partner bij strippen??

Discussie in 'De bevalling' gestart door Tess00, 25 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    ben niet gestript, maar wel vaak ontsluiting gevoeld, en daar was mijn vriend ook bij. keek er niet bewust na maar hij kreeg wel veel van de informatie mee, en k bedoel maar hij heeft t vaak zat gezien hoor en met de bevalling kan ie er ook niet onderuit. maargeod je moet doen waar je je zelf het beste bij voelt natuurlijk!!

2. clauzoe

clauzoe Actief lid

10 okt 2011
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    m'n man was aan het werk dat ik gestipt werd
    dus die heeft er niks van meegekregen.
    ja het enige wat ie er van mee kreeg was dat ik liep te mopperen dat de bevalling nog niet begon hahah

3. Mama322

Mama322 Actief lid

29 aug 2011
    384
    0
    0
    ik ben bij de eerste gestript en vond het juist wel prettig dat hij erbij was om mijn handje vast te houden. Het was toch wel een beetje een vervelend gevoel!

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ben bij de tweede gestript en was op dat moment alleen (ja mn dochter was erbij, maar goed). Kon me echt niet ballen of mn man er nou wel of niet bij was en snap ook eigenlijk niet waarom je dat genant zou vinden? Ik lag gewoon op de bank met mn benen iets opgetrokken, je hoeft niet in de persstand oid daar te liggen haha. Hij kan toch gewoon op z'n stoel blijven zitten?

Kinderen zijn er toch ook niet uit het niks gekomen lijkt me, of gaat alles met het licht uit?

5. Bri

Bri Niet meer actief

Nou, ook daar geneerde ik mij niet voor hoor. Bij de eerste was ik me er niet van bewust, maar bij de tweede zei de vk het zelfs. Kon me werkelijk geen ene moer schelen.

Joh, tegen de tijd dat ik zo ver was, had ik al overgegeven terwijl ik op de wc zat met diarree, en m'n vriend moest me een emmertje aangeven.
    Ik snap niet zo goed dat vrouwen iets genant kunnen vinden ten opzichte van hun man. Maar als het voor jou heel onprettig voelt om gestript te worden met hem erbij, dan bespreek je dat. Ik lees net dat je man dat jammer vindt. Is het nog een optie dat hij er wel bij is, maar niet meekijkt op het moment surpreme?

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

Onee ik heb een klysma gekregen tijdens de bevalling haha ik schaam me nergens meer voor hoor!!!

7. juffie29

juffie29 Actief lid

10 apr 2009
    280
    0
    16
    HIer kan je vanaf 40 weken gestript worden.Ik in ieder geval. Baby is erg groot. Ik word bij 41 weken ingeleid. (als de baby er nog niet is...)

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Ik ben bij beide kinderen gestript, mijn man was er wel bij geloof ik, tenminste bij de tweede, de eerste zal wel, maar kan ik me niet meer goed voor de geest halen.
    Tja, als je dit al genant vind, dan kun je je lol nog op met de bevalling en na de bevalling, want dan zullen er ook anderen naar je doos kijken of er aan zitten wroeten, ontsluiting opmeten, er een schaar in zetten, hechten, nacontroles, succes...:p!

9. Tess00

Tess00 Actief lid

12 jul 2011
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tnx voor de reacties en voor het delen van de verhalen, ge-wel-dig dat er bij vele geen enkele gene komt kijken!

Ter verduidelijking: ik heb al een kind en dus een bevalling achter de rug dus ook ik weet wat (en wie haha) erbij komt kijken!
    Vind dit persoonlijk anders als tijdens het bevallen maar dat is dus mijn mening en mijn gene hihi

Deel Deze Pagina