foto's van orb's en betekenis?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kikkert, 19 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hallo meiden,

ik heb vaak orb's op foto's staan meestal zijn ze gewoon wit, maar op de foto (zie link) is de orb groen en ons zoontje kijkt er ook naar :confused: kan iemand van jullie me hier iets meer over vertellen?

http://i203.photobucket.com/albums/aa21 ... 08-1-1.jpg

liefs

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Er is hier een heel topic over orbs, daar zul je vast een hoop info vinden.

3. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Huh wat gek!!

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ze zeggen meestal dat kinderen er heel gevoelig voor zijn en ze kunnen zien.

Mijn nichtje is geboren met een hartafwijking en moest al heel vroeg geopereerd worden om het te overleven. Toen ze een jaar of 4 was is ze nog maals geopereerd en heeft toen echt even kantje boord gelegen. Een paar weekjes later toen ze thuis wat zat te spelen, zei ze tegen me tante, haar moeder dus dat toen ze in een hele diepe slaap was er een meneer naar haar toe was gekomen en had gevraagd of ze met hem mee ging, maar ze had tegen die meneer gezegd dat ze dat niet wilde, ze wilde bij mama blijven. Dus me tante had toen wel zoiets van: Wat gebeurd hier? Dus ze vroeg wie die meneer was. Me nichtje zei toen dat hij Opa Jaap heette en dat hij soms langs kwam toen ze in het ziekenhuis lag. Me tante schrok zich wild. Want Opa Jaap was haar vader, maar nu komt het gekke, Opa Jaap was al jaren dood en me nichtje had hem nog nooit gezien! :confused: Ze kon zelfs vertellen hoe die er uit zag!

Dat vond ik toch wel ff creepie!

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Creepie? Ik vind het een prachtig verhaal!

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    sow hej wat een heftig verhaal :confused:

zelf heb ik meerdere malen voorspellende dromen gehad, waarvan ik 1 keer gedroomt heb dat de hond zou sterven. ik werd heel angstig wakker en heb hier ook nog een paar dagen mee rond gelopen, toch besloot ik naar de dierenarts te gaan waar een heftige hart aandoening werd geconstateerd :confused: ze zou nog maar max 1 jaar de leven hebben als we haar niet lieten opereren (dit hebben we wel laten doen) en nu gaat alles weer goed met haar mits ze de komende 3 maanden geen heftige infectie krijgt.

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ja vond het toen ook een heel heftig verhaal. Vooral omdat het kwam van me 4 jarige nichtje, dat verzin je niet als je nog zo jong bent.

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Er is een topic over orbs. Dus deze doe ik dicht!

Deel Deze Pagina