Oh Ik kan me de teleurstelling zo goed voorstellen he, maar ja, daar heb je niks aan..... Ik mag toch hopen voor je dat strippen volgende week niet meer nodig zal zijn....
Nou, daar schrokken wij ook wel van ja, PSZ is hartstikke duur zeg! Maar dat is misschien ook nog wel een goede optie, om ze wel naar de psz te brengen, maar pas over een jaar ofzo (Lees: Ik ben er helemaal nog niet aan toe om mijn kleine meisje naar de grote boze school te brengen )
Wauw! Das een verschil van maar 2 maanden, maar wel 5 kilo en 3 kledingmaten tussen V en I Hihi, wat een verschil vaak tussen kindjes he, wel goed, want als we allemaal hetzelfde zouden wegen en meten dat zou ook maar saai zijn
Was er ook niet van uit gegaan maar die vrouw voor me had me hoop gegeven... misschien had zij wél gehuild
@Giraf, ze schelen zelfs maar een dikke maand hihi. V. is vanaf het begin af aan al een grote meid hoor. Ik zal vanmiddag wel even laten weten hoe zwaar en lang ze is. Ze is trouwens beetje hangerig momenteel, en wat verhoging. En J. is ook verkouden. Hopelijk ligt er niet iets op de loer.... Zeg maar euh Giraf, ben jij niet aan het werk?? hihiiiii.
Ja Maar mijn excuus: Ik deel mijn eigen werk en tijd in, en ik werk de tijd dat ik niet op zp zit zo hard en snel en goed dat ik af en toe (ahum) best even hier mag spieken Maar de kindjes hangerig, hoop voor je dat ze niks onder de leden hebben! Wij zijn er hier net weer vanaf gelukkig *afkloppen* Nemo Huilen op commando is een gave
Hihi rare meiden... kan me nooit zo goed uitdrukken bij de vk. als hij zegt hoe gaat het, zeg ik alleen maar: goed hoor!! sta ook zo weer buiten steeds... doe toch wat verkeerd verder was overigens alles goed. kilo die er af was zit er weer bij, bloeddruk okee en hartje klopte keurig... heb iets heeeeel leuks vanmiddag! verrassing!
Ach en misschien wacht ze tot ML thuis is. dan hoeft hij geen dagen te ruilen / extra aan boord te zijn..
Nee het is iets leuks voor mij. en een verrassing voor jullie omdat jullie niet wat maar hou maar snel op, kan nooit verrassingen en geheimen bewaren. heeft niks te maken met bevallen hoor. niet dat de baby er ineens is....
Nemo, verrassingen maak me gek!!!!!!! wel jammer nou nog even geduld maby komt het vandaag of morgen vanzelf he!! maar ja wachten duurt altijd lang Giraf, ja moeilijk is dat ik heb er ook tegen aan zitten hikken hoor PSZ! maar F vind het heerlijk dus nou ja ach en idd ik vind het ook goed dat ze er heen gaat andere kindjes voorbereiding op school. Merk ook dat ze ze is nu 2 dagen geweest maar merk goed dat het dr goed doet. ze is ook geduldiger en ja samen spelen samen delen he. Rasp, succes bij CB zoooo grote meid die V, ja F is het ook maar goed die is iets ouder he. Maar geloof dat niet alleen het gras hier groeit jeee deed dr een shirtje aan vanmorgen veelste klein ohoh.
@Meis, oh het is misschien ook wel goed voor V. hoor de PSZ maar ik wacht nog heeeeel even haha. Hihih ik heb ook het ene na het andere kledingstuk uit de kast moeten halen en nieuwe kleren voor dr moeten kopen, zomaar ineens paste bijna niks meer dus vandaar dat ik denk dat ze een groeispurt heeft gehad. We zullen t zien straks!
aaaah heb je helemaal goed!! ik was stiekem wel heel blij dat mij idee over dat ze het vast heel leuk vond werd bevestigt geen janken huilen en brullen drama's tot nu toe! (kan nog natuurlijk) Ja erg is dat het T precies hetzelfde hoor. niet aan te slepen die kleding!! Ben benieuwd wat V schoon aan de haak doet hoeft J niet dan?
@Meis, nee J. is net vorige week geweest he. V. kreeg nu weer een oproep omdat ze 2 jaar geworden is.
He daar! Alles goed met de mama's? nemo: ohhhh vertel vertel....kan ik ook niet tegen hoor, wel verassingen melden, maar vertellen wat het is ho maar! Rasp: flinke meid heb je! Jp is 3,3/4 en is 98 cm en weeght 14 kilo.... Heerlijk toch, benieuwd wat ze dan nu meten! Jk was gisteren op het CB, enne...jullie hadden het over beren laatst.....hier een klein beertje.....9,5 maand en 8620 gram, en 73 cm! Klein poppetje dus t.o.v. die beren van jullie De CB verpleegkundige schreef op: het is een ondernemende meid en erg vriendelijk! mama trots. Ze maakte makkelijk contact en ze kroop alle kanten op over het bureau. "Ik zie wel dat je daar je handen aan vol hebt!" Yep......druk meisje is het wel, ze stond vanmorgen gretig de hagelslag van jp zijn brood af te peuzelen, brood lag overigens heel ver op tafel, dus ik zag haar gewoon hupsen om erbij te komen! Rasp/Giraf: aha dus even nog wachten met opvang? Ik kan niet anders zeggen dat ik het heerlijk vind voor de kinderen dat ze 1 dag naar het KDV gaan. Merk dat ze er enorm van open bloeien. Jp gaat vanaf juni een morgen extra puur om nog meer aan het schoolleven straks te kunnen wennen. Weet zeker dat hij het geweldig vind. Maar thuis bij mams is ook heeeeerlijk hoor, en als ze vaker met neefjes nichtjes kunnen spelen is dat toch ook heel goed voor ze! BB: het bah, wat een rot nieuws.....ik zou ook de ziektewet in gaan al zou dat ook tegen mijn aard in zijn...je moet toch wat? Banen liggen er niet voor het oprapen, zeker niet als je wat lichamelijke ongemakken hebt die meespelen.....sterkte! hoop dat er spoedig een oplossing zomaar uit de lucht komt vallen!! En hoe gaat het met mij.....nog niet echt lekker. Twijfel enorm of ik niet eens naar de HA zal gaan. Ben nou al 2 weken echt verkouden, van snotteren, naar hoesten, naar keelpijn, naar snotteren, naar hoesten, enz enz...schiet niet echt op. Is allemaal niet heel pijnlijk, maar ik knlinkt giga nasaal....alsof ik echt alles dicht heb zitten... Thuis is de stucadoor bezig, jippieeeeeeeeee, nu wordt het echt mooier en schoner!!! Ik leef echt toe naar volgende week.....vloer......en daarna keuken...... Donderdag gaan we voor 2 dagen naar de Efte.ling!! Zin in, en vooral daarom wil ik me beter voelen!! Ben er gewoon wat minder nu, omdat ik gemiddeld nadat de kinderen in bed liggen nog sta op te ruimen in de bouw, en daarna op de badkamer sta af te wassen....
@Merel, en met recht ben je trots! Heerlijk kids heb je! En als ik jou was zou ik gewoon even naar de HA gaan hoor, nu blijf je er in hangen en dat sloopt je. Sterkte!