Part II of the 13 musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door giraf, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    HALLOOOOOOO!!!! Hier is t heerlijk weer geweest vanmiddag. Maar ik had een verjaardag.
    Vanmorgen bij de HA geweest, want ik kim niks aan maar mn buik zwelt op, ik lijk ech tweer 27 wk zwanger!!En het doet zeer. En dat terwijl ik 9 kilo lichter ben:$:(
    En ik heb erge last van pijn op mn borst 's avonds. Dus ook daar even naar gekeken. Even op vanalles bloed geprikt, want het kon mn schildklier zijn... Na ja we shall see!
    Moos en Pip doen het super :) Alleen ging Pip niet slapen vanmiddag dus die ligt nu in de MC te tukken ;)

Merel: oooeeeee ik ben ook benieuwd!! Kom je gauw spammen? :D:D Je bent er bijna doorheen meid!! even nog afzien en dan een paleisje :D:D:D

Rasp: Oooh een plensbui op je koppie is niet fijn nee, maar een oliebol wel!! :D:D:D:D
    Oh nee slechte nachten zijn killing meissie :( Ik hoop dat snel weer beter gaat moppie!!! Het mag nu ook wel eens goed gaan bij jou, niet??? :(:)

Nemo: He meid kon je t maar plannen he ;) Ik zet mn geld op vannacht :p en anders pas dinsdag, dan wacht je onbewust op ML ;)

Meis: Op welke dagen gaat F nu naar de PSZ? Ik hoop dat je dan even rust kunt pakken voor je lijf moppie. Ik weet wat je voelt!! Hier is ook rug en nek rampzalig, maar vergeleken met mn bekken nog in redelijke staat:p ;)
    Modderbende??? aanloop... knieen optrekken en HOPSAAAAAA vol er in :D:D:D:D Ik kom er aaaaaaaaan!!!!!!!

Quintje: oh jee voor jou ook slechte nachten pfffff hoe houden jullie dat vol? Ik kan dat echt niet :)

Giraf: Oh wauw!! Ik hoop echt dat ze nu de smaak te pakken heeft, maar ik snap dat je huiverig bent... Lets hope for the best ;)

LM: Waar zit je? Is F al beter?

Vlekkie: Alles goed liefie? Nog misselijk? Druk druk druk? Kus!!

Doortje: Heb je nou een jurk?????? :$

Cinn; Beetje bijgekomen lieverd? Het is zo zwaar om afscheid te moeten nemen van iemand zo dichtbij... Knuffel!!! En hoe gaat t met de kindjes??

Mlief: Kom je nog eens aan??:)

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

@BB, oeh jee wat raar, goed dat je naar de HA geweest bent hoor!! Wanneer krijg je de uitslag? Ben benieuwd, hopelijk valt het mee!

En tja de nachten mogen echt wel beter gaan ja, ik klaag verder niet hoor, de kindjes zijn geweldig alleen ik voel me door slaaptekort belabberd en ik had al niet zo veel over door bloedverlies. Ik ben de afgelopen week gewoon ongi geweest, ik merk wel verschil tussen gewoon bloedingen en ongi. De ongi was bijna over maar vanavond had ik ineens weer een stolseltje en bloed en ik heb nu wat menstruatiekrampen. Nou ja ik snap er niks meer van!
    Oh ja en nog een vervelende kwestie. ML krijgt ontslag! Hij werd vandaag gebeld en ze moeten hem laten gaan, ze kunnen geen werk voor hem vinden. Dus ik heb binnenkort een Koos Werkeloos in huis! ;) T is even afwachten waar ze ML mee laten gaan, hopelijk een goede oprotpremie waar we het even mee kunnen uitzingen. We maken ons nog maar niet te veel zorgen maar vervelend is het zeker wel!

3. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Oh dat is minder leuk Rasp... :( Sterkte ermee..
    Respect voor je hoor, de hele dag met je 2 schatjes en dan die gebroken nachten. Ik voelde me ook heel gezegend dat ik vanmiddag even lekker heb kunnen liggen..

BB: benieuwd naar de uitslag.. niet leuk..

Merel: als ik morgen wil bevallen, dan doe ik dat gewoon hoor!! :p Veel plezier!!

Kus voor allemaal

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Nemo: nou nou, dan ben maar lekker eigenwijs!:p:p:p:p;)

BB: Ah goed besluit, vreemd, heb je last van je darmen dat je buik zo opgezet is? Hopelijk niks ernstig aan het handje.

Rasp: oohh neeee, dat is klote.....is er elders wel werk te krijgen op zijn vakgebied? Hopelijk komt er snel verandering en vind hij iets nieuws, ik duim voor jullie!
    Balen van die nachten....je kunt er geluk of pech mee hebben he, maar kan killing zijn. Ben maar blij dat je dan overdag niet hoeft te werken. Thuis werken is dan al zwaar genoeg he....sterkte meid!

Nou, dan even een update...
    Is allemaal spierwit nu (ik hou d'r wel van) maar dat wordt straks natuurlijk wel anders!
    Whoeeehhoeeeeeeee, het eind komt in zicht! (vrijdag wordt het terras weer terug gelegd!:))

5. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Het rommelt nu wel ietsje meer dan normaal. maar volgens mij is ze gewoon flink aan het draaien en keren wat voor ongemakken zorgt.
    Echt pijn is het niet.

als ik ML ga bellen laat ik het weten. dus horen jullie niks, dan is er nog niks...

6. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Merel mooi hoor, nog even en dan is het klaar!! Veel plezier morgen

Nemo, spannend!!! Whoehoe de eerste tekentjes, ben benieuwd wel je ml optijd bellen he !
    En je kan het lieverd!!! Mocht het echt zo ver zijn xxxx

7. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Het lijkt alweer weg te zakken....
    xxx
    ga mn best doen!

8. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Bb, he gets lieffy nou ben benieuwd ( zit op tel dus beetje kort) kusjes voor jou en de kids

Rasp, schiet niet op he rot ongi he, en je ml ontslag bah hoop dat hij flinke zak geld meekrijgt

Truste lieverds hoop dat alle musketiertkindjes ook lekker slapen.

En nemo hou ons op de hoogte!! Ga lekker f5 en

9. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    ;) ach maar beginsel is er!!

10. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Nog steeds niks hoor...
    vandaag uitgerekend....

11. giraf

giraf Niet meer actief

Kwam even snel spieken hoe het met Nemo gaat....

Komende dagen veel verjaardagen en afspraken dus ik zal hier niet heel veel zijn, af en toe even aanwaaien om te kijken of we al mogen F5-en :D

Hier schijnt de zon! :)

Fijne (vrije) dagen meiden!

Ps: merel! Wauw! Jullie krijgen wel een mooie kamer erbij!

12. raspberry

Goeiemorgen!!

@Nemo, hoeraaaaa je uitgerekende datum bereikt! Is ook best wel bijzonder toch?.....Zet m op vandaag he hihi.

@Merel, oooh wordt mooi en groot!!!! Wat zul je er naar uitkijken.

@Meis, thanks meid en die grote zak met geld is altijd welkom maar dat zit er vast niet in.

@Giraf, veel plezier komende dagen!

13. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Rasp: oh neeeeee wat erg van ML :(:(:(:( Ik hoop echt dat hij snel weer wat anders krijgt en anders een lekkere oprotpremie.. Maar echt balen zeg :( Ik zit me ook suf te solliciteren momenteel.
    Stiekem hoop ik dat ik 1 augustus ergens kan beginnen, dan heb ik nog een lekker maandje met de kindjes :p

Nemo: HOERAAAAAAA 40 weekjes vandaag!!! DE datum ;) KOM MAAR KLEINE MEID!!!!!
    We willen je zien kleintje, en je lieve mama en papa en broer willen je zo graag in hun wame knuffelarmen nemen en alle warmte liefde wvan de wereld aan jou geven! Echt je hoeft niet bang te zijn, ik heb het gecheckt en je komt in een prachtig gezin met een superkanjermama en een stoerezeebonkpapa en een geweldig knappe, slimme en lieve grote broer terecht!! Nee hoor, je kunt echt komen liefje, geen enkele zorg daarover!! En vandaag zou prachtig zijn toch?

Merel: WAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUWWWW wat wordt het mooi en groot!!! WOW wat een verschil zeg :D Als het klaar is, kom ik op de koffie :D;)

Meis: Hoe gaat het vandaag met jou liefie? Knuf!

Giraf: Drukjes!! Ik sms wel hoor ;)

14. raspberry

@BB, tja we zullen zien, ben benieuwd. No worries!
    Zou op zich wel lekker zijn he om nog een maandje met de kids thuis te zijn en lekker van de zomer te genieten. Hopelijk komt het allemaal mooi voor je uit straks.

15. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedemorgen!!!

zo even een snelle zwaai van mij!!
    (rug ja praat me er niet van)

Maar goed we gaan toch even met de kids er op uit naar een speelparadijs in de city van LM.

Dus tot later!!

Nemo 40weken!!! woeheoeeeoeoeoe

16. raspberry

Veel plezier Meis!!! Rustig aan met je rug!!

17. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Veel plezier Meis!!

Ik had gisteren die ene zwemband, hoe heet ie ook weer, gekocht voor Pip, met het idee lekker te gaan zwemmen vandaag... Komt ML thuis; Ik ga werken :(:(:( Dus home alone... En morgen de hele dag werken, dan gaat ML 's avonds weg, zaterdag verjaardag en aan school werken, zondag heft ML overdag een optreden en is dus de hele dag weg en maandag communie van mn neefje. ;)

18. raspberry

@BB, aaaah nee dat is niet fraai van ML. Nou moet ik zeggen dat mijn ML ook klusjes aan het doen is vandaag maar mijn zus komt straks dus ik vermaak me wel!
    En morgen is ML wel vrij en thuis de hele dag.
    Niet leuk voor jou liefie en ook nog eens zwaar dat je de kids voor je eigen rekening hebt, sterkte, knuf!

19. giraf

giraf Niet meer actief

Oeps, helemaal niet gereageerd op rasp :)Balen van je ML zeg :( je hoort het tegenwoordig weer veel helaas... Ontslagen, contracten niet verlengd.... Ik hoop dat hij snel iets nieuws vind, iets leukers en beter betaald! :D
    Dat geldt natuurlijk ook voor BB! Ik hoop dat jij ook een leuke, goed betaalde baan vind!

Meis
    Veel plezier vanmiddag!

BB
    Hmm is niet leuk dat ML weer moet werken :(
    Ik ben vanavond ook home alone....

20. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Oh alle MLen weer weg of druk. Ze kunnen beter schipper worden :p Dan zijn ze iig ook soms écht thuis.

Ben ook nog steeds MLoos :) maar dat is geen nieuws. nesteldrang spreid zich nu uit. net de auto gewassen en gestofzuigd.

Ben dr klaar voor beebje, kom maar!!!!

Deel Deze Pagina