Heeeeeeel veel plezier Rasp!! Je hebt het verdiend meid!!! @Madelief: ML wordt gelijk opgehaald als het begint. Vannacht zijn ze in Rdam (anders in A.dam) dus vannacht zal goed uitkomen
Heeeee Mliefje!!!!! Lekker zeg over een jaartje voor de 3e!!! Ik wou dat we hier zover waren Hier alles wel oke hoor Wat knap van de kilo''s zeg!! Applaus! Rasp: Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier lieverd!!!! JE hebt het dubbel en dwars verdiend!! Nemo: Dikke kus op je mooie buikie En jaaaaaa vannacht is prima! Heb effe mn agenda gecheckt, maar dat lukt wel ik zeg: DOEN Maar wat balen van die koortslip!! Net nu!! kun je niet ff de hap bellen voor een paardenmiddel????? dan misschien nog effe niet? Vlek: oh meid watr ben je toch weer aan t rennen liefie! Veel plezier vanaaf en geniet van ML
Volgens de VK kan het niet echt kwaad, maar kan niet met mn beebje kroelen Ik lees op internet dat de compeed pads (ofzo) wel werken en zijn dan gelijk soort beschermlaagje. Twijfel of het een echt koortslip is. In nu nog steeds wit blaasje. Als dat morgen nog zo is, is het geen echte denk ik (en hoop ik) Vanavond ff bij mn vader geweest (kom ik niet heel vaak). Ff er uit met Daan, hij is redelijk normaal gaan slapen, dus voel me gelijk weer helemaal top Raar he Zo douchen, als ik zeker weet dat Daan goed in coma is en dan fris en fruitig wachten op weeen
Nemo hoop dat meevalt met koortslip, die pads zijn wel handig (vlgs mn moeder hii) en je voelt je nog steeds goed toch, hoop voor je dat je vannacht mag bevallen hii Rasp, heel veel plezier, van de week zei je nog even te willen feesten dus doen he!! En bent je vast zo je offday vergeten xx Bb, jij je helse werkdag erop zitten?? Madelief leuk leuk derde hii!! Vlek oooh lekker uit eten geniet ervan he Merel weer thuis of stiekem in het sprookjesbos blijven slapen Cinn, giraf, lm knuf
@BB (ik blijf het echt een keigoeie naam vinden ,past zo bij jou hihi) Hoezo, vind jou wel een type voor 3 koters..of meer zou je er geen 18 willen? haha zoals op tv..men als je dat ziet...hebben ze een briefje op hun shirt hangen wat ze moeten doen, dan vergeten ze dat niet..hmmm...misschien ideetje voor Maaike? hihi Echt waar, hoe hou je dan je kinders uit mekaar. Iemand die het wel eens gezien heeft het programma? kijk het eigenlijk nooit, omdat de meiden nog naar bed moeten, maar vanavond lagen ze er op tijd in. @Nemo Duim dat je gaat bevallen vannacht!!Kan je mooi ff zn hand fijn knijpen balen van je koortslip, had daar geen eens aangedacht!nou, koortslip, wegwezen!! Mama Nemo wil met dr meisje kunnen kroelen!! Veel succes vannacht!! @Meis Hoe gaat het met je kinders? En hoe gaat het met jou??!
jammer dat je man weg is, want echt waar..ze kunnen je heel goed een handje op weg helpen....hihi (bij mij in elk geval en daar is ML nog steeds trots over)
Snelle-ego-zwaai-gelijk-even-spieken-hoe-het-met-Nemo-gaat Ben druk, teveel visite en verjaardagen dit weekend.... Fijn weekend meiden *zoefenwegisgirafweer*
*zoefendaarisgirafweer* Heb even snel tijd, ML neemt de kindjes even op zich Meis Goed van F! Een hele nacht droog! Quint Ik zou nu ook even doorzetten met M, komt echt wel goed hoor.... Ze worden uiteindelijk allemaal zindelijk Merel Hoe was de Efteling? Genoten met z'n 4en? BB Oei, diarree is niet leuk nee.... Misschien toch even (terug) naar de HA? Madeliefje Goed bezig met het afvallen! Ik zou eigenlijk ook weer moeten beginnen Nemo Mannen zijn rare wezens.... Uiteindelijk bedoeld hij het goed, maar hij snapt niet wat jij nu wilt.... Laatste loodjes lieverd, die zijn het ergst... Rasp Hoe was het avondje uit gisteren? Slapen van I gaat super, durf het eigenlijk nog niet hardop te zeggen, maar ze heeft nu al 3 nachten in 1x geslapen!!! En ze gaat overdag heel lief 2x slapen! Ik weet niet wat er in het ZH gebeurd is maar ik ben er blij mee
Giraf, fijn hele nachten slapen !! Bb, he bah, nee nie leuk rustig aan anders beetje norit?? Ik doe ook even snelle zwaai, spring onder de douche en dan fris weer aan de gang
Inderdaad heerlijk om hele nachten te slapen, ik voel me 100x gelukkiger, I zit 100x beter in haar vel, ze is gewoon weer die heerlijke meid van hoe ze eerst was heel de dag lachen, de clown uithangen, vrolijk rennen in de tuin! echt genieten zo! Ik weet niet voor hoe lang het duurt, durf nog niks te hopen, dus vooralsnog genieten we van elke minuut hoe het nu gaat hier
Was zo fijn om weer even lekker los te gaan. Vanmorgen heeft ML me ook lekker laten slapen en is met de kids naar beneden gegaan en om 10.00 uur ben ik ook maar gegaan. Ben wel beetje brakkies nu, beetje hoofdpijn....maar dat is het waard hoor! Vandaag hebben we jaarmarkt in het dorp, we gaan zo even heen nog en ook nog even naar de kermis. Ik denk dat ik vanavond weer hier ben! Fijne middag nog allemaal!! XX
Meiden ik ben toch gaar!!! Oh ik kan er niet meer tegen om laat op bed te komen en alcohol te drinken hihihi. Denk dat ik straks gewoon lekker vroeg naar bed ga, ML is vanavond de hort op dus ik ben toch alleen thuis. Nemo nog geen gerommel??
WHAHAHAHAHAHA Rasp die FOTO!!! hahahahaha!! Oh heerlijk een kater! Dat is eeeeeuwen geleden hier Geniet er maar van schat Trusten!! Giraf: Oh meid ik hoop zo dat ze t volhoud. Hoever ben je op de wachtbank?????? Nemo: Potverdrie ik wil je beebje zien!! KOM NOU POPPIE!!!! Meis: Hoe gaatt nu met je rug? Merel: hoe is het op de camping?