Partner die moeilijk doet over dit forum

Discussie in 'De lounge' gestart door Mirre, 10 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hoi Mirre,

Mijn mannetje vind het zelf zo interessant hier dat hij soms vaker kijkt als ik :)

Misschien is het een idee hem te wijzen op ikvader.nl? Dan kan hij ook eens met lotgenoten op een forum praten en zijn ei kwijt en info vinden.

Suc6

2. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Mijn vriend is van het type: Zoek jij alles maar uit en ik hoor het wel..
    Zelf lezen leuk geprob, maar ho maar...

Maar thanx voor t attenderen.

Mirre

3. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    ow hahaha, tja dan houdt het een beetje op....

Wel balen zeg zo'n figuur. No offense!

Ben je je juist lekker aan het inlezen, zodat je voorbereid bent op bepaalde dingen krijg je dit.

Toch suc6

4. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ja, soms is het flink balen zoals vanmorgen.
    Eerst maakt hij de opmerking zodra hij uit bed komt, vervolgens kom ik ook naar beneden, want ik pas me aan ...hij is wakker kunnen we saampjes ontbijten.
    Zegt ie ineens: Wat kom je nou beneden doen!? Ik ga een lekker ontbijtje voor je maken..... :confused: :( Nou breekt m'n klomp..
    Wilde hij me ineens weer terug hebben achter de laptop boven.
    Mannen....vreemde wezens hoor...soms! ;)

5. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    [​IMG] [​IMG][​IMG]
    Hahaha het is wat met die mannen soms! en dan durven ze wat over vrouwen te zeggen [​IMG]

6. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ik geloof ook niet dat mijn mannetje ooit commentaar heeft geleverd ...vaak leest hij ook mee , of lees ik wat voor ...( gelukkig hahaha anders had ie gewoon een probleem )

7. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Misschien is hij alleen bang, dat je er dan teveel mee bezig bent, je kunt ook afspreken dat je er 2 of 1 keer per week achter gaat, want er ruzie over maken is ook niet de bedoeling.
    Mijn man vind het juist heel goed dat ik contacten leg met andere ( aanstaande moeders) hij heeft nog nooit gezegt, zit ze weer achter de zwangerschapspagina.Ook niet toen we nog niet zwanger waren.

8. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik denk dat hij idd bang is dat je er te veel mee bezig bent.

Mijn vriend heeft er gelukkig geen problemen mee maar voordat ik zwanger was had hij af en toe nog wel eens een opmerking.

9. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    Wat dat betreft is zo'n forum helemaal niet goed voor mij en mijn vriend weet dat. Hij heeft er opzich geen problemen mee dat ik op zo'n forum kijk... zolang ik me maar niet laat beinvloeden door nare verhalen etc.

dat is het denk ik idd, heb ook weleens dat ik iets lees of alleen de titel al bekijk en dan denk "nee dat moet ik niet lezen".

10. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Mijn mannetje loopt ook altijd te mekkeren. Dan lees ik wel eens wat voor en dat zegt ie, hebben jullie nou helemaal niks anders te doen als met elkaar neuzelen over wat je wel en niet mag eten tijdens je zwangerschap. Ik hoef dat allemaal niet te weten hoor, wat een onzin hoor ik em dat nog mompelen. Nou zeg ik dat, laat me lekker. Als ik dat nou leuk vind. Ja dat doe ik toch ook zegt ie dan, maar val mij er voortaan dan maar niet meer mee lastig heeee darling. Hij is gek denk ik dan. Zelf heeft ie helemaal niks met computers, hij weet niet eens hoe dat ding aan moet :) :) :) Mannen........

Groetjes Suus

11. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Haha, heel herkenbaar.

Mijn man roept ook wel eens: "Zit je nu alweer te forum-en?"
    Hij heeft er dus zelfs al een werkwoord voor.

Groet van Kiki

12. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    dit heb ik nou ook altijd :oops:

ik ben soms zo vroeg wakker dat ik dan als allereerste hier aan deze forum denkt en graag wil ik dan er meteen op, om te gaan kijkuh of er al wat nieuws is, of dat er iemand gereageerd heeft op mijn vraag.

mijn vriend komt dan de computer kamer binnen en dan met een heellleee diepe zucht van .

''zit je nou alweer achter die site''? verslaafde of ja hoor daar zit ze weer. ;) :rolleyes:

één keer hadden we er bijna ruzie over. :(

hij zei je bent teveel bezig met zwanger zijn en blablabal heeft mijn zus ook een keer gezegd tegen mij. :x

ze snappen het niet wij moeten er gewoon achter

( ZOU HET TOCH EEN VERSLAVING ZIJN) :p :confused:

13. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hahaha hmmmm tjah zou je denken?? ;)

14. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Me ventje vind het alleen vervelend als ik dan bijna of niks in huis heb gedaan dan zegt ie was het gezellig op het forum.
    Maar vaak kijkt hij gewoon mee met wat we te bakkerleien hebben haha. soms vraagt ie ook dingen die ik dan weer terug kan vinden in het archief en anders vraag ik het gewoon even.

Dus bezwaar heeft ie niet alleen als ik alles laat versloffen maar ja lang leven nesteldrang dus die cometaar krijg ik niet veel meer

15. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Mijn vriend die begreep ook niet waarom ik op het forum kom. Ik heb gezegd dat ik het gewoon leuk vindt en dat als je iets niet weet weet je het altijd aan de dames/meiden hier op het forum kan vragen. Nu zegt hij er niks meer over.

16. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Mijn man vindt het juist heel goed dat ik op de forum zit. Wij zijn allebei IT'ers (ikke nu even niet) en mijn man zit er toch elkedag erop, dus samen gezellig in de pc kamer zitten vindt ie niet erg. Omdat ik nu thuis zit, is het voor mij contact met de buitenwereld buiten mijn vrienden kring om.

17. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Enne - van de forum ben ik ook veel wijzer geworden over zwangerschap, voedingen, kraamzorg noem maar op. Ook vindt mijn man leuk als ik de aanbiedingen ziet waarbij ik veel geld kan besparen. Dat blijft altijd leuk.

18. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    ach...hier worden weleens wat loze opmerkingen gemaakt, maar dat is wel over en weer. Hij bekijkt grondig de ajaxsite en die van voetbal int. Waar ik geheel nix mee heb, hij grinnikt om mijn forumambities. We geven elkaar dus de ruimte. Met af een toe een sneer, maar dat hoort er bij ...hihi

19. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ed zegt ook wel eens wat hoor, maar erg vindt ie het niet, en als ie wat zegt is het vaak als ie net thuis komt en ik zit er dan toevallig achter dat ie zegt "zo zit je weer te sjetten" of "is er nog nieuws op het front" maar gelukkig niet dat ie ermee zit ofzo..

en daarbij als ie thuis is zit ik er niet heel vaak achter, ja als hij iets zit te kijken wat mij niet boeit kruip ik achter de pc, maar over het algemeen kijken we de meeste programma's samen of hij gaat boven kijken als er iets is wat hij wil zien en ik niet...nee kan gelukkig zeggen dat ik hier geen problemen heb met het forum, maar misschien dat ik er dan toch als hij thuis is minder achter zit dan de andere meiden???? misschien dat het daar aan ligt??

20. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Mijne maakt ook regelmatig opmerkingen erover.. zo v zucht : zit je er nu alweer ? Maar heb es gezegd jij jouw hobby ik de mijne... Hij is nl 3x per week weg voetballen en nu zegt ie niks meer hihi ;)
    Verdekkie zeg is vast d'rom dat ik nt zwanger raak :) mt maar es op wat anders gaan zitten dan op me pc-stoel !! :)
    Nee grapje.. kan ook nog wel genieten van rustig enkele avondjes bij me mannetje te zitten !

Deel Deze Pagina