Bb, fijn dat beter gaat met je bekken. Maar lijkt me stug dat aardbeien de doodsoorzaak zijn, denk echt dat ze gewoon al niet top fit waren. Maar ja zou ook twijfels hebben daar weer beesjes te halen Rasp. V. Lekker gespeelt vandaag, wat een leuk jurkje zeg staat dr super Nemo ja zag al mooie vochtenkeltjes, en voorgevoel ja wie weet vanavond ik zet in op dinsdag nacht . Verder iedereen een lekker weekend aan het houden. Morgen mag ik mijn eerste zelf gemaakte moederdag kado openmaken wauwie bent benieuwd het idee al maakt me trots!!!
Hahahaha zat... maar niet zo Ik heb er veel langs gezeten bij jullie Maar bij Vlek heb ik het echt gevoeld beide keren.. Ik moet even showen, vind m zoooo mooi:
Laten we die discussie maar niet beginnen, anders hebben we zometeen allemaal ruzie hahahahaha Ik denk dat we allemaal de knapste en liefste en leukste kindjes hebben
@BB, een aardbeienmoord, hm, weer es wat anders.... Blijft erg vervelend voor jullie in ieder geval. Gelukkig dat het nu weer wat beter gaat met je bekken, nu is het de kunst om dat zo te houden maar dat is lastig met 2 kindjes he. En wat voor kindjes, wat een knappe Moos!! @Nemo, BB heeft zeker een gave maar of het zo;n gave is weet ik niet....hihi. Maar hopelijk heeft ze gelijk! @Meis, dank je, mooi he! Hing al een tijdje klaar en ze noemde het ook haar feestjurk net als Nijntje hihi. Morgen je eerste echte zelfgemaakte cadeau! Leuk!!!!!!!!!!!
Jaaaa zeker!! En de 2e naam is ook HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL erg mooi Meis Hahahahaaaaaa ik weet het gewoon lekker hihi
Oh ik vind mijn kids ook de knapste hoor. Denk dat het niet goed zou zijn als ik dat niet vond haha.....