Hier nog niks. Alleen een hyper kind dat niet wil slapen. maar de aanhouder wint! Hij mag zn kamer niet uit en negeer hem ff. komt goed
NOD is 27 mei, dus volgende week zondag! Denk dat ik aankomende donderdag een testje ga wagen Rasp Hihi, zo te zien heb je een leuke avond gehad Nemo ML nog gesproken vanmiddag? Hier een heerlijke dag gehad.vanmiddag hadden we een feestje, lekker buiten gezeten. En na het eten zijn we met z'n viertjes naar de stad gewandeld voor een ijsje. Daarna nog even lekker in de achtertuin gespeeld, kindjes lagen pas om 20:15 in bed hihi..... Nu in sjoggingsbroek met ML op de bank
ML vanmorgen gesproken. Gaat wel beter nu. voel me ook beter. baart me dan wel zorgen, kan.nog wel 2 weken duren zo.... wat super trouwens van I...
Kom ook nog ff truste zwaaien. T is niet lekker in orde heel hees maar ja kom er niet echt achter wat hij heeft. Eet weinig dus of het zijn keel is en huilt ook meer als anders?? maar is al paar dagen , ga als morgen zo blijft toch maar ff naar hap toe, wat denken jullie??? Xxxx truste allemaal Nemo nog niets??
Hoop toch stiekem dat het een beetje begint. had beetje roze bij afvegen en gaat nu toch beetje rommelen in mn buik. mag allemaal nog geen naam hebben, maar hopelijk gaat het beginnen!
Goeiemorgen! Nemo, jaaaaa, roze afvegen en gerommel! Niet leuk dat ML er nu niet bij is.. Dat wachten op die kleine is op het laatst echt niet leuk mee en dan is het fijn als je wat steun hebt. Is D al wakker? Of heb je nog even tijd voor jezelf?
Daan slaapt nog. zal zo wel wakker worden. Tussendoor echt nergens last van, maar dan ineens komt er een kramp opzetten. Soort erge ongi kramp die ff aanhoudt. zijn dat nou voorweeen of gewoon al lichte weeen? Net nog wat slijm met beetje bloed. we wachten af. ML belde al. hij staat paraat iig. moeder komt om 9 uur. zou het sowieso fijn vinden als daan later met iemand mee gaat. kan ik iig doen wat ik wil. douchen of liggen ofzo
De Vk heeft tegen mij gezegd dat als je onder de douche gaat staan en de krampen blijven komen dat het dan weeen zijn. Als het onder de douche minder wordt zijn het voorweeen. (hoewel ik alleen maar met lichte weeen toch 8 cm ontsluiting had binnen een uurtje...) Maar het klinkt mij in de oren alsof je wel al weeen hebt! Fijn dat je moeder D komt halen. Dan hoef je iig even niet aan hem te denken. En Ml ook al paraat, goed zo!
Oh, ik zie dat ik niet goed heb gelezen. Je moeder komt naar jou en niet D halen. Zou ze hem evt mee kunnen nemen vandaag?
Nemo! Spannend! Whaaahhhh zou het dan echt? Mogen we vandaag gaan F5en? Wij staan ook paraat Wel fijn inderdaad dat je moeder zo komt voor D, dan hoef je je daar iig geen zorgen om te maken....
Hihi, ben nu helemaal zenuwachtig!! Kom mini-Nemo, vandaag is een prachtige dag om geboren te worden!!!!
Ja mijn moeder komt, maar weet niet echt waarom. Haha klinkt raar zo. ze komt vooral voor mij en als we 9 uur constateren dat het toch doorzet, zal ze daan meenemen. maar aangezien ik dan alleen zit, zal ze hem eerder bij mn smoeder brengen denk ik. we wachten af. wil naar de wc (beneden) maar als ik net zit wordt daan natuurlijk wakker.. grrrrrr...