Hey meiden, Hier ook een mannetje die rookt! Die van mij rookt gelukkig wel buiten (en is Turks ).. Helaas heeft hij mij ook vaak belooft te stoppen met roken. Toen we pas bezig waren met zwanger worden, wat 2 jaar heeft geduurd, had hij mij beloofd dat als ik zwanger zou zijn, hij zou stoppen. Maar helaas heeft hij zich daar niet aan gehouden. Kom er ook altijd op terug, maar nu zegt hij dat hij gaat stoppen als de kleine komt. Maar daar geloof ik dus niks van en dat weet hij. Eerst zien dan geloven.
Haha nou volgens mij wel ja! Zo die van jou is dus ook zo'n stiekemerd.. Die van mij schrok ook haha die trok ook een raar hoofd.. Ik ging op een gegeven moment weer naar boven op bed en moest ook wel een beetje lachen haha..
Toen mijn oma er was rookte ze allemaal buiten op het kleine balkonnetje En toen ze er later op de dag niet meer was...zaten ze allemaal binne te roken Nou daar zit je dan als enige niet-roker tussen allemaal rokers en dat komt natuurlijk allemaal mijn kant op...en dan snappen ze niet dat ik het vind stinken Mijn vriend rookt nou de laatste dagen wel op het balkon...niet elke keer jammer genoeg... Maar het gaat wel de goede kant op Maar SOMS....aaaaaaaaaaahhhhhhh Maar ik zal morgen ff een verboden te roken sticker op de deur plakken...misschien dat ze het dan wel snappen!! Rot maar lekker op naar het balkon!
daar zit ik dus serieus over na te denken zo weten ppk mensen / vrienden dat het "verboden te roken" is ze zullen er vast iets van zeggen van wat is dit geeft mij gelijk de gelegenheid om het te zeggen voordat ze er een opsteken dat het binnen verboden is te roken want me man zegt ja hoe ga je het dan met vrienden doen : gewoon hetzelfde, jouw recht pm te roken prima mijnrecht om niet te roken rook waar ik geen last van je heb( op de maan ) of buiten
die van mij is gestopt toen ik zwanger werd van de eerste. nu is hij een gelegenheids roker. en heeft hij er meestal wel spijt van volgende dag whahaha .zelluf. hij hoest en doet de volgende morgen maar goed. bij ons is nu ook wel de regel niet in huis roken en onze vrienden ed doen hier goed aan mee. alleen me pa rookt heel af en toe een pijpje binnen als ie avonds oppast maar dasn iet zon ramp das de volgende morgen zo weer weg. zou hem ook vooral de greizel verhalen laten lezen over zwanger en kleintjes en roken. zo tast het het imuunsysteem van kleintjes aan. en heb je kans op kleinere kindjes. en ook de kans op wiegnedood word erdoor verhoogd. allemaal geen prettige dingen. of zeggen van nou dan zoenen we niet meer want echt ik vind niks zo smerig als met een asbak tem oeten zoenen bah bah bah. zo vies.
heb ik gedaaan, na het zoenen zei ik gadver waat goor sorry maar ik vind het niet lekker das dus echt niet goed voor zn ego 8) nu hij poetst elke keer zijn tanden als hij thuis komt hahah ik maak het hem (subtiel) zo moeilijk als ik het maar kan
Als mijn man was gaan roken na ons huwelijk was ik denk ik niet aan kinderen begonnen met hem. Denk dat ik dat sowieso niet uit had gehouden, maar ik wil mijn kinderen ook niet blootstellen aan een rokerig huis de hele dag. Liefde is EEN ding, maar op zo'n moment denk ik dat mijn instinct het wint van de liefde en dat mijn lijf uit zelfbehoud wel weg zou zijn gegaan. Nu is het bij ons geen issue, dat maakt het natuurlijk een stuk makkelijker.
Ik ben ook weer begonnen met roken... Maar aangezien mijn man niet rookt en er 3 kids in huis lopen en 1 baby, rook ik buiten! Van mijn man mag ik ook in de garage roken maar ik zeg dan nee, ik kan ook onder het afdakje verderop van het schuurtje (we hebben een vrij grote achterplaats) Voor alle duidelijkheid, ik ben gestopt met roken toen ik positief teste, nu KJ is geboren had ik er weer zoveel zin in, stom ik weet het! Wie niet buiten roken kan, moet maar buiten roken....
Kusjes, zoenen, sex ed. boycotten zolang hij rookt. Betere stok achter de deur lijkt me niet te vinden
Zo heb ik mijn vriend wel aan het stoppen gekregen en dan vooral met wat hulp van mijn gynaecoloog. Mijn gynaecoloog: meneer weet u wel dat als u blijft doorroken dat uw vrouw een grotere kans heeft op een miskraam en dat als het weer fout gaat dat het uw schuld kan zijn dat zij weer door alle pijn en verdriet heen moet? Daarna kwamen er nog een hele rij feiten en onderzoeken om zijn stelling te onderbouwen en Treesman werd steeds stiller. Na dit gesprek hebben we een lang en heftig gesprek gehad, waarin ik heb aangegeven dat als hij echt een kind van ons tweetjes wil dat het nu zijn tijd was om opofferingen te maken. Zijn de sigaretten nu echt belangrijker dan je de vrouw van wie je houdt zoveel pijn te zien leiden? Het heeft geholpen en hij is vrijwel direct gestopt. Ik ben ook gestopt voordat we met onze kinderwens zijn begonnen en ik vind wel dat ik mag eisen dat hij ook stopt. Het is niet alleen zijn lijf dat hij ziek maakt, maar indirect ook mijn lijf dat erop deze manier onder te leiden heeft. Nisa kun je hem niet wat onderzoeken onder de neus wapperen waaruit zwart op wit staat dat roken door de man de kwaliteit van zaad aantast en daardoor een hogere kans op miskramen geeft?
Tjah, je kunt het ook omdraaien. Als jij genoeg van je vriend houdt, zou je ook wel kunnen stoppen met roken voor hem.. Gelukkig rookt mijn vriend niet (meer). Hij rookte al niet meer toen we gingen samenwonen. En voor die tijd rookte hij, uit respect voor mij, nooit als ik er bij was. Heb al genoeg ellende gezien en ben al genoeg mensen verloren, door die stomme sigaretten!! Moet wel zeggen dat rokende familieleden en vrienden bij ons altijd buiten gaan staan. Uit zichzelf, zonder dat wij er ooit iets van hebben gezegd (en voordat Emy er was..). Vind dat eigenlijk niets meer dan normaal. En mijn schoonmoeder gaat altijd buiten staan als ze in dezelfde ruimte is waar Emy ook is. Dus bij hun thuis, maar ook bij anderen (ook als iemand anders daar wel rookt. Vind ik wel lief!
tesske: goed idee maar dan zitten we allebei chagarijnig en dat werkt ook niet gaat hij alleen maar meer roken, van oh ze houd niet van me ze wil me niet trees: hij leest het niet, hij gelooft het niet (omdat het hem niet goed uitkomt ) want er zijn zovelen die rookten en gezonde babys hebben gekregen (mijn vader rookt ) zegt hij jou vader rookt toch ook en jullie zijn toch ook gezond maar denk toch dat ik dingen ga uitprinten en letterlijk onder zn neus schuif hij rookt nu wel echt buiten of in de trappenhuis of voor de buitendeur we hebben vooruitgang ik zeg soms wel als we straks een baby hebben mag die niet in je armen, je mag ook geen kusjes geven waarom zegt hij: ik wil niet dat mn baby door een asbak word gezoend zo vies die kind stikt erin is ook zo vind ik zielig voor een baby bleh hij lijkt zo van buiten heel makkelijk maar als je samenwoont zie je toch de andere kant van de medaillon grrr hij is koppig ook al zet je de wereld op zn kop hij doet toch wat hij zelf wil grrrrrrrrrrr