Hulp gevraagd bij klacht

Discussie in 'De lounge' gestart door Zara75, 29 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ik heb vorige week een bestelling gedaan en nooit een bevestiging hiervan ontvangen.
    Wel betaald via ideal.
    Nu heb ik de spullen dus niet ontvangen.
    Heb een mail gestuurd en dit antwoord gekregen;

Thank you for taking the time to email us.
    I have checked our systems with the details you have provided and I'm really sorry I could not find any orders or payments for you. For any orders placed through our website, you will receive a confirmation email to confirm your order. If you have not received this email, please place your order again on our website Next Direct - Error and look out for our confirmation email we will send you. If you are having any further difficulties, please do not hesitate to call us and we will be happy to place the order over the phone for you.

( een engelse website)

Nu kom ik er net achter dat mijn bankrekeningnummer nog op mn meisjesnaam staat, misschien dat ze het daarom niet terug kunnen vinden? Al zou je denken dat het rekeningnummer voldoende zou zijn...
    Nu wil ik dus een kopie maken van mn bankgegevens, via internet. En als bijlage terugsturen in een mail.
    Maar hie doe je dit?( die kopie maken)

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Print screen maken?

3. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Misschien niet handig om via een Engelstalige website te bestellen? Of is het een internationale site ofzoiets? Hun hebben de betaling niet ontvangen en de spullen dus niet opgestuurd, begrijp ik dus uit het verhaal. Hun kunnen momenteel niet achterhalen dat jij betaald hebt. Erg lullig.

Ik zou duidelijk maken wanneer je de bestelling hebt geplaatst, op welk rekening die staat (meisjesnaam dus!) en de datum van de bestelling doorgeven. Dan zou die in het systeem van hun moeten staan.

4. natjes

natjes Niet meer actief

Is het die kleding site Next direct? Die lijkt me niet zo corrupt toch? Volgens mij heb vele dames hier besteld op die site.

Wellicht is een belletje handiger? Of inderdaad mail met printscreen!

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Hoe maak je een printscreen?

6. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Heb btw vaker besteld en dat ging goed..

7. natjes

natjes Niet meer actief

Printscreen maak je door op de knop PRTSCRN te drukken (Vaak rechtsbovenaan je toetsenbord.)

8. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Had alles doorgegeven, alleen niet eraan gedacht dat mn bankrek nog op mn meisjesnaam staat.

9. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Met het printscreenknopje :). En dan plakken in een word-document of rechtstreeks in Outlook.

Ordernummer moet ook bij die betaling staan, dus dat moeten ze zo terugvinden.

10. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    En dan even paint openen, en Ctrl+v in het programma :) Dan komt de printscreen daar en kan je hem bijsnijden en opslaan als .jpeg.

11. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Nou, deze dombo gaat op haar man wachten denk ik hahaha.
    Ik en computers gaan niet zo goed samen!:)
    Maar ik ga het wel even proberen..

12. Flubje

Flubje Niet meer actief

bij internetbankieren kun je vaak gewoon het 'rekeningafschrift' opslaan. dan heb je je plaatje.

Als je dan zoekt op dat rek nr of hun naam, krijg je alleen die transactie in beeld. zien ze ook niets anders.

13. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Nou, dat zou niet uit hoeven maken. Ik bestel verschrikkelijk veel via het buitenland (US en UK) en ook bij NextDirect. Nu zit ik ook op een bestelling te wachten van hun (vorige week besteld) en ik heb wel een order confirmation gekregen van hun en de volgende dag een tracking mail met alle details.

Dus NextDirect is een prima site. zou niet uit hoeven maken overigens met betrekking tot welke naam erop je rekening staat.

Overigens, als het goed is, heb je een programmatje "Snipping Tool" op je PC staan (onder Accessoires in het explorer menu), dan kan je een print/screen maken ;)
    Succes!!

Edit: kan het zijn dat de mail in je spam/junk folder staat? Dat gebeurd mij nog wel eens namelijk ...

14. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Nee, heb al overal gezocht maar nergens die bevestiging ontvangen.
    *pruil*
    Mn man is thuis en de printscreen is gemaakt zoals jij al schreef Flubje.:)
    Nu maar hopen dat het goed komt. Gaat om 123,-.:(

15. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Getsie - ik hoop dat het snel goed komt!!!

16. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Suzq, heb je babykleding besteld?
    Zulke leuke spullen, alleen voor mijn dochter valt het erg groot allemaal...

17. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Als je naar je betaalscherm gaat, klik je op de betaling en daarna CTRL, FN en PRT SC ingedrukt houden.

Daarna CTRL en V ingedrukt houden in je mail.

Daarin kunnen ze precies zien vanaf welke rekeningnummer en welke datum het bedrag is afgeschreven.

Ik zou overigens niet meer van een Engelstalige site bestellen hoor.

18. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Jaaa, zoo leuk die setjes vooral. Ik heb het spijkerbroekje met dat blauwe/groene shirt met de bloemetjes gekocht (Green Ditsy Blouse), de "hooded fleece jacket", een te schattig mutsje met een konijntje erop en wat mallots. Het meeste in 56-62 maatje ...

Wat heb jij gekocht? :)

19. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Waarom zou je dat niet meer doen?

20. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik zie echt niet in wat er zo slecht is aan Engelse webshops. Bestel zo vaak iets uit Engeland, dit is gewoon echt pech hebben! Kan bij iedere webshop gebeuren, ook bij Nederlandse.

Ik denk wel dat ze het oplossen hoor, als jij kunt aantonen dat het toch echt is afgeschreven :) Anders is het ook wel erg slechte reclame. Laat je nog weten of ze het hebben opgelost?

Deel Deze Pagina