Eisprong krampen houden aan?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Romilda, 20 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romilda

Romilda Actief lid

19 aug 2013
    186
    0
    0
    Kruidvat
    Omgeving Rotterdam
    Hoi!
    Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd of meerdere van jullie dit ook hebben gehad..ik weet bijna zeker dat gisteren me eitje gesprongen is en gister rond elf uur sochtends begonnen de krampen maar nu heb ik dit nog soms wat minder soms weer wat erger..het lijkt wel of k ongesteld moet worden..snap er niks meer van ik dacht dat je na je eisprong weer even rustig zou hebben maar ik heb het tegenovergestelde...zou het eitje wel goed gesprongen zijn?
    Het meeste is de rechtse kant..daar voel ik soms wat steken soms wat krampen...
    Groetjes romilda

2. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Ik heb t ook. Voor en na mijn ei tot aan mijn ongesteldheid! :)

3. Romilda

Romilda Actief lid

19 aug 2013
    186
    0
    0
    Kruidvat
    Omgeving Rotterdam
    Woow tot aan je menstruatie??pff nou wat ben ik nu toch blij met me grote kersenpittenkussentje...*lkr opt bankie*
    Ben benieuwd zeg..wss de eerste ronde na de pil met eisprong!!

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Hier ook goed mee bekent. Als ik echt pech heb voel ik het zelfs nog gewoon weer door tot mijn nieuwe eisprong. Lekker dan.
    Ik heb dit eens bij gyn aangegeven en die zag dat er al vroeg in mijn cyclus al een eitje heel enthousiast aan het groeien was.
    Ik wist niet dat dat biologisch gezien mogelijk was, maar blijkbaar heeft die voor mijn menstruatie al klaar gestaan om te beginnen even makkelijk gezegd.

Ik weet eigenlijk niet of ik dat moet geloven of niet, maar je zou toch denken dat een gyn weet waar ze het over heeft ook al klinkt het als onmogeliijk.

5. Glowfish

Glowfish Lid

24 jun 2013
    87
    0
    6
    Vrouw
    Ik heb er ook vaak een aantal dagen last van 3 tot 4.
    Daarna weer over, tot aan mijn menstruatie.
    Het is dus heel normaal.

6. Romilda

Romilda Actief lid

19 aug 2013
    186
    0
    0
    Kruidvat
    Omgeving Rotterdam
    Pff zo lang..nou dan word het nog gezellig..heb nu met me kersenpittenkussentje gelegen en nu is het weer wat minder maar wel mega opgeblazen buik joh..blegh..
    Zoo jeetje zo snel al een eitje joh!ja lijkt me dat de gynaecoloog wel weet wat ie zegt!bizar!

7. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel mijn eisprong ook altijd. Niet specifiek dat ik een eitje 'voel springen' maar wel de krampen en steken. Ik krijg meestal eerst zeurende menstruatiepijn. Daarna beginnen de steken. Altijd aan één kant van mijn buik. Gisteren was het toevallig rechts ;). Dit houdt meestal 1 hele dag aan. Gisteren had ik er trouwens wel heel erg last van. Elke keer als ik met mijn scooter over een hobbel reed kon ik t bijna niet meer uithouden..of ik hoefde maar verkeerd te draaien en ik kon wel gillen. De menstruatiekrampen heb ik meestal 1 dag ervoor en 1 dag na mijn eisprong. Maar dat kan ook wel eens langer zijn. Een lichaam is ook maar een lichaam dus het hoeft nooit elke eisprong hetzelfde te zijn ;) En ik neem aan dat als het eitje eenmaal gesprongen is dat de klachten ook afnemen :)

8. Romilda

Romilda Actief lid

19 aug 2013
    186
    0
    0
    Kruidvat
    Omgeving Rotterdam
    Ja dat neem ik ook aan!maar wel apart van die rechtse kant...vanmorgen ook felle steken rechts..echt nog nooit gevoeld...en nu weer wat krampen idd..nou ben benieuwd of t morge minder is!dankjewel voor jullie reacties..
    Succes iedereen!!

9. MysteriousG

Sinds gister avond heb ik hele rare buikpijn in mn onderbuik. Het straalt door tot in mijn toetie en anus :$ srry voor de details:) dit is nieuw voor mij.. dus ben benieuwd;) btw de gewonelijke kwaaltjes lijken ineens veel minder. Minder gevoelige borsten en geen pijn mr in bovenbenen. Heeellll raaarrrr zoals gewoonlijk met mijn lichaam:(

10. Romilda

Romilda Actief lid

19 aug 2013
    186
    0
    0
    Kruidvat
    Omgeving Rotterdam
    Woow mysterieus!spannend!buikpijn week voor nod,,.zou zomaar positief kunnen uitpakken!hoop het voor je meid!!
    Succes en op naarroze[/COLOR]!!

11. MysteriousG

Haha dankje, maar ga me voorlopig nix in mn hoofd halen :D
    We hebben deze ronde echt heel weinig geklust en denk juist dat t niet raak kan zijn;)
    Maar goed we zullen zien :)

12. Hondagirl24

Hondagirl24 Niet meer actief

toch cuc6 meid :)

13. MysteriousG

Lief van je :) tnx meid ♥

14. Hondagirl24

Hondagirl24 Niet meer actief

:) jep hou je beetje in de gaten dat was onze afspraak ;) ♥

15. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier ook, vorige weekend op zaterdag en zondag een positieve ovulatie test zondagavond was deze trouwens alweer een stukje lichter maandag ook nog een test gedaan en deze was hetzelfde als zondagavond dus verder niet meer getest maar woensdag had ik opeens een beetje helder rood bloed op mijn wc papiertje zitten en ook last van menstruatie krampen en nu met afvegen soms wat bruin te zien..ik heb nog nooit zo snel rood of bruin na mijn eisprong meestal alleen bruin verlies een paar dagen voor nod, het teken voor mij dat ik ongesteld ga worden helaas maar nu is dat natuurlijk nog veel te vroeg. Ik moet wel zeggen dat ik vorige maand een vmk heb gehad :( dus misschien is alles nu iets gevoeliger van binnen? Gisteren dacht ik laat ik nog eens een ovulatie test doen in de avond en deze is precies hetzelfde als afgelopen maandag, niet lichter dus misschien is mijn eitje wel niet gesprongen en probeert hij het nog een keer? Ik kan helaas niet meer doen dan afwachten.

16. Romilda

Romilda Actief lid

19 aug 2013
    186
    0
    0
    Kruidvat
    Omgeving Rotterdam
    Ow spannend starry,
    Ik sta nu op en me krampen beginnen weer...denk dat ik de pechvogel ben waarvan het tot aan der menstruatie door zal gaan..Mja we zien wel!
    Ik zit nu pas op 2 dpo dus ik mag nog even "genieten"van die krampen!
    Succes allemaal!

Deel Deze Pagina