even een teken van leven van vlek afgelopen dagen heel druk geweest, vrijdag tussen de bloemen gewerkt en zaterdag belde ze om 13.00 nog op of ik kon komen. zaterdagmorgen bij smoeder geweest, voor haar verjaardag. vanmorgen een heel lief geverfd lampenoliepotje gekregen met tekening en liedje, net even op de fiets naar het tuincentrum geweest voor bloemetjes en nu even niets, kleine meid zit bij papa op de tractor, die is druk druk met gras maaien, schudden en kidden zodat het morgen de kuil in kan, ik heb Ml vanmorgen alleen heel even gezien bij het ontbijt, heel romantisch
Hi moeders!! Dikke knuf voor jullie allemaal, dikke of geen cadeau's, wel of niet verwend, we zijn allemaal topmoeders! Ik schreef op FB al dat moeder zijn het mooiste beroep is. Mijn vriendin antwoorden met: De liefde van je kids is toch hoogste salaris dat je kunt verdienen! En zo is het maar net! Ik ben wel verwend geworden. Heb hele leuke knutsels gekregen, en moet zeggen dat het KDV er wel echt werk van maakt. Ook al kunnen de baby's niks zelf, ze maken er toch iets liefs van. En ML had ik een huishoudelijk iets gekregen........maar had ik laatst zelf over gehad. Zo'n duur ding voor mijn nieuwe dweil in uit te wringen. Scheelt me hoop ik een hoop gedoe straks met de nieuwe vloer! Hier dan even de foto's:
Ha ha, Ja ik wet niet wat jp heeft, beetje slaaptekort geloof ik, hij wordt al paar morgens met enorme wallen en dikke slaapdoppies wakker!
@Merel, tja soms hebben ze van die periodes dat ze meer moe zijn, denk ook wel dat dat komt omdat ze ouder worden en dingen intenser gaan beleven waar ze dan weer aan meoten wennen.
Aaaaaaaaaaah Vlek druk druk druk dus weer!! Harde werker!! Gelukkig gaat het goed met je Knuf! Merel: Jazeker zo is t!! Mooooooie foto's heerlijk indd die koppies Rasp: Ben je verder wel verwend vandaag?
@BB, ik krijg nog een massage straks dus het verwennen moet nog beginnen. Maar de kindjes waren lief en ik heb een fijne dag gehad hoor! Ach en morgen is het weer moederdag he, en nog vele moederdagen zullen volgen!
Oooh dat is wel lekker!! En ja hoor, ook hier iedere dag moederdag! Ik heb straks een paar uurtjes mogen slapen. Oh heerlijk was dat!!! even bijtanken!
@BB, oh heeerlijk! Dat kan ook zo fijn zijn. Ik hoop op weer een goede nacht. J. doet het aardig goed dat laatste tijd en komt vaak pas rond 5.00 uur dus dat is erg fijn!
Oh maar wij zijn chronisch moe he, bijkomstigheid van mama zijn haha. Maar wel lekker dat je er af en toe even aan kan toegeven.
Haai lieve, mooie, stoere, knappe, trotse en vooral super toffe mama's! Allemaal een fijne Moederdag gehad las ik! We zijn weer terug van ons weekendje weg. Het was heerlijk, maar ik kan niet wachten om gewoon weer lekker in ons oude ritme terug te keren... Vanaf morgen weer RRR'en! Het gaat goed met ons! Ik merk dat ik weer een beetje bijgetankt ben na een paar dagen goed slapen. Toen I in het ZH lag heb ik lekker kunnen slapen We gaan thuis een nieuw ritme inbouwen met haar. Ze gaat rond 10:00 uur in de ochtend slapen, rond 15:00 nog een keer en dan om 20:00 slapen voor de nacht. Al slaapt ze dan maar een uurtje, dan slaapt ze 2x een uur, das toch al meer dan 1x een uur zoals haar oude ritme. Nemo Nog steeds geen baby... Las dat het nu vooral gevoelsmatig ook EEG zwaar begint te worden. Ik weet hoe pittig de laatste dagen zijn meid, vooral met een ouder mannetje wat nu behoorlijk gaat uitdagen, en dan is je ML ook nog eens niet thuis.... Ik kan niet meer voor je doen dan je een hele dikke knuffel te geven lieverd... Je bent een super mama en ik ben trots op je!!! Merel Nog steeds op de camping? Begint het al te vervelen? Mooie knutsels heb je gehad voor Moederdag! BB Oei, cavia's dood... Das niet leuk nee... Hoe reageerde Moos erop? Kan me voorstellen dat hij het heel raar vond? Eerst heb je 2 leuke beestjes erbij en ineens zijn ze dood Rasp Oh wat een mooie foto's van een trotse V met haar nieuwe fiets! En wat een mooie jurk! Wel grappig dat ze precies op dezelfde dag 2 jaar en een half jaar zijn! Meis Hmm, je blijft een beetje aansukkelen zo, f buisjes... Hoe gaat het met jou eigenlijk? Vlek Weer lekker druk las ik! Hihi, jij hebt echt geen zit-kont hè?! Maible Nog gecondoleerd met jullie vriendin heftig hoor.... Hoe was hè afscheid? Quint Las dat het bij jullie wat beter gaat! Fijn! Jadore Alles goed met jullie? Grote dag komt steeds dichterbij! Madeliefje Ik denk nog steeds aan je hoor LM Met jullie ook alles goed? Oh, vandaag heb ik trouwens mijn eisprong! Banner klopt niet helemaal... Vanaf morgen dus weer de beruchte wachtweken in!
Daan heeft dat ook heeeeel lang als slaapritme gehad Giraf. ook twee keer uur. dat had hij echt nodig. succes ermee en fijn dat je zelf goed hebt geslapen afgelopen dagen!!
@vlek, heerlijk druk jij weer dus!! Hoe is het met S heeft ze de foto van de echo gezien? @Nemo, jij lekker weltuste even lekker energie op doen, voor HET moment!! is Daan je nog aan het uitdagen? @Giraf, oooh heerlijk er even tussen uit geweest, hoop dat jullie nw ritme voor I gaat aanslaan. En fijn dat je zelf ook lekker geslapen heb voel je al een ander mens he! En lief dat je het vraagt met mij alles goed hoor en ja F weer buisjes ach ja beter dat als elke keer ziek van de oren. @Rasp, lekker massage geniet ze!! @BB, jij heb ook lekker uitslaap kindjes he!