Part II of the 13 musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door giraf, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Giraf, ja je zit er nu in inderdaad, als je eenmaal weer gewend bent aan lang slapen....

@BB, oh jeetje daar word je niet vrolijk van nee. Wat een druk zit er op dan en het werk ligt niet voor het oprapen ofzo. Jemig, sterkte meid!

2. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    goedemiddag kom ook even langs wapperen!!

@Nemo, he nog geen baby:D:D:p maar lief van je dat je nog even naar school wil om je leerlingen succes te wensen!! D al weer een beetje bijgedraaid??

@BB, oooh jee ja kan me voorstellen dat het voelt als een druk die enorm aan je schouders hangt he. hoop echt dat je gauw wat vind!! en dan word het ook weer rustiger in je koppie he!!

@Giraf, en je huiswerk braaf gedaan?? Fijn dat de nachtenbeter gaan er zit dus vooruitgang in, het is ook niet iets wat zo plots veranderd he! maar fijn en ja goede nachten doen je ook eenbeter mens voelen

@Rasp, lekker genoten dus van je massage lekker hoor, en ja minder van de nacht. maar ja vanaaf dus maar weer late voeding. (hier was het ook hommeles hoor vannacht ach ja als het maar niet te vaak is.

@vlek, vakantie altijd leuk ;). Succes in het zkh vanmiddag, en leuk S op de tractor. Tuurlijk BZV gekeken ja moet verplicht van ML die is stiekem verliefd op Yvon hiii. Oh en F gaat woensdagmorgen en vrijdagmorgen naar PSZ.

Wat een heerlijk weertje is het he, hoop dat het zo blijft lekker lang weekend in aantocht dus zou fijn zijn.
    T heeft net een uurtje geslapen is al weer wakker de boef die heeft echt niet veel slaap nodig geloof ik. niet echt handig maar goed ja heb hem maar weer uit bed want hij oefent graag zijn nieuwe spelletje GILLEN!!!!

Zo de was even lekker weer van de lijn halen en vanmiddag even mn zusje van school halen die had speciaal badminton iets??!!

En ja de ac.tion ideale winkel maar koop er altijd te veel! (ik vind de billendoekjes niet fijn maar ja das persoonlijk he vind ze te dun)

3. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Giraf, wat super fijn dat het slapen beter gaat, hoop dat het zo blijft! Heerlijk!

Rasp, iets leuks kunnen vinden voor J.?

Vlekkengek, vliegen met S zou ik zeker doen. Wij hebben al even tellen... 3 keer met M gevlogen en gaan dit jaar weer naar de zon (met twee kinderen dan). Wij gaan niet al te lang vliegen.

BB, oooooohhh ik hoop dat je heel snel iets anders vindt. Heb je al een plan van aanpak?

4. raspberry

Hey dames

Nou ik ben niet meer naar de action geweest, kwam niet goed uit met slaapje van J.
    V.era slaapt nog steeds niet weer 's middags....klinkt misschien slecht maar ik vond het fijner toen ze nog wel sliep. Ik kom nu minder aan het huishouden toe en daar kwam ik met 2 kids al niet veel aan toe maar nu helemaal niet meer voor mn gevoel. Ik zet ze af en toe gewoon maar even voor de tv zodat ik ergens aan toe kom.....slecht?.....
    En gewoon het momentje even voor jezelf, die zijn nu weg.....
    Nou ja ik mag niet klagen want ik heb hele lieve kindjes maar toch.

5. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Herkenbaar Rasp.

Ik kijk echt uit naar de momenten dat daan even naar bed gaat :)

Hier nog steeds niks. Mn buurvrouw brengt daan morgen naar het kdv. ze bood het aan. vind het wel een raar idee, maar kan dan idd op eigen tempo aankleden etc. daarna om 9:40 naar VK. Benieuwd of daar nog wat spannend gaat gebeuren. met daan was ik nu al bevallen :)

6. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Hi hi!!

Rasp: Snap ik!! Moos slaapt deze week ineens weer 's middags even en ffffff ik vind dat wel lekker, alhoewel Pip dan meestal wakker is :p

Nemo: Lieve buuf heb je!!! Top idee :D:D Wanneer komt ML weer?
    Ik denk dat t niet lang meer duurt hoor!!

Vlek: Oooh ik denk toch wel dat je kunt vliegen met S hoor!! Probeer anders eens een treinrit (naar limburg bijvoorbeeld :p:p:p), dan kun je oefenen :p;):D

Quint: Zoooooo lekker zo vaak vakantie!

Plan van aanpak? Nee niet echt gewoon kei hard solliciteren op alles wat los en vast zit... En anders... tja toch maar bij mn ouders geld lenen ben ik bang...
    Maar ik zit ook nog met een lichamelijke obstakel... vakken vullen? kan ik niet... poetsen? kan ik niet... de hele dag staan? Kan ik niet... dus ja... :(
    Ik zit er, heel vals, toch aan te denken nog in de ziektewet te gaan met mijn bekken.... dan hou ik mijn geld en hoef ik geen ww... En dan heb ik wat weken rust... Of ben ik nu vals?

7. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Nou ja eigenlijk niet vals, want het gaat niet goed... maar ja dan verspeel ik wel mijn mogelijkheid ooit terug te komen. Daarom hou ik nu vol, ondanks mijn pijn...

8. giraf

giraf Niet meer actief

Hoezo vals? Tuurlijk ben je dat dan niet! Je voelt je toch ook niet lekker? Het is niet zo dat je de pijn en ongemakken verzint!
    Maar hoezo verspeel je dan de mogelijkheid terug te komen? Bedoel je bij je huidige werkgever? Die ziet toch hopelijk juist dat jij ondanks de pijn doorzet? En enthousiasme blijft tonen ook al heb je een mindere dag?

Goedemorgen trouwens! :)

Ik ben al gewassen, aangekleed en klaar om te gaan werken... Nu nog even wachten tot de kindjes wakker worden zodat ik ze naar de opvang kan brengen.

Middagslaapje
    Ik zou het liefst willen dat ze het tot hun 4e nog doen :) dat deden mijn broers en zussen ook (bijna) allemaal. Mijn zusje heeft zelfs tot haar 5e nog geslapen in de middag. Die heeft het eerste kleuterklas maar half gedaan omdat ze de middag nog niet zonder slapen kon :D

Nemo
    Succes bij de vk deze morgen! Misschien kan hij je strippen?

9. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    BB, hoezo verspeel je dan je kans om terug te komen, na rust kunnen de problemen toch minder worden ?? het zou ook niet in mijn aardje zitten, maar kan me goed voorstellen dat je dit overweegt, je hebt er zoveel last van !! mijn moeder is 59 en zit met reuma thuis, daar willen ze alles aan doen zodat ze iets vind dat bij haar past, misschien ook een traject voor jou ?

rasp, ik vind het ook lekke rhoor als S nog even naar bed gaat s'middags, kun je toch nog even iets meer doen.

nemo, wat lief van je buuf !! vandaag nog een ritje school voor je LL, misschien komt het door de drempels wel op gang :D

giraf, kan ik me wel voorstellen hoor, maar toch.... of je nu naar 1 kamer moet of naar 3, daar worden de nachten wel korter van. maar goed S slaapt super en ik heb geen gebroken nachten, ik zie er wel weer tegenop om dat te hebben :), ik kan zo slecht tegen slaaptekort, daarom vind ik het zo knap van jou, dat je maar zo vrolijk en gezellig bent terwijl je van die nachten hebt.

gister dus de echo gehad van de nieren, dacht dat ze aan de rugkant zaten, maar ze heeft de hele buik gehad ;), en maar drukken, jeetje mijn ribben en schaambeen zijn helemaal beurs. ze kon nog wel zien dat ik zwanger was, maar heel vaag want deze echo is daar niet voor bedoeld, maar je zag nog een groot zwart gat :D, daarna mocht dokter bernard ook even ( echt waar zo heet ie :D) hij was in opleiding, en aangezien mijn nieren moeilijk te vinden waren, was ik goed opleidingsmateriaal ;).
    maar goed, geen goed of fout woord, de uitslag zou ik via de uroloog te horen kirijgen, moet ik daar wel eerst iets van een afspraak zien te maken ;)

vannacht is het gras in de kuil gekomen, S en ik gaan dadelijk lekker zwemmen en dan een berg bloemen halen, s'middags eventjes naar PSZ en dan naar de boerderijwinkel voor fruit, vanavond druk met de voorbereidingen van fiets de boer op op hemelvaartsdag.
    die berg bloemen is daar ook voor, moet 30 potjes opvullen en 2 grote stukken voor de ingang maken, wanneer geen idee :cool:

10. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Nog niks...

sorry, even snel via mobiel, reacties volgen hoor...

tja, strippen, geen idee. moest met daan naar ZH zonder VK. de Vk heeft dis überhaupt nog nooit tussen mn benen gekeken. geen idee wat de strategie is. Van mij mag het wel beginnen. ML zit nu week aan boord, officieel nog een week, maar als hij nu naar huis moet komen heeft hij er iig al een week opzitten

11. raspberry

Goedemorgen!!!

@Nemo, he jammer meid. Tja strippen, mijn VK deed dat pas met 41 weken tenzij je er echt heel erg doorheen zit en allerlei klachten hebt dus dan zou je je even flink moeten gaan aanstellen misschien hihi. Ben benieuwd!!

@Vlek, ben benieuwd naar de uitslag, jammer dat je daar dan weer op moet wachten he, altijd zo omslachtig vind ik.
    Succes met de voorbereidingen voro hemelvaartsdag!! Wel druk hoor maar dat ben jij altijd he!

@BB, nou lieverd ik vind dat je wel recht hebt op ziektewet. Je bent dan toch niet oneerlijk bezig! Het is nou eenmaal zo dat je lijf niet goed meewerkt. Maar je meot doen waar jij je goed bij voelt want daar draait het uiteindlijk ook om want thuis zitten met een goed gevoel is de bedoeling lijkt me.

@Giraf, ja heerlijk die middagslaapjes he. Misschien gaat V.era dat ineens wel weer doen, ik breng haar in ieder geval elke middag wel op bed in de hoop dat ze gaat slapen maar helaas...
    Werkse vandaag!!!!!!!!!

12. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Hij gaat sowieso niet nu strippen. volgens mij komt hij langs thuis als hij dat gaat doen. maar ik denk van niet...
    Schiet eens op, al 15 minuten te laat.

13. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Oh hoor hem tegen die vrouw voor me zeggen dat hij.morgen komt strippen en zij is 39.4d

14. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedemorgen!!

Nemo succes en wie weet strippen vandaag??!!! (komt mijn voorspelling voor dinsdag avond vroege woensdag morgen toch nog uit hiiiiii)

Sorry maar heb even de energie niet om op iedereen te reageren!!
    Heb verschrikkelijke pijn in nek en rug.

ik lees wel mee hoor lieverds!!

kussssss

15. raspberry

@Meis, och meid sterkte!!

@Nemo, oh das al snel strippen, nou ik hoop t voor je!

16. giraf

giraf Niet meer actief

Nemo
    Tranen werken vaak mee ;)
    Zou fijn zijn als je gestript kunt worden en bevalt! 15-05-2012 is een hele mooie datum :D

Meis
    Dikke knuffel voor jou kanjer!

Vlek
    Lekker druk aan de gang weer!
    Krijg je eigenlijk nog een 12 weken echo?

Rasp
    Tja als ze niet willen slapen houd het op he.... Misschien is het even een fase? Ik hoop het voor je....
    Gaat V eigenlijk niet naar de PSZ?

Wij hebben vorige week een brief gehad, I kan 16-08 beginnen op de PSZ..... Pfff, moet nog even wennen hoor :)
    Ze gaat nu 2 dagen naar de gastouder, maar daar zit ze alleen met J. Nu wilt de gastouder (oma) meer kinderen gaan opvangen dus als dat zo is dan ga ik I niet meer naar de PSZ sturen. Dan leert ze in de 2 dagen opvang toch ook wel met andere kindjes omgaan. Maar als er nou niemand bijkomt bij de gastouder dan gaat ze denk ik wel 2 ochtenden naar de PSZ. Vindt ze misschien wel leuk om met andere kindjes te spelen.... en als ze het niks vindt dan hoeft ze natuurlijk niet. *zucht* wat een gedoe zeg, ik weet echt niet waar ik goed aan doe, vind haar nog zo klein :)

17. raspberry

@Giraf, nee V. gaat voorlopig nog niet naar de PSZ. Ik vind het te duur. Misschien gaat ze nog wel voordat ze naar school moet hoor om haar even te laten wennen anders is de overgang van thuis naar school misschien te groot. Ik zie nog even, schoonzusje doet haar dochtertje naar een oud peuterjuf die een groepje bij huis heeft en dat kost maar heel weinig dus misschien is dat nog wat...

18. raspberry

Straks om 14.00 uur moet ik met V. naar het CB. Ben heel benieuwd, volgens mij heeft ze een groeispurtje gehad, ze lijkt zo groot ineens haha. Denk dat ze rond de 15 kilo is en ze heeft nu maat 98 dus zal ze ook rond die lengte zitten denk ik....

19. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Hnmmmmm... blijkbaar is woensdag zn 'strip' dag. en morgen was zojuist vergeven voor me. als er verder niks gebeurd komt hij volgende week woensdag strippen. tja....
    ik hoopte toch stiekem op meer. niks aan te doen. en wie weet begint het één dezer dagen vanzelf.

20. raspberry

Jammer Nemo, wie weet begint het vanzelf wel inderdaad. Volgende week woensdag duurt nog lang ja. Gewoon geduldig afwachten lieverd, er zit niks anders op. Als ze er klaar voor is komt ze!!

Deel Deze Pagina