heel even snel, ben kapot echt zoveel gerend gister, was een topeditie, 1400 man . soep was niet aan te slepen bij de pauze. vandaag even heel kalm aan, even dingetjes uitzoeken die weg kunnen, morgen komt iemand om dit op te halen voor de rommelmarkt. meld me vanmiddag weer en dan zal ik even op iedereen reageren.
Goedemorgen iedereen!! rustig geweest tot nu toe. Nemo, he jammer he nu zit je echt te wachten he! als je zo overtijd gaat. maar echt ze komt er uitgeloof me!! kan zomaar ineens veranderen straks heb je over een uur weeen dus wie weet. Vlek, zooooooo dat zijn een boel mensen jee zeg maar wel geslaagd dus, fijn. En nu even je rust pakken doen he. En ja hier komen ze ook spul ophalen voor de rommelmarkt, ben ook al aan het verzamelen (mooi makkelijk van je ouwe meuk af) Hier een lekker rustig dagje, ml is nu hout halen om een schommel te maken. dus dat gaat gebeuren en verder doen we lekker rustig aan en ja vandaag na fysio hehe.
nog even ego; F is vannacht helemaal droog geweest wou zelf met onderbroek slapen, dus wij toen we na bed gingen laten plassen!!!! en wauw wat ben ik trots op mn meiske!!! einde ego!!
Meis, super knap van F.!!!!!! Hier met M lukt het overdag nog niet helemaal. Als je aan hem vraagt "moet je plassen?" dan zegt hij wel ja of nee en dan gaat ie ook keurig plassen als ie moet. Maar uit zichzelf zegt hij het niet. Wat te doen? Terug naar een luier of doorgaan met vragen en blijven trainen? Ik weet het even niet...
Doorgaan , terug na luier zou zonde zijn. Ik vraag f ook nog regelmatig hoor, ze is nog jong. Maar zou wel doorzetten zo zonde. Maar terug val hebben ze allemaal, en ja trainen en als mis gaat vinden ze het vaak ook vies F schaamt zich nu als ze poep in de broek heeft. Komt goed quint!!! Niet twijfelen dat maakt M ook onzeker.
Cinn, een lekker dagje gister gehad bij de paardjes las ik, en een ijsje mmmmmm altijd lekker. BB, hoop dat er niets ernstigs met je buik is, wel raar dat ie zo opgezet blijft , wanneer krijg je testen/uitslag ? meis, al naar fysio geweest ?? gister een leuk dagje gehad zo te lezen. rasp, ooooh meid wat balen van ML , kan me voorstellen dat je daar nu niet op zit te wachten, is er nog enig werk te krijgen in zijn beroep ? hopenlijk kunnen jullie snel het droomhuisje kopen en hij als zzp-er beginnen. nemo, je meiske zit nog lekker warm, hoop dat ze zich zo wel een keer laat zien, misschien wacht ze wel tot papa thuis is, wel l*llig zoals hij reageerde, kan me helemaal voorstellen dat je er soms zo alleen voostaat dat is in elkaar krakt en even op volwassen niveau wilt praten, en dan is een film belangrijker , heeft ie nog teruggebeld/gesmsd? sterkte meis met de laatste loodjes, en er zijn altijd wel musketiertjes aanwezig om je verhaal aan te horen hoor ! merel, hihi de muis ook al ontdekt zag ik op FB , vandaag kom je weer thuis toch, leuke dagen gehad, en hoe ging het slapen ? in vind 1 nachtje wel kunnen maar langer hoeft voor mij ook niet. giraf, hoe gaat het met de RRR-en? slaapt ze meer sinds het zkh en weekeindje weg of merk je niet zoveel verschil ? quint, ben je al bij de ambassade geweest ? je moeder is tot juni nog in NL toch, gaat het al beter tussen M en je moeder ? jadore, LM, Mlief, hoe gaat t met jullie meiden ?? vandaag even helemaal niets, vind dat ik gister genoeg heb gedaan , vanavond met Ml lekker uit eten, we leven al 1,5 wk langs elkaar heen dus tijd om even samen weg te gaan, morgen een familiedag met de leuke kant van de familie, dus dat word wel weer gezellig zondag een verjaardag en er is een wegrace met motoren vlakbij, wel leuk voor S
Hallo meiden, Hoe gaat het hier? @Vlek Meis van harte gefeliciteerd met het kloppende hartje van je lieve kleine hummel!!Gaat alles weer een beetje? Ben echt zo blij voor je dat het allemaal goedgaat!! Maar eh, hoe is het gegaan met de nierstenen? hoorde iets van zkh? @Nemo Hou je het nog beetje vol met wachten? Het weer wacht er in elk geval ook op straks gaat vast de zon volop schijnen als jullie meisje ter wereld komt! Ik kijk regelmatig op FB om ff te checken!! @ meiden hoe gaat het met jullie heerlijke hummels van kinders? nog apestreken aan het uithalen?? op FB volg ik wat meer, want daar wip ik ff aan en krabbel wat en kan zo beetje wat van iedereen zien! Hier flink aan het lijnen..huppa, daar gaan de kilo's!!yes yes! raar maar waar, de kriebels voor een volgende hummel beginnen ineens vreselijk te kriebelen...pffft..zal wel doort lijnen komen ofzo??zin in...een baby?hahahaha Dus hebben we afgesproken dat we vanaf vandaag, over 12 maandjes..weer gaan proberen. Ben super blij en trots met mn 2 meiden!zijn echte boefies en zo leuk samen!!zie van jullie ook veel lieve en leuke foto's voorbijkomen op FB! Wat een schatjes heeft iedereen toch!! Lekker van genieten hoor!! EN blijf vooral veel foto's etc neerzetten, dat is zooooooo leuk om te lezen en te zien!! xx
ML smste vanmorgen of ik alweer vrolijke was Ik heb niks terug gestuurd. Toen vroeg hij waarom ik niet reageerde. of ik hem soms terug wilde pakken? net belde hij. vroeg hoe het ging. of ik nog boos was. toen heel verhaal van zijn kant, over waar ze nu waren en dat hij aan het schuren is. maar reageerde nogal kortaf volgens hem toen in janken uitgebarst en gezegd dat het ook niet zo goed gaat, en dat ik dat gisteren ook al had gezegd. en dan krijg je de reactie: oh dan ga ik maar verder met schuren, dan kan jij weer rusten. Nee!!! Ik wil geen rust, wil een gesprek, tijd met een volwassene.. maar kwam nu niet echt gelegen dus hij belt vanmiddag terug om te praten Volgens mij snapt hij er echt niks van...
@Nemo Och meid, wat vervelend dat het niet helemaal lekker loopt tussen je man en jezelf. En heel erg vervelend als je wilt praten en dat hij ff niet kan!Herken dat gevel hoor: als je wilt praten, dan is het niet fijn als je moet wachten...Hoop dat hij er even voor gaat zitten en dan gaat luisteren! Dat is al heel fijn en zeker als je hopgzwanger rondloopt! Heel zwaar voor je nu zeg om alleen te zijn!Hele dikke knuffel en je bent een kanjer!En die straks een heel mooi kanjermeisje op de wereld gaat zetten!!Denk aan je hoor!
@Mdl; is gewoon moeilijk dat hij 2 weken weg is. het frustreerd hem ook dat hij op afstand niets kan doen, maar alleen luisteren is vaak genoeg. maar dat snapt hij niet echt geloof ik..
kan hij wel zo naar je toe als de bevalling gaat beginnen? Ja luisteren is een heel belangrijk woord, maar dat is wel hoog gegrepen voor mannen Vanmiddag wel beetje ei kwijt gekund bij hem? Oh en dat wachten is ook zo frusterend, of valt het mee? Nou, zet em op hoor als het gaat beginnen!!Knuf!
Hey meiden! Ik ben even ego hoor, ik lees wel de hele dag al mee omdat ik het niet wil missen als Nemo bevalt natuurlijk! Maar verder hele dag druk gehad met vanalles en nog wat en dan vooral nog janken. Heb even weer een dip en daarom ga ik ongepland vanavond op stap!!! Het is feestweek bij ons in het dorp en vanavond is er muziek in de feesttent en veel vrienden gaan heen en ik ga mee!! Heb een dubbel gevoel, wel zin, niet zin. Maar ik kan altijd naar huis gaan als het niet leuk is natuurlijk. Maar goed, ik ga even lekker douchen en tutten en proberen er wat van te maken en dan lekker weg. Tot morgen!!!!!!! en Nemo zet em op!!!!!