Zie je altijd een vruchtje bij miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door chanti1990, 11 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Hoi,

Ik heb sinds donderdag al bloedingen en daar nu ook buikpijn bij. Ik heb nu gewoon weeën die verrekte pijn doen. .
    Was 6 weken zwanger maar dit is dus duidelijk een miskraam.
    Ik verlies Veel stolsels maar vraag me af of ik nou een vruchtje of zakje moet tegen komen of niet? Het is natuurlijk nog erg pril dus kun je überhaupt wel wat zien?
    Dit is nu al de 5e dag Wanneer stopt dit toch een keer..

2. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Allereerst heel veel sterkte!
    Volgens mij kan je wel wat zien, maar met mijn miskraam van 6 weken heb ik ook niets gezien. Bij mij begon het met een beetje bloedverlies en dezelfde dag nog veel buikpijn en krampen. Het bloeden heeft bij miij allebei de keren een week geduurd. Wordt het bloeden wel minder bij je?

3. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Een vruchtje heb ik alleen de laatste keer gezien, na 11 weken.
    Een vruchtzak zou je wel tegen kunnen komen met 6 weken. Heb ik 3 van de 4 keer wel gezien. Ziet er anders uit dan een stolsel.

Heb je ook al 5 dagen die weeën? Dat zou niet goed zijn. Bloedverlies kan wel.
    Als het alles eruit is gaat de pijn pas weg.

Sterkte!

4. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Heel wisselend bij mij! Heb weleens echt zo'n blastocyst vast gehad met 6 weken (zo'n soort mini bloemkooltje), en een vruchtzak met 5,5 week, maar heb ook miskramen gehad waarbij ik dagen zat te wachten tot het "echte werk" loskwam en toen bleef het bij bloed.
    Conclusie is dus dat er niet één antwoord mogelijk is.
    Kan bij iedereen anders zijn en elke keer weer anders zijn...

Sterkte en succes!

5. CenM

CenM Bekend lid

20 dec 2010
    540
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook verschillend, eerste keer was t een ma 6wk die pas 5 weken later loskwam, dat was echt een vruchtzakje gevuld nog en een kleinevnavelstreng. Met 2de mk bij 5wk was t soort garnaaltje. En nu bij mijn laatste vmk 4,4 wk was t bloedverlies nog minder dan bij mijn menstruaties.

6. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Hoi,

Het begon donderdag en vrijdag met oud bloed, zaterdag ineens veel meer met rood bloed en ook zeurende buikpijn, steken in liezen en rugpijn. Zondag werd het minder en geen buikpijn en gisteren kreeg ik me toch weeën en veel bloed met stolsels.
    Ik zag gisteren wel ook een soort garnaaltje, was geen bloed maar eerder weefsel ofzo. Maar omdat de weeen en stolsels pas gistermiddag en vanacht kwamen zit ik nog steeds te wachten, maar weet niet waarop.
    Is het vruchtzakje al groot?

Deel Deze Pagina