Misschien naar smoeder. ze moest misschien nog even naar HA maar zou dat laten weten. vind het gewoon moeilijk om hele dag met daan thuis te zitten dus we gaan misschien even daarheen. Kan ik even lekker zitten en daan spelen.
Wilde vandaag als het ging nog ff naar school. examens beginnen vandaag. had ze een hart onder de riem willen steken en even in de zaal willen kijken. maar havo heeft vandaag biologie en geen van mijn mentorleerlingen heeft bio dus heeft weinig zin.
Ik ben ook nooit zo van het thuiszitten, ga sowieso elke dag naar buiten met de kindjes, lekker wandelen ofzo. Lief dat je je leerlingen een hart onder de riem wilt steken! Maar ze hebben geen bio? Is dat geen verplicht vak?
Nee. je hebt nu profielen. zoals EM (economie & maatschappij) of NT (natuur & techniek). Ik was hun mentor en geef eco, dus die leerlingen hebben allemaal een EM profiel. Binnen een profiel heb je nog wel keuzevakken maar niemand dus met bio. Denk dat ze leerlingen met gelijksoortig vakkenpakket bij elkaar in de klas zetten. roostertechnisch wel handig denk ik
Oh nog geen beeb" Jammer!!! Lief dat je naar school wilde gaan Giraf: Nog vergeten: Op t wachtbankje!!!!! Jippie goed geklust gisteren? Ik duim voor je!!!!!!! Merel: Hahahaha ook op t wachtbankje dus Was een helse bevalling
Goeeeeeeeeeeeeedemorgen meiden!!!! Giraf, fijn dat je er weer bent!!!!! Fijn ook dat jullie weer wat opgeladen zijn, blij te horen dat jullie er met frisse moed tegenaan gaan en ik zal voor jullie duimen dat I. beter gaat slapen en dat jullie over 2 weken een mooie roze test hebben! Knuf! @Meis, oh heerlijk die eerlijkheid en wij willen ook wel een derde meis baby ontvangen binnen de musketiersgroep hoor!! @BB, hihi jij zal inderdaad wel de mooiste uitspraken maar ook de confronterenste te horen krijgen haha. Lijkt me toch wel genieten hoor met al die kindjes. Oh, ben er zo weer, jengelend kind hier! Tot zo!
Daan heeft een schoenentic ontwikkeld. er staan hier tig paar schoenen die hij allemaal aan het passen is "kijk, ik lijk wel een soort papa!"
@Nemo, ooooooh ik begin toch zoooo nieuwsgierig te worden naar die kleine gup! Hoop echt voor je dat het niet lang meer duurt. Nog even doorzetten en dan word je beloond! Massage was heeeerlijk!! Ben daarna als een blok in slaap gevallen om half 10 al. Had ik beter niet kunnen doen want als ik J. niet een laatste voeding geef rond 23.00 uur dan komt ie 's nachts 2 a 3 keer. En dat was dus ook het geval. En vanmorgen om half 6 was V.era al weer paraat. Pfffff was dus niet zo'n heule beste nacht. Hopelijk gaat het zonnetje vandaag nog even goed schijnen, krijg ik energie van.
Nou hier schijnt de zon vollop vandaag! heerlijk slippertjes weer! Net lekker naar de markt gewandeld. Kindjes liggen nu allebei op bed. Kan ik even snel het huishouden doen... I is trouwens sinds dat ze uit het ZH is wel beter gaan slapen! Ik hoef er de laatste nachten nog maar 1 of 2x uit! Heerlijk! Voel me gelijk ook een ander mens, vrolijker, uitgeruster Rasp Fijn dat de massage lekker ontspannend was! Alleen jammer van de nacht die erop volgde.... BB Goed geklust hoor gisteren, lief dat je er naar vraagt Wat staat er bij jullie op het programma voor vandaag? Nemo Oh is dus geen verplicht vak, wel fijn, want ik vond er nooit wat aan, aan bio
Het zonnetje schijnt hier af en aan maar echt warm is het niet dus de slippers blijven nog even in de kast hoor. Misschien ga ik straks nog even naar de action....kennen jullie die winkel? Ze schijnen nu erg leuk speelgoed van playskool te koop hebben en J. kan wel wat nieuws gebruiken dus ik wou wat aanschaffen.
Zeker ken ik de ac.tion! Is een super winkel, en vooral niet duur.Ik koop daar altijd de knutselspullen. En volgens mijn s.zusje zijn de billen- en gezichtsdoekjes daar heel erg fijn en spotgoedkoop, maar die heb ik nog nooit geprobeerd.
Stelletje lege liters!! Ja action is geweldig Lief van D Nemo Fijn dat je goed geklust hebt Giraf Oh pfffff krijg t toch wel warm nu.... Ik heb maar 3 mnd recht op WW... Dus ik heb 3 mnd om nieuw werk te vinden... NU Ik heb gisteren berekend dat het echt NET aan wel zal gaan op 1 loon, maar dan moet er niks extra's gebeuren!! En weinig kleding, niks sparen, geen PSZ of KDV...
oei BB, das niet zo mooi kun je niet terug na 3 mnd op je huidige plek ? en de action, ik ben er dol op , nadeel is wel dat je mer meeneemt dan dat je nodig hebt giraf, fijn dat alles beter gaat, hopenlijk gaat die 2 keer er in de nacht ook snel af zodat je helemaal kunt bijtanken. ik vind het knap zo positief jij bent hoor, helemaal brak van de nachten en dan toch voor een 3e gaan. hopenlijk over 2 wkn mooie roze strepen op de test. rasp, lekker zo'n massage !! doet vaak wonderen , alleen jammer dan de nacht nemo, nog helemaal niets ?? wel knap dat je toch naar school wilde, hebben ze morgen wel examen ? vanmorgen boodschappen gedaan, vanmiddag naar het zkh voor een echo van mijn nieren. ML is de hele dag druk met het gras, S zit nu bij hem op de tractor, ze vind het geweldig iemand gister ook boer zoekt vrouw gezien ?? meis, wanneer gaat F naar de psz, welke dagen ? en waar waren jullie op vakentie geweest ?? ben iets aan het zoeken in de zon, maar of ik vind het te ver of het is te duur ik zie dat vliegen met S nog niet zo zitten, in de auto hebben alleen wij er `last´ van denk ik dan
BBDas niet zo mooi en nu? Als een gek aan het solliciteren? Ik hoop echt dat je snel iets naar je zin gaat vinden! Vlek Juist nu wil ik graag een 3e, ik zit nu toch al in het onderbroken nachten ritme... Een baby die nachtvoedingen wilt zou ik nu echt niet zo erg vinden, lijkt me juist moeilijker als ik nu hele nachten zou slapen en over 9 maanden weer onderbroken nachten Maar lekker op vakantie! Wil je niet vliegen omdat je bang bent dat S her vliegtuig op z'n kop gaat zetten? Gran Canaria is niet eens zover vliegen, misschien kun je S in die uurtjes nog wel vermaken met spelletjes, voorlezen, kleuren....