Part II of the 13 musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door giraf, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
  2. giraf

giraf Niet meer actief

Ik denk ook eerlijk gezegd dat het gevoel niet vanzelf weg zal trekken....
    Misschien moet je er gewoon eens aan toegeven. Meld je van mij part een week ziek op je werk, breng de kindjes naar de opvang en neem even 'lovingmom-tijd'
    En het gevoel zal echt niet wegzijn na een week hoor, maar soms is het zo lekker om gewoon alleen maar even aan jezelf te denken!

3. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    BB, gefeliciteerd!!!!! 1/2 jaar al weer, ik heb net de foto's gemist!!

LM, jee meid ja ergens moet alles eruit he!! en als je doorgaat stopt je lijf ergens die houd je tegen. Maar klinkt echt of je beetje burnout heb lieverd!! luister na je lijf die doet sommige dingen niet voor neits he!! Rustig aan en komt wel weer goed echt waar!!

Giraf, tandhals is het stukje waar het glazuur van je tand ophoud. Maar jij moet dan stukje tandvlees er weer tussen laten zetten??
    Ja als je ouder word gaat alles zakken behalve je tandvlees dat gaat trekken:cool:. Maar opzicht is het niet een grote operatie deden we bij de parodontoloog ook veel, vooral bij voortanden is het cosmetisch ook wel mooier en voor behoud van tanden natuurlijk ook.

Merel, maar ja wat jij had is wild groei door gingivitis of niet? van dat bobbeltjes tandvlees?? nou hoop dat mijn vorige verhaal duidelijk was en je er wat aan heb!!

4. giraf

giraf Niet meer actief

Waarom?
    Elk gevoel heeft een functie! :)

5. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    ja dat is ook zo bijzonder toch!!
    iedereen mag delen en melden waar zij mee zit, leuk of minder leuk verdrietig of blij!!

daarom ben ik zo blij met alle musketiertjes;):D

6. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Zo dan.. is minder in your faces..

LM: Meissie wat rot voorje. Ben het helemaal met Giraf eens. Ik zou er niet te lang aan voorbij gaan, want dat krijg je het 6x zo zwaar terug! :( Knuffie!!

Merel: AU! Pechvogel ben je ook! Hop naar de TA zou ik zeggen.

7. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    BB, aaah leuk hoor!! en die foto van Moos prachtig ik hou er van!!

8. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    ....

Wat een rust hier!!!
    iedereen druk aan het werk?? druk met de kindjes of allerlei andere dingen.

Hier komt ML zo thuis.....laatste dingen inpakken klusjes doen eten kindjes in bed. zelf nog even onder de pomp en dan het bed in.
    Eindelijk Vakantie..............heerlijk!!!

Lieverds ik kom maby vanaaf nog even langs wippen of spieken.

Maar ik ga jullie missen!!!! Jullie mij vast als kiespijn hiiii.

tot over 10 dagen!!

9. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Nee, het is ná de zwangerschap gekomen nadat ik gewoon mijn tandsteen heb laten verwijderen. Toen moest ik nog terug voor gaatjes vullen en in die tussentijd is het gaan groeien. Tot vorige week dus. Echt geen last gehad van ontstoken tandvlees, maar volgens KC is de zwangerschap wel aanleiding geweest...
    Super bedankt voor je tips!
    ik bedacht me net dat ik morgen bij de TA in de buurt kom. Wip ik even binnen, even kijken wat zij zeggen en dan leg ik beide 'uitkomsten' even naast elkaar.

10. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Merel, is ook echt een zwangerschapsdingetje!! succes ben benieuwd wat je Tda zegt.

11. giraf

giraf Niet meer actief

MeisAls ik je niet meer "spreek"
    Hele fijne vakantie toegewenst! Geniet maar lekker van je prachtige kinderen, je lieve man en het heerlijke weer!
    Tot over 10 dagen!

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Meis, hele fijne vakantie alvast!!! Geniet er van!!!

13. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Hele fijne vakantie Meis!!!!!

14. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Meis: Fijne vakantieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!! Denk je heeeeeel af en toe ook even aan ons hier in dat natte NL??:)

Nemo: HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA VERLOF!!!!!:D

LM: wat een leuk keukentje! Is dat een actie die net begonnen is? Ik bedoel daarmee: is dat ding nog verkrijgbaar of loopt de actie al lang en vis ik achter het net....? Super leuk, alleen al die mini's! Ik ga nu bij de AH boodschappen doen hoor, zal wel niet veel zoden aan de dijk zetten, maar ik wil er wel een paar sparen voor bij het keukentje dat er vast en zeker gaat komen!

15. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Net begonnen actie merel... ik wil ook meedoen!!! idd alleen al voor de mini's

16. raspberry

raspberry Niet meer actief

Meiden!!! Ben er weer beetje bovenop hoor!! Komt goed!!

@LM, och meid, t is ook niet niks maar je moet er wel wat mee. Kan echt fijn zijn om met een psych te praten. Stop het niet weg in ieder geval, heel veel sterkte en je kunt het hier in ieder geval altijd zeggen, dat vinden we echt niet erg!!

@BB, hoeraaaaaaaaaaaaaaaaa en foei dat je dan je bericht hier niet doet, jouw verhaal doet er net zo veel toe!!!

@Meis, heb je gesmst! Happy holiday!!!!!!!!!!!!!

@Nemo, eindelijk maar toch is DE dag aangebroken, wat heerlijk meid, ga er echt grandioos van genieten!!!

@Merel, oehiehaah, klinkt niet fijn met je tandvlees, heb er alleen geen verstand van, sorry!! Sterkte er mee!

@Giraf, hoe gaat het met jou en je ei?? Is die al in zicht? Heb je misschien al wel verteld hoor, sorry dat ik het gemist heb dan......

Meiden, heerlijk ons wel en wee hier met elkaar!!! Ben er blij mee!!!

17. raspberry

@LM, ik wil best de ,mini's voor je sparen of voor iemand anders hier maar ben bang dat ze niet opgestuurd door de brievenbus passen en dan is het wel beetje duur he?! ZEg t maar hoor!

18. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Gelukkig voel je je al beter Rasp.

Truste allemaal
    kus

19. raspberry

Slaap lekker Nemo, oh en trouwens, als je rare plaatjes krijgt met drawsomething, it wasn't me!!!!

20. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Dank jullie allemaal!!

rasp thanks voor je lieve smsje (heb je terug gesmst hoor hii)

Oh die mini's echt leuk he, als ik terug ben ga ik als de wiedeweerga maar na de A.h. ze zullen nog wel wat over hebben toch?? :D:D

Deel Deze Pagina