Hoe lang kan je eigenlijk zelf gemaakte sushi bewaren? Heb het net gemaakt maar ja was natuurlijk veel te veel ( moet het alleen eten want manlief lust het niet) en heb een maagverkleining gehad dus past niet zo veel in. En invriezen kan volgens mij niet of toch wel????
Tja, ik zou het persoonlijk niet doen met die vis (invriezen). Je kan er in principe 2 dagen van eten.
Mee eens OT: ik zou het niet langer dan een dag of 2 bewaren.. Kwaliteit en smaak zal er niet beter op worden als je het te lang bewaard.. Geld voor het invriezen ook.. Het zou kunnen maar wordt er niet bepaald lekker van.. Vers is natuurlijk altijd het lekkerst
Ik ben normaal niet zo van houdbaar en zo ... eet makkelijk dingen op. Alleen sushi niet dat eet ik als het gemaakt is en dan is het jammer maar de rest gaat weg (wat overigens nog niet gebeurd is!). Invriezen kan ook alleen wordt het wat waterig als je het ontdooit. Ik zou gewoon later nog eens een sushi momentje inlassen Smakelijk!
Misschien in de omgeving vragen of ze interesse hebben in Sushi? Naar mijn idee kan je het gewoon invriezen zonder problemen, maar de smaak zal wel iets minder worden...
Net genoten van 5 stukjes haha Misschien vanavond nog iets en dan morgen voor lunch. Ga proberen het in te vriezen want ga toch wel erg veel overhouden. Ben benieuwd hoe het dan zal smaken Thanks ladies voor jullie reacties Of er moet iemand in gelderland wonen dan mag je het komen halen