zo blij dat ik weer zwanger ben , maar nu moet ik toch even klagen! ben nou al een aantal dagen achter elkaar vreselijk misselijk en heeel erg moe! moet nu eigenlijk ook van alles doen in huis, maar kom gewoon niet met mijn luie kont van deze stoel af! en morgen gaan we ook nog uit eten bij de chinees! gister had ik nog een berichtje geplaatst dat mijn broeken weer dicht wouden en vandaag willen ze weer niet dicht! positiekleding dragen is nog zo vroeg, maar duurt zo niet lang meer! het lijkt zo raar om rond te lopen met je knoop los! en daarbij komt dat ik ook nog een erg chagerijnig ben en doe tegen iedereen! doe mijn best om gewoon over te komen, maar lukt thuis niet helemaal geloof ik....... zo dat lucht even op en ik ben vast niet de enige die even wil klagen
nou ik klaag wel ff met je mee hoor misselijk ben ik niet meer maar dat in een stoel hangen en niets meer doen ken ik en gewone broeken pas ik al een poosje niet meer sago? :x gna word al miss sago genoemd haha waar ik wel heel moe van word is dat ik een hele dag het gevoel heb dat ik met een bowlingbal in mijn buik loop nog ff en ik loop met mijn neus tegen de grond
Heerlijk! Leuk hè zwanger zijn? Ik kots nog steeds elke ochtend! En chaggie? Ach.. 't lijkt wel te wennen.. Wat hormonen allemaal wel niet met je kunnen doen hè? Broeken pas ik al niet meer sinds week 9... en die bowlingbal wordt steeds groter (is maar goed ook!). Gelukkig zijn wij geen olifanten en 'hoeven' maar max 42 weken te dragen En als je uitgedragen bent... WOW! Daar doe je 't allemaal weer voor!
ja gezellig ik klaag even mee! qua symptonen gaat het iedere dag wat beter behalve de moeheid. en chagrijnig agressief ben ik vreselijk en kan er niks aan doen zo heb ik vandaag nog iemand uitgescholden omdat ie me had geblokkeerd met de auto waardoor ik niet kon uitparkeren en lekker naar huis kon rijden, heb diegene eigenlijk uitgescholden omdat zij ook nog met een attitute naar buiten kwam van nou bel dan effe aan hoe moet ik in godsnaam weten van wie die auto is had ik bij die hele flat moeten aanbellen nou ben dus abrupt de auto uit gestapt en haar eens flink op haar plek gezet. pfffffff kon haar wel wat was dat ze haar mond dicht hield en haar auto verplaatste anders was het lelijk afgelopen. bne nog kwaad als ik eraan denk.
Nou ik wil ook wel even klagen hoor, Maar dan over de laatste loodjes, Pijnlijke benen, zware buik, niet meer lekker de stad in en maagzuur, En ik wil zo graag weer mijn eigen kleren aan. Baby kom maar 2 a 3 april,