Hey, ik ben nu 20 weken zwanger en mijn patner voelt niets! kan je het beste dan even op de buik liggen?
mijn man heeft de kleine ook nog niet gevoeld, vind hij erg jammer, ik heb alleen nog plopjes gevoeld, nog geen schopjes.
Ook rond de 20 weken. ik voelde al eerder maar als pappa wilde voelen was baby rustig vreemd is dat dat doen heel veel baby's hihi
Met 18 weken voor het eerst en vanaf 20 weken regelmatig. Nu begint ze al te schoppen als hij zijn hand op mijn buik legt, zo lief!
Rond de 23 weken, maar dan moest hij wel veel geluk hebben dat hij net op de goede plek voelde, want het kleintje was erg eigenwijs en stopte juist met bewegen als mijn man voelde...
Jaaaaa, dat heeft mijn uk ook! Is ie weer eens heeeel druk, zeg ik tegen mijn man dat ie zijn hand op mijn buik moet leggen zodat hij het zeker weten zal voelen.. en op het moment dat mijn man zijn hand erop legt, is het ineens muisstil darbinnen! Dat gaat echt elke keer zo! Ik vind het zo grappig
Dit was met precies 19 weken. Dit was ook de eerste keer dat ik het zelf bewust aan de buitenkant voelde. Daarna heeft mijn vriend het ook nog mogen voelen!
Misschien een tipje, tenminste, mijn baby trapt daar in. Vaak is het inderdaad zo dat zodra mijn man zijn hand op mijn buik legt dat de baby stil is, en zodra hij zijn hand weg haalt dan begint ze weer. Nu legde hij een aantal dagen terug zijn hand er een poosje op. Daarna trok hij plots zijn hand weg en legde hij hem er snel weer op. En ja hoor, daar kwam de schop! Die kleine wachtte gewoon totdat hij zijn hand weg haalde... Haha, kleine ondeugd! Wat ook helpt is dat ik op mij zij lig en mijn man zijn hand onder mijn buik legt, dus op het matras (aan de zijkant van mijn buik). Dan begint de baby ook te prikken, van heej wat is dat. Echt schattig, want mijn man die voelt dat dan.