Hoi allemaal, Is het wat een kerstmarkt in duitsland. wil zondag op maandag heen gaan. ik zat te denken aan dusseldorf of oberhausen zijn jullie hier wel is geweest
Wij gaan ieder jaar naar oberhausen echt super leuk. Keulen is ook erg leuk alleen veel lopen Munster is ook leuk maar minder groot Düsseldorf is vergelijkbaar met oberhausen Ik ben nog wel op meer geweest maar deze vind ik het leukste
Wij zijn afgelopen weekend 2 nachtjes in dusseldorf geweest. Veel leuke kerstmarktjes en je kan ook nog eens lekker winkelen. En het is niet te heel ver weg. Vorig jaar met kerst in Berlijn geweest dat vond ik nog mooier met kerstversiering en sfeer. Maar is dan ook wel weer een tripje met vliegtuig ipv met auto.
Dusseldorf is enkel 14 dec oo zondag open, de kerstmarkt altijd maar winkels dus alleen die zondag. Ze kennen geen koopzondagen daar, Ook op maandag veel winkels ochtends dicht
zou niet op een zondag gaan als je ook nog wil shoppen verder. als het alleen voor de markt is dan wel. dusseldorf vond ik heel leuk. wij zijn afgelopen zaterdag naar dortmund geweest ook erg leuk. en maar klein stukje verder. dusseldorf vond ik de markt vrij klein maar de stad opzich gezellig en mooie eetgelegenheden. oberhausen zou je wel de stad in moeten want bij centro is het echt heel klein