Hoi, Wij gaan in de meivakantie een weekje naar Denemarken en nu zijn we op zoek naar een groot vakantiehuis geschikt voor 10 personen. We willen niet op een park, maar echt een particulier huis met binnenzwembad in het huis. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer op de verschillende sites. Dus ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met sites zoals bijv. happyhome of dansk. Waar hebben jullie een huis gehuurd? Groeten, MAriska
Wij zijn in 2010 in mei naar Denemarken op vakantie geweest en hadden een huis gehuurd via Novasol en is prima bevallen Vakantiehuis Denemarken | NOVASOL.nl
Wij hebben vorig jaar een huisje via dk-ferien.de geboekt. Net ff gespiekt en ze hebben ook grote huizen met zwembad, dus wie weet. Ons is het wel goed bevallen.
Dansk heb ik goede ervaringen mee, ze hebben ook gewoon Novasol huisjes en andere grote aanbieders, maar het is een soort Nederlandse tussenpersoon die je kan bellen bij problemen. Wij kregen van Novasol een onbegrijpelijke eindafrekening opgestuurd in het Deens waarvan de bedragen niet eens klopten bijelkaar opgeteld en de mevrouw van Dansk heeft het toen netjes voor ons afgehandeld