8 / 7
@Giraf, bedankt voor de felicitaties lieverd!! Jullie moeten inderdaad maar heerlijk weg gaan dit weekend en de laptop NIET meenemen! Is wel eens goed alleen met je gezin en GENIETEN! Wel fijn dat jullie nu niet aan jullie lot overgelaten worden en dat er hulptroepen klaar staan voor jullie. Het komt vast helemaal goed meid, vertrouw daarop! Vind het tot nu toe al hartstikke knap hoe jullie er mee omgaan hoor, jullie meisje mag blij zijn met zulke ouders! Dikke knuf en als ik je niet meer spreek een heeeeeeeeel fijn weekend!!!!
Voor alle andere musketiertjes ook dikke knuffels. Nemo nog even meid, even doorbijten. T is een moeilijk periode die laatste weken/dagen maar dat ben je straks allemaal weer vergeten! We zijn net klaar met alle voorbereidingen. Hapjes staan klaar, huiskamer versierd en in het midden van de kamer een GROOT cadeau namelijk de ingepakte fiets. Wij zijn er klaar voor en hebben er zin in!!
Giraf, goed om te horen dat je zo'n fijn gesprek hebt gehad. En het is natuurlijk heerlijk dat je meisje morgen weer naar huis mag. Aan de andere kant zou het wel goed zijn als ze vannacht het gedrag van thuis laat zien. Dan zouden ze jullie misschien wat meer kunnen helpen. Maar als dat niet is dan hebben jullie gelukkig nog begeleiding! En een weekendje weg moeten jullie echt doen! En even geen lt of mobiel is echt heerlijk! Geniet ervan! Waar gaan jullie naar toe? Nemo, 39 wkn alweer Laat die kleine maar komen! Van die baaldagen zijn niet leuk. Ik hoop dat D morgen een goede dag heeft, je 2 mooie nachtkastjes vindt en de boterhammen met stroop hun werk doen Rasp, feest morgen! Alvast een fijne dag! En wat een bofkont met zo'n mooi kado! BB, hoe voel jij je? Nog erge pijn aan je bekken? @ beren Gelukkig zijn niet alle kindjes hetzelfde! Hier een beer en een poppetje @Zindelijkheid, ik heb een potje op de badkamer staan. O ging daar gister uit zichzelf op zitten en plaste 2 druppel!! Ik helemaal trots. Vervolgens zetten ik hem in bad en toen kwam de rest van de plas. Net niet op z'n zusje, hihi. Ach, hij is nog zo klein. Het komt allemaal wel. En als ik jullie verhalen lees over onderbroeken vol plas en poep en nat beddengoed vind ik die luiers nog niet eens zo onhandig Morgen uitvaart van vriendin.. Het zal wel een heftig emotionele dag worden. En daarna familie weekend. Ik heb met ML afgesproken dat we op tijd vertrekken en dan daar in de buurt even gaan lunchen en wandelen met z'n viertjes. Even tot rust komen voordat we in de familie drukte komen
cinn, das idd wel een goed idee, even lekker de wind door je haar en met elkaar praten, is toch van een heel verdrietig moment naar een heel blij moment, een tussengang ertussen inlassen is dan wel een slim plan, heel veel sterkte morgen !! nemo, balen van MP, tja sommige mensen en D weet het dus precies , balen hoor !! nog even en je poppetje is er en dan doet D ook weer normaal als het goed is. giraf, even lekker weg na deze emodagen is wel heel fijn, en geen lt en telefoon uit, zodat jullie lekker van elkaar kunnen genieten, wel heel fijn dat ze jullie serieus nemen en niet zomaar wegsturen. rasp, heel veel plezier morgen, wat zal ze stralen als ze dat kado ziet BB, pannenkoek was heerlijk hoe gaat t met je bekken ?? dit weekeind meer rust of is ML dan weg met de band ?? net weer de buren de deur uit, we zijn weer met de kermiswagen bezig voor juli. en nu wil de PSZ ook met een wagen meedoen, gelukkig is deze kermis pas in september, en aangezien ik in de OC zit , is wel grappig, kan S als een bij, als iemand nog weet waar je goedkope bijenpakjes kan halen of huren hoor ik het graag morgen werken bij de bloemetjes, druk voor moederdag. en savond ander buren op visite, voor het buurtfeest waar wij dit jaar voor aan de beurt zijn, maar zijn een beetje lastige mensen, net nieuw in de buurt en niets willen , ach ja hopenlijk komt het goed. ouders zijn ook boos op ons, dat we niet eerder hebben verteld van ons zwanger worden, band met mijn ouders is op het moment toch niet zo heel goed, dus dit kan er ook nog wel bij
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH Giraf Wilde ik uitgebreid op jou reageren (en had ik in mn hoofd ook al gedaan) ben ik het helemaal vergeten op papier te zeten Sorry wijffie!!! Maar wat een heftige dagen en ik geloof meteen dat je in het gesprek de nodige tranen hebt gelaten. Het is ook zo vermoeiend, slopend en heftig!! Ik vind ook echt dat jullie er zo geweldig goed mee omgaan! Jullie mogen jezelf echt wel even een schouderklopje geven hoor!! En als ze in het ZKH wel goed slaapt, betelnt dat niet dat het jullie schuld is he!!!!! Als je t maar laat om dat in je mooie koppie te krijgen!!! Je bent een superkanjer van een mama, echt waar en twijfel daar nooit aan!!! Dikke knuf! Vlek: Oh wat rot Maar waarom mag je dat niet privé houden? Is toch je goed recht om het liever met je man alleen te doen? Ik vind het erg jammer dat ze daar nu de nadruk op leggen, terwijl ze gewoon met je moeten vieren dat je heerlijk zwanger bent!!! Echt flauw Dikke knuf wijffie. En wat heb je t druk met de wagens hahahaha! Ja hier is een carnavalswinkel in de buurt.... Ik kan wel voor je kijken, maar online kun je ook heel wat vinden hoor!! MP bijvoorbeeld En anders zelf maken? Cinn meissie heel veel sterkte morgen. Ik kan me voorstellen dat jullie emotioneel gesloopt zijn, dus heel goed dat jullie even dat rustmoment hebben ingepland. Ja helaas wel nog erge pijn, maar ja. Het is niet anders. Hier zijn gisteren en vandaag de cavia's overleden !!! Echt niet normaal! Ik heb de fokker gemaild want das toch echt belachelijk!! oh Moos is wakker...
Rasp, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jullie kleine V!!!!!! Maak er een mooie speciale dag van!!!! Giraf, wat Fijn dat jullie begeleiding krijgen!! Hopelijk komen jullie een aantal stappen verder! En tranen....het is killing als je je kind wilt helpen en het lukt je als mama niet....vertel mij wat. Je doet meer dan je best meid, grijp alle hulp aan die geboden wordt. Ooit komt n dag dat je denkt; was het zó erg? Sterkte en knuffels! Cinnamon; héél veel sterkte voor straks. Zal n heftige gebeurtenis zijn..... Hoop dat t weekend jullie weer wat vrolijkheid mag brengen. Nemo, hou vol Meis, eind komt in zicht! Rest; zwaai!!!
Er is er één jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is V!!! Van harte gefeliciteerd en maak er een leuke dag van!
Vandaag is een bijzondere dag, een hele mooie fijne dag. Een jaar hebben we de dagen geteld, en eindelijk is het nu feest t Is je verjaardag!!! Wij zijn gelukkig en blij! t Is je verjaardag!!! Wij zijn gelukkig, zo gelukkig, heel gelukkig en blij!!!! Lieve V: Heeeeeeeeel erg gefeliciteerd! Ik hoop dat jij en mama, papa en J een hele mooie dag hebben! Dikke knuffel kleine muis!!!
BB: Pip alweer 7 maandjes, jeeejjj!! Laat ik maar niks meer zeggen over beren, ik heb he3t zwaarste kind van allemaal Ik schat nu 16,5 kilo Maar hij is trouwens 104 cm Nog gecondoleerd met de cavia's Raar... Giraf: heerlijk toch, even weg met een gezin? Inderdaad, LT thuis! Ik wil je ook wel zelf smsen als het lukt. Er staat ene giraf in mn mobiel Dat nummer hadden we ooit doorgegeven, klopt dat nog? Cinn: was gelukkig geen echte baaldag hoor, alleen even een baalmoment in de avond. Daan is verder gelukkig heel lief, is ook al 2 nachten gelijk gaan slapen (én geslapen tot 8 uur!) alleen gisteren was ff klote. Sterkte vandaag Vlek: niet zo leuk van je ouders om zo te reageren... Wees gewoon heeel blij!! Leuk al die kermiswagens, dat zie je hier helemaal niet... Merel: zwaaaiii terug Daan en ik weer lekker samen gedoucht, we zijn nu verslaafd aan douchen Daarna aangekleed en ik was gelijk helemaal moe Nu lekker op de bank, daan is aan het spelen, mijn moeder komt vanmiddag misschien helpen met stofzuigen enzo. (heb er echt specifiek om moeten vragen, iedereen staat wel voor me klaar, maar eigenlijk zit er nooit iemand hier, ik zit altijd bij anderen) Ik denk dat ik straks ook een soort vluchttasje voor Daan ga klaarzetten. Als hij ineens moet worden opgehaald.
Hoeraaaaaaaaa!!! Lieve J heeft vandaag ook een half feestje want hij is alweer half jarig!!! Jij ook een beetje gefeliciteerd knappe knul!
Nemo: Lekker weer gedoucht!! Hahaha lekkere verslaving he Doe jij maar lekker rustig aan meid Cinn: Heel veel sterkte vandaag!! Ik hoop dat jullie wel een beetje kunnen genieten van het weekend. Knuf! Merel: Hoe gaat het bij jou?