Ja dat hoort, je eigen kind is het leukst!!! maar die van jullie staan met zn allen op de tweede plaats hoor... Oh ja BB, dat is goed. ik ga die aankondiging denk ik ook gebruiken voor FB.. mag dat??
Hi..... Nou, ik zit nét op mijn kont.....bah bah...wat een dag. Ik ga heel kort zijn en jullie mijn lange klaagzang besparen, maar ik had het idee om eens een dag thuis te blijven met de kinderen.....maar why god why????? Drama dag, 100x trap op- en afgelopen en kwam er om 17 uur achter dat ik op heel de dag 1 croissant, 1 glas roosvisea en 1 ragoutbroodje had gehad......! Ik kwam er gewoonweg niet aan toe om iets voor mezelf te nemen. Morgen goddank weer op bezoek bij de oma's.....kan ik even zitten. Maar.....het plafond zit dicht, incl. gaten voor spotjes, en alle elektra zit erin, maandag begint de stucadoor, en 29 en 30 mei komen ze de keuken plaatsen. Dus morgen even met stiefschoonvader in discussie, want hij moet in de korte tijd de vloerverwarming en tegelvloer leggen.... Wens iedereen een mooie moederdag! Zullen we even onze zelfgemaakte knutsels spammen van de kinderen???
Doe je even een Cc tje Ooooh ik heb een vermoeden, maar ja heb ik het goed wachten dus hiiiii Rasp, aaah ve.ra vergelijkt zich dus met nijntje!! F die kust alles wat van nijn is zelfs de school tas whaaaahaaa.
Dames ik ga zo J. alvast uit zijn bedje plukken voor een laatste voeding en dan ga ik slapen, ben moe van een paar drukke dagen en ik vloei ook al wéér meer als 2 weken en daar ben ik niet fit van.... Slaap lekker dames en Nemo zet m op he!!! Knuf X
Sterkte merel. Haha zo voel ik me ook. morgen bij de oma's dus rust.... tja zou kunnen meis. afwachten Er blijven steeds minder namen over...
Ja kom maar spammen morgen!!! Ik krijg niks hoor.....V. gaat nog niet naar de PSZ....en ml is niet van de crea. Doeidoei!!!
Aaaaah Rasp, dat is toch geen doen meer zo lieverd Ga maar gauw slapen liefie. Kus!!!! Kanjer Meis: Oh hahaha wat schattig Nemo: You've got mail
Merel oooh wat een dag!!! Goed plan knutsels spammen. De juf van F zei tegen mij ja het is in 1 dag moeilijk wat te maken, waarop ik zei als het met liefde is gedaan is het goed toch, och ja zegt ze zo had ik het nog niet bekeken. Maar wel lekker dat het einde in zicht komt van de verbouwing he
Nee, dat vloeien is waardeloos en ik word er ook erg onzeker van omdat ik steeds bang ben dat ik doorlek zoveel is het soms....ik ga toch maar eens naar de HA om aan een lichte pil te gaan want dit kan zo niet langer want ik voel me soms ook echt niet goed, net of ga ik bijna van mn stokje. Maar komt wel goed........ Trusten!!!!
Misschien ook even voor ijzer prikken rasp? Heel mooi BB. dank je. nu nog afwachten hoe lang en zwaar ze is